• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega motor
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
MOTOR 2.5 V6 OMEGA 1995
Přejít na stranu  1 2 [3] 4 5
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
mirek
Sunday 10 February 2008 - 21:49:51 Citovat
Uživatel #1410
Registrován: Wednesday 30 January 2008 - 13:04:29
Příspěvků: 44
vrgadaa napsal ...

dovollim si oponovat, je to to nejhorsi, co se kdy oplu podarilo spachat v oblasti benzinu. To neznamena, ze by jine benzinaky od jinych vyrobcu nemohly byt jeste horsi (treba ten 3litr jaguar na vcerejsich tipcars, se prej zadira proto, ze sploucha olej v zatackach a neni ho dost na mazani:-). Ale opel mival vzdy dobre a prakticky bezudrzbove benziny a tenhle mezi ne holt proste nepatri a jak je videt koupit ho ve slusnym stavu je cim dal vetsi problem, takze jeho povest bude cim dal tim lepsi, jak bude pribyvat fatalnich havarii


Tak s tím teda silnì nesouhlasím. Mám OB 2,5 V6 z 95roku a mám na ní 480 tis. Km. Motor šlape jako hodinky, ale je to o pravidelných prohlídkách. Auto jezdilo prvních 200tis. v Nìmecku a pak dalších 150tis. v ÈR jako služebák. Jediné co jsem vymìnil byly kabely, protože nìkdy byla "díra v plynu". Olej to nebere a chodí jak z partesu.

Omega A 2,4i - odejitá
Omega B 2,5 V6 - odejitá
Omega C 2,2 16V - odejitá
Omega C 2,5 V6
Omega C 2,6 V6 Caravan
Vectra B 1,6 16V
Martas
Sunday 10 February 2008 - 21:54:30 Citovat
Host
mirek napsal ...

vrgadaa napsal ...

dovollim si oponovat, je to to nejhorsi, co se kdy oplu podarilo spachat v oblasti benzinu.


Tak s tím teda silnì nesouhlasím. Mám OB 2,5 V6 z 95roku a mám na ní 480 tis. Km. Motor šlape jako hodinky, ale je to o pravidelných prohlídkách. Auto jezdilo prvních 200tis. v Nìmecku a pak dalších 150tis. v ÈR jako služebák. Jediné co jsem vymìnil byly kabely, protože nìkdy byla "díra v plynu". Olej to nebere a chodí jak z partesu.


Neboj, stejny nazor jako ty ma valna vetsina vlastniku tehle motoru, ale obcas se proste bila vrana najde co vidi vsechno spatne jen proto ze zrovna ty jeho byly takovy jak popisuje.
sowwwa
Sunday 10 February 2008 - 22:23:24 Citovat
Host
Me je to nejaky divny uz od zacatku. Myslim to "praslka gumova hadice .. z motoru sel bily kour". Kdyz jen tak praskne hadice, coz se klidne stat muze, tak z toho zacne tect voda a po nejake dobe, rekneme minuty az hodiny, se to zacne prehrivat protoze uz tam te vody bude malo. To uvidis na teplomeru (proto tam je), takze mas dost casu vypnout motor a nejak to resit. Z toho usuzuju, ze ta hadice musela primo bouchnout a voda vytekla okamzite, coz uz normalni neni, a znamenalo by to, ze s tim motorem uz neco bylo driv nez ta hadice bouchla. Navic to poskozeni co popisujes, dle meho nazoru, nemuze byt zpusobene tim ze motor bezel kratkou chvili bez vody. Tezko rict kde presne je zavada. Muze byt ucpany nejaky kanalek, praskla hlava nebo blok. Ale myslim si, ze pri oprave tu prvotni zavadu proste neodstranili.
vrgadaa
Monday 11 February 2008 - 07:32:05 Citovat
Host
nekvalita se odrazi i v prodejni cene, zkuste si otevrit tipcars, MV6 v perfektnim stavu s cerstvou STK zacinaji na 40000
...
ta diskuse je marna, mam na auta jine pozadavky nez stastni majitele vidlicovych sestivalcu. Ne ze je to vo pravidelnym servisu. Uz od dob trabanta jsem ochoten do toho lit palivo, olej a pripadne spotrebku, tj. brzdy, pripadne tlumice a nejaky ten cep rizeni. U slusnyho auta se nemeni rozvody a urcite nesmi byt konstruovany tak, aby jejich slehani zpusobilo fatalni zavadu motoru.
...
Vyzaduje-li auto, pretesnovat ventilova vika, menit tesneni pod hlavami, ma neustale problemy s praskajicimi hadicemi a zpestreno obcasnym vynechavnim motoru, se kterym si nevedi rady ani u opla a o kravinach typu necitelny displej nemluve, dekuji jednou stacilo
...
Jinak pokud se vratime k puvodnimu tematu, to myslite vazne, ze se ve meste neda zaradit petka? Ja jezdim vetsinou na petku po meste. Proste rychla akcelerace (ne za studena), tj. 1,2 chvilku pauza at spadnou otacky a 5 a po rovince kadle kadle temer na volnobeh, vzdyt i ten v6 tahne docela dobre. A protahnout auto po dalnici jde i ve meste, staci zajet do nejake hypernovy, Brno ma nejdelsi neplaceny usek dalnice, zacina ve Slapnaicich a konci na Kyvalce. A neni to o dalnici, obcas je motor zapotrebi protocit v otackach a to jde i na tu dvojku.
Martas
Monday 11 February 2008 - 07:37:02 Citovat
Host
vrgadaa napsal ...

nekvalita se odrazi i v prodejni cene, zkuste si otevrit tipcars, MV6 v perfektnim stavu s cerstvou STK zacinaji na 40000


Jenomze tohle neni tim ze je to MV6 ale ze je to Omega resp. to nejvetsi co dana automobilka dela, uplne stejny problemy resi Ford s Mondeem a drive se Scorpiem, Renault s Lagunou atd ... Proste tyhle velky auta jak jsou starsi nikdo nechce proto jsou tak levny.
mates
Monday 11 February 2008 - 08:17:59 Citovat
mates
Uživatel #39
Registrován: Sunday 09 November 2003 - 15:22:30
Příspěvků: 1953
Co se týče původního tématu... ... Pokud jsi od opravy najel 20tkm, tak to je pak těžký...mohlo se tam udát cokoliv dalšího...každopádně určité garance na práci a materiál by měly platit. Pokud máš druhej motor, tak ho přehoď a starej schovej na ND (psals - nový čidla klepání...atd...to vše schovat). A ten člověk, co ti to přehazuje, ať ti to i servisuje...už jen samotná exchange motoru taky není žádná prcka...
Hodně štěstí, jezdím s V6kama už 7 let...

Lexus RX 350
Honda Crosstourer
vrgadaa
Monday 11 February 2008 - 14:51:43 Citovat
Host
a nepsal taky, ze jezdi cca 50 km denne po meste 20 000/50=400dni od opravy, na jak dlouho je ta garance na praci, material, opravdu si myslite, ze kdyz za rok apul prijdete do servisu, ze s tim akorat popojizdite maly kousky po meste a ona asi prdla hlava a oni tu hlavu kdysi zabrusovali, takze za ni ruci
...
a k V6 2,5i jsem kdysi kupoval prave i proto, ze jeste to jeste neni nejvyssi sazba v povinnem ruceni. Ale dnes si radeji zaplatim vyssi sazbu za radovy 3litr a jezdim (da se i za 6500) i vyssi spotreba mne tak nehnete jako neustale opravy, nebo chcete-li poradny servis, ktery V6 vyzaduje. A kupodivu stary motor jede stale lepe a lepe, dokonce dnes chvilku ukazoval rano palubni pocitac spotrebu 0,7l LPG/1hod (pravidelny chod volnobehu cca 500ot/min:-), bohuzel auto vypada hure a hure, co uz:-(
JardaB
Monday 11 February 2008 - 15:45:19 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
No a to je prave trochu problem, motor je jen jedna cast auta, i to ostatni je dulezite a jezdit v rezavym vraku jen proto, ze si motor hezky prede, to zas bych nemusel.

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
vrgadaa
Monday 11 February 2008 - 17:38:23 Citovat
Host
Ac blazen do motoru R6 a starych adamovych kafemlejnku, uplnej idiot nejsem a je mi samozrejme taky jasny, ze zadny airbagy a postupne rozpadajici se kastle uz opravdu neni to prave orechove. Ted resim, zda dosti poplatit za nesmyslne opravy kvuli STK (veci podstatne jako jsou brzdy, rizeni, svetla, motor mam samozrejme v poradku i bez STK) anebo prodat a zacit shanet jinou:-(
MIRDA
Wednesday 20 February 2008 - 18:59:31 Citovat
Host
Tak panove uz tam mam novy (jiny) motor dovezeny z Nemecka.Slape jako hodinky (krasne vrni).Hned jsem jel na dalnici ale po 10km na dalnici letela teplota zase pres 100 stupnu.
A tak se vymenil i chladic (ackoliv byl testovan v OPLU a zarucovali se ze neni ucpany) za uplne novy.Ted teplota se drzi mezi 90 a 92 stupni mohu po dalnici jet furt.To jsem spokojen ale na petku nechce poradne jet.Maximalne to vytocim na 135km/h ale jak je trosku kopecek tak musim radit na ctyrku.To pred tou udalosti s motorem jelo auticko hrave pres 200km/h.Ted ne.Je line.Tlaky ve valcich mi merili u kamose v servisu a jsou pry rovnomerne stejne.Tak ted nevim cim to je.V patek jdu na diagnostiku do OPLA
(stoji 650Kc) tak uvime, dam vedet co tam bude za chybova hlaseni.Zatim diky za podporu, rady,nazory a pomoc.Mirda

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 2 [3] 4 5  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1531 sec,0.1163 z toho dotazů.