Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega převodovka |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
omega A špatně řadí |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
bembas |
| ||
Host | po zahřátí jde špatně řadit zpátečka,i jednička tam jde špatně.spojku jsme potáhly,žádný výsledek.může mi někdo poradit? | ||
| |||
happy |
| ||
Host | kulisa, je třeba seštelovat řazení. Někde v pordně je na to určitě postup. | ||
| |||
bembas |
| ||
Host | projel jsem celou poradnu,a kde nic,tu nic.ptal jsem se v servisu a že to je spojkou,jo a na neutral se třepe řadící páka,tak opravdu nevím. | ||
| |||
Jakub Horyna |
| ||
Host | to je docela normalni.. mam Ačko a jelikož mas skoro pod tim fofrklackem prevodovku primo tak se nediv.. zadny tahla nic... proste " natvrdo" __; ?lola | ||
| |||
Martas_ |
| ||
Host | Co znamena ze jde radit spatne - jde to ztuha, nebo dokonce prez zuby, a co ostani rychlosti ? A ja si lze vysvetlit pojem "protahli jsme spojku" ? 1 a zpatecka nejsou synchronizovane tazke jdou vzdycky vic ztuha, priznaky mohou znamenat jiz opotrebovanou spojku. Co to udela kdyz jedniku tam davas prez 2 ? | ||
| |||
vrgadaa |
| ||
Host | 2Martas: Nikoliv oni neprotahli:-), ale potahli, predpokladam, ze nasponovali spojkove lanko, ci tak neco, ne kazda omega ma hydraulickou spojku... ... Ale jinak je to divne, prave to, ze je prevodovka primo pod radici pakou a je to natvrdo bez vselijakych zadrhgavajicich tahel, je zpravidla velkou vyhodou umoznujici prsne razeni:-( | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | Nedávno jsem opravoval převodovku z Omegy B 2.0 16V a dost jsem se divil tomu, že má synchronizované všechny kvalty včetně zpátečky, to jsem ještě na jiném autě neviděl. Ale je to znát, když jedu třeba rychlostí 2km/h dopředu, tak v pohodě jde dát zpátečka bez krchnutí. Docela jsem si na to zvyknul a když jedu třeba v půjčeném autě tak málem očešu zuby, když nemá synchronizaci zpátečky. Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
hery |
| ||
Host | legend co jsi na ni opravoval a jake byly ceny dilu. | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | hery: bylo tam akorát vysypané hlavní ložisko, přes které vede hnací hřídel od spojky do převodovky, stálo asi 1300. Jinak bych koupil jinou převodovku, když stojí na vrakovišti 3-5tis. Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
IBUS |
| ||
Host | bembas napsal ... po zahřátí jde špatně řadit zpátečka,i jednička tam jde špatně.spojku jsme potáhly,žádný výsledek.může mi někdo poradit? Nedávno sem tohle řešil na mladýho OA a vod fofrklacku k převodovce de táhlo který je u převodovky na čepu. Má pojistky z obou stran a ta spodní vypadla. Čep povyjel nahoru táhlo tím mělo větší vůli, šlo špatně řadit a fofrklacek se třepal jak v ůkole. Zkus se na to táhlo podívat snad budeš mít kliku a bude to jen tahle maličkost. | ||
| |||