Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega tuning |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Omega 3000 -24V |
Přejít na stranu 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
IvanSK |
| ||
Host | vrgadaa napsal ... taky mu chybel plyn a trilitr v automatu bez LPG, preci jen do dnesni doby nejak nepasuje... To je tvoj nazor, ja osobne si to nemyslim ja mam OB X30XE automat a nikdy by som plyn nechcel v aute v hocijakom...ako sa hovori, 100 ludi 100 chuti.. | ||
| |||
WISAStar |
| ||
Host | vo tom mluvim.... kdyz uz se nekdo ozve na to ze ma omegu 3000 tak je to bud 12V a tvrdi ze je to urcite 24V, nebo to sou uplny sroty, predelane na plyn, najeto 400 a jeste za to chtej 40 klacku.... mam doma peknou sbirku nabidek! | ||
| |||
vrgadaa |
| ||
Host | no chlapci sic nevim co mate proti LPG, tech koniku je v tom motoru dost, aby to dobre jelo i na smradlavy plyn a prepnout se to do benzinu da vzdy (praktikuji, kdyz plne nalozen potrebuji rychle zrychlit pri predjizdeni i z bezpecnostnich duvodu-nemam kontrolu nadrze a bylo by blby,kdyby zrovna v ten moment dosel plyn:-(. Ale pokud chcete nezku*veny auto plynem, tak ty Rosice jsou dobra volba Odkaz ... mozna bude stacit vyvarit prahy, nosniky a lemy a uchyceni prednich tlumicu a nebude nutne menit kastli, ale chce za to 40ku aja loni odmitl to stejny i s LPG za dvacet s moznosti slevy na 15 (ale to neslo, mel jsem v te dobe omegy 3 a 4. by byl rozvod:-) | ||
| |||
Fimfarum |
| ||
Host | A neslo by pritahnout 3000 24V z Nemecka? Tam se jih najde docela dost i když za trošku viši cenu..... | ||
| |||
IvanSK |
| ||
Host | vrgadaa napsal ... no chlapci sic nevim co mate proti LPG, tech koniku je v tom motoru dost, aby to dobre jelo i na smradlavy plyn a prepnout se to do benzinu da vzdy (praktikuji, kdyz plne nalozen potrebuji rychle zrychlit pri predjizdeni i z bezpecnostnich duvodu-nemam kontrolu nadrze a bylo by blby,kdyby zrovna v ten moment dosel plyn:-(. Ale pokud chcete nezku*veny auto plynem, tak ty Rosice jsou dobra volba Odkaz ... mozna bude stacit vyvarit prahy, nosniky a lemy a uchyceni prednich tlumicu a nebude nutne menit kastli, ale chce za to 40ku aja loni odmitl to stejny i s LPG za dvacet s moznosti slevy na 15 (ale to neslo, mel jsem v te dobe omegy 3 a 4. by byl rozvod:-) Ja osobne nemam nic proti plynu ani nafte ja mam len jednoducho rad benzin to je vsetko | ||
| |||
JOB |
| ||
Uživatel #447 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16Příspěvků: 3695 | Fimfarum napsal ... A neslo by pritahnout 3000 24V z Nemecka? Tam se jih najde docela dost i když za trošku viši cenu..... No ono v němnecku sehnat OA 3,0 Dual ram v dobrém stavu taky není jen tak.Většinou seš na ceně OC Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a) Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´ Fiat Scudo 1,9 D 96´ ARO M-461 76´ | ||
| |||
vrgadaa |
| ||
Host | 2Ivan prestavba na LPG udela z auta dvoupalivovy stroj a pokud se to i s plynem koupi, zaplatil prestavbu byvaly majitel. Vyhody typu temer dvojnasobny dojezd a polovicni naklady na provoz za tu trochu adrenalinu typu vybuchy plynu v sani stoji:-). Pro mne je i velkou vyhodou, ze mi zpravidla nedojde palivo, kdyz dojde plyn, byva tam jeste nejekaje benzin, drive jsem chodival s kanystrem:-) ... Fakt je, ze to autu asi dobre nedela, ale uz to tam je dle dokumentu 8mym rokem a motor jeste stale zije a jede docela dobre. Ja uz bych zase jine auto nez na plyn nechtel. Na rozdil od nafty to zachovava sviznost a tocivost benzinaku s naftovymi naklady. | ||
| |||
vrgadaa |
| ||
Host | jeste k plynu. Je-li moznost vybrat, tak jedine nasavanej. Ac ma horsi vlastnosti z hlediska vykonu, tak system je robustnejsi a odolnejsi vuci tem srac*kam, co u nas prodavaji. Nehrozi, ze se vam zadrou vstrikovaci ventily (u sekvencemi behem roku odelsy dva vstriky kazdy po 4000-nastesti v zaruce), ani, ze vam to budou muset u plynaru cely cistit. ... Mne osobne to pekne profoukne a spali LPG usazeniny v sacim traktu prave obcasny vybuch v sani a to zcela zadarmo, to se pak i usadi volnobeh a klesne spotreba na volnobeh:-) ... na rozdil od opelsenator fora si myslim, ze to je idealni motor na nasavany plyn. Masice enormne objemne sani plne traskave smesi, ale je delene na dve casti a spojene gumovymi manzetami-kde se to hezky rozpoji za ohlusujiciho vybuchu:-). Jen je vhodne po prvnim vetsim tresku neupevnovat druhou cast sani zpet do silentbloku-at ma moznost mrska volneho pohybu:-) ... LPG forever... | ||
| |||
jiranek.cz |
| ||
Host | Poptával jsem se po plynu do MV6 a bylo mi všude doporučeno vstřikování plynu kvůli obsahu sání (cca 5l). Stojí to prý kolem 40tis. a detonace v sání prý nehrozí. Spíš mám ještě nezjištěno, co to udělá s počítačem, ten pak asi bude ukazovat bludy. | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Ja to vstrikovani mam, detonace opravdu asi nehrozi, celkem to i jede, PP ukazuje podle toho jak se ten plyn seridi - IMHO je to stejne uplne jedno, zere to stabilne 13-14l/100. Ale mam podelanyho neco jinyho, nejak se po provozu na plyn tomu nechce na benzin, mozna na to nekdy i prijdu. Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Přejít na stranu 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 | |