Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra elektrika |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
index Palubního PC |
Přejít na stranu 1 2 [3] 4 5 6 7 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
JOB |
| ||
Uživatel #447 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16Příspěvků: 3695 | Meneator napsal ... Legend by mohl vedet konkretni hodnoty na OmeBe 2,5TD, tak se tady snad brzo objevi Jeste je treba mozny ze tam byly z vyroby jiny kola nez ted (co ja vim tak origo elektrony mely jinej rozmer nez origo plechace). Pokud budes mit vsechny udaje tak jak maj bejt, tak v oplu manik na TECHu 2 rikal, ze se da na tom palubaku nastavit korekce v rozsahu 10%. Mám tam origo hliníky a jsou zapsaný i v kopii německýho TP Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a) Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´ Fiat Scudo 1,9 D 96´ ARO M-461 76´ | ||
| |||
Meneator |
| ||
Host | Tak Legend ma index jen na 2,5 V6 benzin. No musis doufat ze nekdo kdo ma TDcko si to precte a napise. Ale tipoval bych ze to nebude puvodni palubak, protoze jestli kola souhlasej, tak odchylka o 2 litry sama od sebe je moc velika. | ||
| |||
Helmic |
| ||
Host | Cauwes nechceš sem napsat jak jsi zapojil ten počítač do vectry B, mě by to zajimalo a taky bych si to rád udělal. VB X18xe | ||
| |||
Meneator |
| ||
Host | Jo, jestli chces, tak udelam navod konkretne na Vectru B, ale chtelo by to i obrazky. Jen podle textu to tezko zapojis. Zkusim neco sesmolit a hodit sem odkaz | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | Dodatecna montaz palubniho PC je tady pomerne casto rozebirana, predevsim zalezi na tom zda VeBe je Facelift nebo ne - Facelift temer nema zadnou pripravu pro domontovani cehokoliv a navic ma jiny konektor pro display a je potreba i pro nekoho relativne slozite "predelani" bud kabelaze a nebo napojeni jineho konektoru pro display + dodani valne vetsiny cidel ke kterym opet chybi kabelaz. | ||
| |||
Helmic |
| ||
Host | Jo to bys byl hodnej kdybys uděll nákej návod mám před facelift rv.96. Mám tam přípravu na tu páčku s ovládáním na PC, ale dál jsem to nestudoval. Nebo snažil jsem se ale nešla mi povolit palubka ty 4 šrouby co jsou pod vývodama vzduchu. | ||
| |||
Meneator |
| ||
Host | Ja mam predfacelift (96), a neni tam na to priprava naprosto zadna. Nevede tam jedinej drat kterej nemusi, takze kabelaz jen pro TID. Konektor sem mel v aute 26Pin, palubni PC ma 32Pin. Cidla sem nezapojoval, nechtel sem ten MID kvuli kontrole zarovek, ani kvuli kontrole oleje. Chtel sem ho kvuli spotrebe, dojezdu a tak Ne ze by bylo nemozny dodelat ty cidla i ten CheckControl, ale je to nakladny a pracny. Nejvetsi problem bylo najit prislusnej vyvod ECU a natahnout k nemu drat z motorovyho prostoru do interieru. Ostatni je pomerne dobre resitelny Jediny co je skutecnej problem je naprogramovani toho PC. Tam se clovek bez opelservisu nehne. | ||
| |||
Helmic |
| ||
Host | Aha no já tam mám přípravu i na tempomat pod volantem, možná taky podle toho co máš za výbavu já mám CD. A mužeš prosím teda skusit vymyslet nákkej ten postup montáže? | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | Helmic: Tak to vypadá že bys mohl mít mnohem snažší. Když už máš konektor u prvé páčky volantu, tak na 95% budeš mít plně osazený 26-pólový konektor od MIDu a stačilo by sehnat jenom MID z předfaceliftu (se žlutým 26P konektorem) a páčku. Dále bude potřeba poukostřovat jednotlivé čidla hladin vody, oleje atd a vývody pro chceck control, aby to nehlásilo prasklé žárovky. Bylo by ideální kdyby se ti povedlo povolit ty šrouby a zjistit které kabely tam máš připravené. Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
Helmic |
| ||
Host | no to by bylo fajn, ale zlámal jsem 3 šroubováky na tom, a aku se tam nedostanu myslím ! | ||
| |||
Přejít na stranu 1 2 [3] 4 5 6 7 | |