Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra ostatní |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Astra motor |
Přejít na stranu [1] 2 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Tomula |
| ||
Host | Zdravím všechny Opláky.Chci vstoupit do rodiny a koupit Astru cca.00 | ||
| |||
freez |
| ||
Meriva MPV Enjoy Red Magma edition Uživatel #316 Registrován: Sunday 13 March 2005 - 13:00:24Příspěvků: 1620 | Ahoj Tomulo, na tvou otázku ti řeknu asi tolik, že Astra G v kombíku rok 2000 je dobrá volba a co se týče motorů, tak 1,6 motory o výkonu 55kw byli X16SZR je to 8 ventil a je to jak se říká starej dobrej držák od opela. Pak je tu ještě Z16SE výkon 62kw také ještě 8 ventilovej motor, jen jich moc není povětšinou se setkáš s motorem Z16XE kde je větší výskyt much jako je , spotřeba oleje a podobné ten výkon 74kw je ale na kombi docela dostačující , ty předešlé sice "stačí" ale není to nic moc mám ten motor v lehčí astře F a tech 55kw je fakt o prsa předjíždění znamená dlouhá ranvej. Jinak kolísání otáček vinou znečištěného a nebo nefunkčního krokového motorku tě může potkat u všech těchto motorizací , ale je to opět případ že na 100 motorů to blbne jednomu, motorů 1,6 se vyrobilo strašně moc a tak je samozřejmě předpoklad že se jich i víc nepovede. Osobně bych ti řekl pokud seženeš motor Z16SE 62 kw tak bych do něj možná ještě šel , ale tech 55 kw je fakt slabé, sám se také bráním motoru s technologií 16 ventilů ale pokrok nezastavíš. Nic jiného mě asi nezbude , jen já jsem to vyřešil tím že koukám po motorizaci 1,8 nebo 2,0. Dneska jsem se byl povozit v 2,0 16 v a na 1,6 jsem okamžitě zapoměl , při normálním jízdě si motor ševelí kolem 2500 ot , a jede skoro zadarmo ale jak potřebuješ nad 3500 otáček jede s tou asdtrou G jako das předjetí není problémem. Asi jsem ti v tom udělal ještě větší galimatiáš , ale protože taky budu přecházet na novou astru tak jsem se ted v tom trochu hrabinkal a řešil podobně jako ty jakou si vybrat. Pokud bude v autě 1,6 16 v a bude po slušném majiteli neměl by si s tím mít problém , je to opravdu 1 motor ze 100 a protože je jich hodně tak to pak háže špatné světlo. To kolik ten motor žere oleje opravdu poznáš až časem a je to vždy loterie. Držím ti palce abys dobře vybral , některý auta co jsem v poslední době zkounul v bazarech byli opravdu hrůza a jak se ti nebude jen trochu něco zdát nech auto autem , protože aut je mraky , budeš sice shánět třeba týden ale vyplatí se neunáhlit se , denně se oběvují nové a nové inzeráty , já sjezdil kde co a nakonec jsem našel krásnou astru 10 km od baráku Meriva MPV 2008 Z14XEP I Londýn I Paříž I Dovolená I Merivaclub | ||
| |||
steve |
| ||
Vectra GTS Uživatel #1288 Registrován: Tuesday 16 October 2007 - 23:29:05Příspěvků: 555 | Moji přítelkyni jsem přivezl Astru G s motorem X16XEL 74kW a myslím, že tenhle motor je optimální k poměru vyšší hmotnosti astry G např 3dv.cca 1150kg a bezpečného předjíždění. Jak píše Freez starej dobrej 8mi ventil je nezmar,ale výkon na kombi ve 4 lidech je hodně slabej.Je fakt co se říká o motorech X16xel,ale je to o kuse,já ho měl ve Vectře B a spotřeba oleje max 1L na výměnu a problémi s ostatními díly jako třeba krokový motůrek jsem neměl,tak bych se ho vůbec nebál!!! Opel Vectra B 2.2DTI 16V SPORT -Prodáno Opel Astra G 1.6 16V Sportive,3dv. přítulkyně-prodáno Opel Vectra B 1,6 16V hatchback -Prodáno Opel Vectra GTS OPC Line 2,2 DTi16v-prodano Opel Astra Twin top 1,8 16v 103kW Cosmo-prodano Opel Insignia 2.0cdti,Cosmo ST-prodano Opel Vectra C OPC 2.8 V6 Turbo 225kW-prodano Opel Astra J OPC 2015 Opel Insignia A OPC 2014 Opel Astra G Bertone 2000 | ||
| |||
Tomula |
| ||
Host | Díky CHlapi.Viděl bych to na motor ,ktery se vyrábí od 10měsíce 2000-1,6/62kw. U 1,8 je už pro mě dost velká zpotřeba. | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | ANO je to tak jak napsal Freez, vsude ctu jak je motor X16XEL otresnej ale uz nikdo nevidi ze tech motoru je zejmena v Astrach asi tolik, jako vsech ostatnich dohromady. Muj nazor je ze rozhodne neni pravidlem ze tenhle motor je spatnej a nerikam to jen proto, ze ho sam mam v aute (byt novejsi modifikaci), temer vzdy zalezi na tom jak se o to auto staral predchozi majitel, coz plati obecne ne jenom o motoru. Navic pokud chces rocnik 2000 tak tam bude u motoru X16XEL ta modifikovana verze (mimo jine ma zcela jine sani, pristupny EGR a nema 7 rozmeru pistu a pistnich krouzku atd ....). Pokud se bojis spotreby u 1,8 tak ta rozhodne vyssi nebude, bude stejna v nekterych jizdnich rezimech i mensi nez u 1,6. | ||
| |||
Tomula |
| ||
Host | U těch novějších verzi je označení Z16SE.1,6/62kw.Odkaz na Odkaz motorů. | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | V AG muzes mit nasledujici 1,6 motory : X16SZR - 8V/55kW Z16SE - 8V/62kW X16XEL - 16V/74kW Z16XE - 16V/74kW Z16XEP - 16V/76kW Ale u rocniku 2000 by X16XEL v puvodni modifikaci byt nemel (v nekterych materialech Etzold ale i v navodu k obsluze je napsano ze do 09/2000 byl motor Z16XE oznacen jako X16XEL - parametrove jsou totozne). | ||
| |||
steve |
| ||
Vectra GTS Uživatel #1288 Registrován: Tuesday 16 October 2007 - 23:29:05Příspěvků: 555 | Když už jsi poukázal na tu 1.8 a její spoterbu, tak ti ji můžu stejně vyvrátit,spotřebou budeš stejně či líp jak u 1.6 ,stejná poistka,mnohem živější motor,nemluvě o tom ,že koncem roku 2000 je to motor Z 18XE 92kw,ale je fakt,že při hledání techto motoru je to tak 1:3 že ho sezeneš jako tu 1,6ku Opel Vectra B 2.2DTI 16V SPORT -Prodáno Opel Astra G 1.6 16V Sportive,3dv. přítulkyně-prodáno Opel Vectra B 1,6 16V hatchback -Prodáno Opel Vectra GTS OPC Line 2,2 DTi16v-prodano Opel Astra Twin top 1,8 16v 103kW Cosmo-prodano Opel Insignia 2.0cdti,Cosmo ST-prodano Opel Vectra C OPC 2.8 V6 Turbo 225kW-prodano Opel Astra J OPC 2015 Opel Insignia A OPC 2014 Opel Astra G Bertone 2000 | ||
| |||
Tomula |
| ||
Host | Tak jo,díky chlapi.Super stránky.Škodováci ani Voltswagen to nemají.Bomba !!! | ||
| |||
freez |
| ||
Meriva MPV Enjoy Red Magma edition Uživatel #316 Registrován: Sunday 13 March 2005 - 13:00:24Příspěvků: 1620 | Tomulo malinko bych se pozastavil u té spotřeby on ten rozdíl je vážně nepatrný říká se že 1,6 8v je úsporný motor např oproti 1,8 16v , ale ono to není tak docela pravda. Pokud pojedeme stejným vozem stejnou trasu dalo by se to brát přibližně takhle 1,6 8v 62 kw a 1,8 16 v 85kw tech 23 koníků je poměrně znát hlavně pokud jedeš naložen a ne jen sám. Město bude podobné 50km/h 3rych/2800 ot u 1,6 a 50km/h 3rych/2500 ot u 1,8 spotřeba při téhle jízdě malinko plus pro 1,6 ale vyjíždíme z města okreska 90/h 5rych/3000 ot pro 1,6 a 90/h 5rych/2000 ot pro 1,8 tady už malinko plus pro 1,8 a pozor přijde kopec 1,6 musí jít na 4/rych a aby udržela 90km bude na 5000 ot spotřeba rapidně stoupá 1,8 pokud vůbec podřadí pojede 90 pořád a i na 4rych bude mít pro udržení 90/h 3500 ot spotřeba o hodně nižší něžli u 1,6 na kopci chytíš kamion ten se sune 70/h u 1,6 musíš jít na 3rych a zas bude točit 5100 a žrát a hurá předjíždíš 4rych/4500 90/h konečně jsi ho předjel ale toho benzínu u 1,8 pujdeš taky na 3rych ale tam budou ot jen 3500 předjíždíš 4rych/90 3500 ot a doba za kterou předjedeš kamion bude poloviční no a najíždíme na dálnici 1,6 130/h 3 rych 4200 ot spotřeba roste u 1,8 130kh/h 5rych 3300 ot spotřeba menší nežli u 1,6 , ber to jako malí příklad , ale valná většina lidí ti tu řekne že i s 1,8 jezdí s menší spotřebou než majitelé 1,6 tek, podívej se na vlákna spotřeba a sám uvidíš, samo se to odvíjí od toho kde budeš primárně jezdit nejvíce , město , okreska , dálnice studený motor, krátké trasy atd atd pojistka je od 1,4 až po 1,8 stejná a věř že i spotřeba, to jen někteří ví že 1,8 poměrně jede a tak jim ručička otáčkoměru pokmitává pořád někde u 4500tis a pak jezdí za 10l/100km ale to udělá i 1,6 a možná si vezme i víc. na druhou stranu jsou extrémy jako LIB kterej jezdí z x20xev snad ecoralye a má průměrnou 5,9 jen jsem ti chtěl naznačit že spotřeba u 1,6 a 1,8 bude stejná a pokud nejsi trhač asvaltu bude u tebe i nižší, za sebe musím říct že poslední jízda na sraz kdy jsme jeli 3 auta 1,6 8v pak 1,8 16v a 2,5 v6 toho byla důkazem 1,6 a 2,5 v6 po dvou lidech ve voze spotřeba do 8 litrů což je na 1,6 dost protože jsem to musel točit atd , a na 2,5 v6 málo protože mu otáčky přelezli 3500 jen málokdy , u 1,8 byl handicap byl narvanej až po střechu a ještě 6 lidí v Zafiře takže průměr 9l/100km což ale vzhledem k hmotnosti šlo. Určitě není třeba se bát většího obsahu pokud budeš jezdit rozumě a ne brzda plyn tak spotřeba nebude problém. Tedy to byl zase elaborát už jsem jak ten Yper Meriva MPV 2008 Z14XEP I Londýn I Paříž I Dovolená I Merivaclub | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 | |