Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega interiér |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Uplne vyndani palubni desky |
Přejít na stranu 1 [2] 3 4 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
ndefo |
| ||
Host | BTW Vrakovistove, pomerne hodne poskozene teleso topeni pochybne kvality vs. Nove teleso topeni s dvouletou zarukou od neznameho vyrobce 1500,- / 2200,- a vitezem se stava: ... Nove teleso topeni !_; | ||
| |||
ndefo |
| ||
Host | Tak jeste abych to nejak "uzavrel"... - radiator topeni je na svem novem miste a topi (zamerne nepisu funguje) - dokazal jsem to vsechno slozit zpatky - zbylo mi asi 16 sroubku a matek (nevi nekdo kam to patri? ) akorat je problem ventilator dig.klimy se roztoci samovolne jak se mu zachce, samovolne se vypne, i pri vypnutem aute... (resim to zatim vytahnutim pojistky) nejde ovladat kudy ma foukat vzduch (nohy sklo xycht) ted to fouka tak nejak odevsad najednou nejde ovladat rychlost, jen 5-9... 0-4 nereaguje.... vnitrni cirk. vzduchu taky nereaguje.... predpokladam, ze je to jeste dusledek zatopeni vodou nez se to vysusi, ale jestli tam treba naaahodou neni neco, co by se dalo blbe zapojit? znicit? konektory jsou vetsinou blbuvzdorne a zapojil jsem je vsechny, i kdyz vetsinou jsem je ani nerozpojoval... ale uz jsem zase mobilni !_; | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | Máš zapojené oba dva konektory do ovládání digi klimy? Jednou jsem jeden zapoměl a chovalo se to taky dost divně. Jinak se nic jiné z klimy neodpojuje při demontáži palubní desky, tak bych zkontroloval ty hlavni 2 konektory. Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
ndefo |
| ||
Host | "hlavni dva konektory" nooo... pokud jsem si dobre v te rychlosti vsiml, tak jsem videl spis hodne malych konektorku k "motorkum" (asi) ktere jsou pod palubovkou na klime... pokud ale myslis ty dva, ktere se pripojuji primo do ovladani klimy, tak tam jsem si jist, ze jsou nadoraz.... ALE... zkontroluji to radsi jeste jednou... | ||
| |||
Lukasino (L) |
| ||
Host | Tak to je pekne co tu ctu, tak trochu jsem doufal ze to bude lehci Resim nyni stejny problem, auto pri topeni se topi vodou U spolujezdce byla slusna louze a ja musel denne doplnovat vodu. Nechapu proc, fridex tam byl, je mozne ze to je jen rozpojena hadice, nebo je to nemozne? Da se nejakym zpusobem k topeni dostat alespon kvuli kontrole, jestli je praskle, nebo jen nejaka jednoducha chybka? | ||
| |||
vrgadaa |
| ||
Host | pricin samozrejme muze byt vice, ale tak na 95 procent to bude prohnile teleso topeni, to je takovy opel evergreen-proste klasicke kurvitko. Ja jsem to ted absolvoval u ackove omegy, kde je to brnkacka, kastlik spolujezdce ven a lze hned montovat, ale po uspesne vymene za nove, ted topi mizerne, coz nejak nechapu (klapky samozrejme prepinaji) | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | Lukasino: Můžeš to zkontrolovat tím způsobem, že úplně odpojíš hadice z topného tělesa a spojíš je nějakou krátkou kovovou trubkou. Pak s tím budeš nějakou dobu jezdit a uvidíš, jestli přestala mizet voda, tím pádem by to bylo topným tělesem. Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
ndefo |
| ||
Host | nebude uz jednoduzsi to teleso vyndat a prolit ho vodou, jestli tece? abych se dostal k trubkam, tak to stejne musim rozebrat... pokud teda nemyslis druhe konce trubek...predpokladam, ze k tem by se dalo dostat nekde od motoru, to jsem nezkoumal, nevim... | ||
| |||
Lukasino (L) |
| ||
Host | Koukal jsem ze od motoru by to melo byt pristupne. Legend: tzn. ze pouze prepnuti topeni na "studeny vzduch" nestaci? | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | V motorovém prostoru jsou ty hadice o něco přístupnější, akorát jsou na nich dost divné spony a nevím jak je nedestruktivně sundat. Přepnutí na studený vzduch by mohlo stačit, to nevím jistě, můžeš to zkusit jako první variantu a pokud by voda mizela dál, tak odpojit těleso a spojit trubky. Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
Přejít na stranu 1 [2] 3 4 | |