Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega podvozek |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Výměna brzd - vyplatí se kvalita nebo tam hodit noname brzdy? |
Přejít na stranu 1 [2] | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
qpc |
| ||
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500 Uživatel #255 Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01Příspěvků: 5329 | pro běžné ježdění.. disky Zimmermann nebo ATE... destičky ATE,TRW,Brembo,Ferrodo.. [ Upraveno Sunday 06 October 2013 - 16:37:14 ] Odkaz Astra-H OPC Odkaz i500.html Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT". Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš..... | ||
| |||
jaja |
| ||
Host | Nazdárek taky jsem dělal výměnu všech dílu na přední nápravě a to i včetně kotoučů, strávil jsem nad tím dost času a vyhledávani na PC ohledně kotouču, nakonec jsem koupil TRW za 2555kč i z dovozem, jsem nad míru spokojen, ale jestě jsem jsi udělal svoji upravu ,že jsem jsi je podle přípravku navrtal,co jsem měl ATE,BREMBA, zvlnilo se to po páru tisících kilometrech, ještě jsem vyměnil v brzdičích všechny těsnící gumičky a funguje to perfěktně ,a na zadní nápravě to udělám to samý | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | Ahoj Jerry, osobně Ti doporučuji ATE. Dával jsem vždy jen ATE power disc a nemají chybu a k tomu od nich destičky - tyhle nejsou vrtané, ale mají elipsovité drážkování. Podle jeho hloubky Ti to také signalizuje, kdy je třeba je vyměnit. Je podle mne zvěrstvo vrtat kotouče, byť podle přípravku, které jsou odlité jako nevrtané. Ansolutně bezstarostné, nestane se Ti, že když budeš sjíždět z táhlého dlouhého kopce, že Ti změknou brzdy a za celou dobu nikdy nezapískaly. Prostě nemají chybu. [ Upraveno Wednesday 09 October 2013 - 11:06:16 ] Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
Přejít na stranu 1 [2] | |