Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega interiér |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Demontáž zamykacího kolíku dveří - Omega B2000 (po faceliftu) |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Kraťas |
| ||
Host | Ahoj, měl bych drobný dotaz - nevíte někdo, jak demontovat zamykací kolík na dveřích u Omegy B2000 (po faceliftu)? Čistě tahem se mi to nepodařilo (nijak extrémně jsem za něj pravda netahal - nechci ho urvat). Řeším takovou banalitku kvůli vnitřní zvukové pohodě - ten kolík je volný a při přejiždění nerovností nepěkně vrže, tak jsem ho chtěl trochu umravnit. Na starou OB jsem návod našel, ale faceliftovaná Omega má tuto část interiéru jinou. Předem děkuji za radu. | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | Nejdřív se musí vydloubnout takový ten červený obdélníček uprostřed kolíku. Jde to dobře např. špičkou nože, nebo hodně malým šroubovákem. Stačí to povysadit o nějaké 2mm a pak se dá celý kolík vytáhnout. Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
Tomin |
| ||
Host | Tak to ti povim naprosto presne, bo sem to ted delal o vikendu, bo mi odesel moturek centralu. !x! Mam taky OC (te po faceliftu rikejme C a je to jednodussi) z roku 99/2000. Cudlik mi taky klepal jak prastenej, takze jsem to taky resil. Z vnitrni strany (smerem k ridici) mas na cudliku takovy vlozeny kus plastiku (ja tusim oranzovy). Vemes tenky sroubovacek a ten plastik proste vytahnes z toho cudlu. Tim se cudl uvolni od oceloveho tahla co vede do dveri a je pujde lehce vytanout. Ad odzvuceni - ja jsem vzal samolepici suchej zip, z neho jen tu jednu stranu, tu ktera je takova jako semisova a nalepil jsem ji kousek na ten URVANEJ cudl. A je klid. Koukal jsem nekde na OC z roku 2002 a tam uz jsou cudle zase jine - asi jim to lidi reklamovali. To je tak kdyz je v aute moc velky ticho - pak je slyset vsechno | ||
| |||
Tomin |
| ||
Host | To Legend - si byl rychlejsi, noo. !x! | ||
| |||
Kraťas |
| ||
Host | Díky pánové, zkusím. Tohle zní celekm jednoduše, už jsem se bál, že po vzoru ostatních demontáží na Omeze budu muset rozhrabat půlku dveří (to bych se na to ...). Po odstranění tohoto zdroje vrzání mi zbývá ještě pořešit palubovku - něco mi v zatáčkách a nerovnostech vrže (styl plast o plast) od spolujezdce. S ohledem na to, že se to začalo výrazněji projevovat po výměně radiátoru, bude to asi někde z palubovky, a to už asi bude větší oříšek najít a hlavně odstranit - vše se jeví jako utažené. Máte-li v tomto případě nějaký tip - sem s ním. | ||
| |||
Tomin |
| ||
Host | No, me ma moje zena za magora (co se tyce vrzani !x! , alespon doufam ze jen). Taky mi fest vrzala ta mrizka u vyskace ve dverich spolujezdce. Podlepeno zase suchym zipem a je pokoj. Vubec tenhle interier v Cecku se jim v tomto smeru moc nezdaril. Moje becko bylo starsi, melo najeto pres 200tis. a ani nevrzlo. | ||
| |||
JardaK |
| ||
Host | Kluci, jak na Omeze- C demontovat calounení predních dverí. Prestává mi fungovat centrál - musím to promazat. Na B-ckové jsem to už umel, ale tady jsem to ješte nedelal. Díky | ||
| |||
Tomin |
| ||
Host | Sroubky kolem tapecu jsou klasika. Viz model B Jeden sroub je u tech "dvirek"/schranky ve dverich. V levem hornim rohu je takovej deklik, to uvidis. Sundat a je pod nim. Na tom dekliku se radi lamou pridrzne pacicky, tak vyndavat opatrne. Ted na stopro nevim jestli je i jeden pod deklikem vyskace. Rekl bych ze jo. | ||
| |||