Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega podvozek |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Výměna brzd - vyplatí se kvalita nebo tam hodit noname brzdy? |
Přejít na stranu [1] 2 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Anonymní |
| ||
Host | __; __; __; | ||
| |||
qpc |
| ||
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500 Uživatel #255 Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01Příspěvků: 5329 | no,otázkou je,zda ti stávající kvalita brzd stačila.levnějšim řešenim je výměna komponentů za lepší kousky,nákladnějšim totální přestavba třeba na 6ti pístkové,ale to u Omegy B je cca cena auta :-/ Odkaz Astra-H OPC Odkaz i500.html Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT". Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš..... | ||
| |||
qpc |
| ||
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500 Uživatel #255 Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01Příspěvků: 5329 | každopádne nějaké disky ATE Powerdisk nebo Brembo a k tomu slušné destičky jsou dobrou volbou.Brzdit totiž je třeba občas opravdu rychle,takže bych to nešidil.. Odkaz Astra-H OPC Odkaz i500.html Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT". Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš..... | ||
| |||
JOB |
| ||
Uživatel #447 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16Příspěvků: 3695 | Kdyby jsi měl Corsu tak ti řeknu ať si tam dáš co chcěš ale protože tohle je sekce Omega tak tě musím upozornit že Omega má 1600kg prázdná !!! Takže opravdu né žádné No name. On totiž není až ta kovej cenovej rozdíl v těch No name a těch slušnejch. Já mám ATE Powerdisk a jsem spokojenej ,ale obyčejný ATE nebo i Feroda by ti stačily. Vozíš rodinu ,kamarády rodiče ? Opravdu na brzdách bych nešetřil Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a) Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´ Fiat Scudo 1,9 D 96´ ARO M-461 76´ | ||
| |||
VGT |
| ||
Host | Co je to kvalita a co je to nomame, že? Pro každého to může znamenat vždy něco jiného. Dělal jsem si sám pro sebe výběrové řízení na nákup předních brzdových větraných kotoučů VeA. Ceny s daní: Brzdový kotouč STARLINE..............571 Brzdový kotouč FEBI.....................924 Brzdový kotouč FERODO................985 Brzdový kotouč PILENGA...............1037 Brzdový kotouč SBS.....................1150 Brzdový kotouč Brembo...............1250 Brzdový kotouč ATE.....................1411 Brzdový kotouč Brembo Max........1750 Brzdový kotouč, PowerDisc ATE.....1771 FERODO drážkovaný...................3347 FERODO drážkovaný sport...........3969 Takže v kotoučích je výběr opravdu velký. Jsem sice chorobně spořivý, ale Starline si určitě nekoupím. Febi je dobrá druhovýrobní značka autosoučástek, ale k jejich kotoučům nemám žádné reference. Zadní kotouče si ale asi od nich koupím. Pilenga - stydím se, ale nevím o co jde. Všechno ostatní jsou dobré renomované značky (např. ATE Power disc= výborný kotouč za skoro poloviční cenu než obdobné Ferodo). Odkaz Takže- když ne Powerdisc, koupím asi Brzdový kotouč SBS............1150 (Scandinavian Brakes Systems) Brzdový kotouč Brembo.......1250 Brzdový kotouč ATE.............1411 | ||
| |||
qpc |
| ||
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500 Uživatel #255 Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01Příspěvků: 5329 | no,a na tom odkazu máš k těm diskum i super destičky.. Odkaz Odkaz Astra-H OPC Odkaz i500.html Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT". Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš..... | ||
| |||
Leon |
| ||
Host | Já mám Omegu B 2.5 V6 r.v.97 a dával jsem komplet brzdy. Zvolil jsem ATE.Cena komplet i se senzory opotřebení destiček byla 10000,- Mám na nich už přes 10 tis.km. Jsem s nima spokojenej. _; | ||
| |||
Marek |
| ||
Host | Já jsem měl všechny kotouče vyloženě v pr...! Přední zvlněný, zadní zrezlý, protože zarezly a nechodily destičky. Takže komplet výměna brzd-po zkušenosti s kotouči Starline (ne na Omeze!) jsem se rozhodnul nešetřit a koupil jsem na předek i na zadek vrtané kotouče Zimmermann-přední za 2000,- zadní za 1400,- kus (od známé v autodílech-jinak jsou lehce dražší). Desky ATE, čidla ATE. Jezdím převážně po dálnici (rozhodně ne jako šílenec) a když jedu třeba 130 a vlítne mi tam kamion, tak nejsem zvědavej na to, aby se mi po pár prudkých zabrždění kotouče zvlnily. Mám na nich tak 2000km-prvních 500 bylo hoodně opatrných, abych je nespálil, ale teď je to pecka! Uplně čumím, že ta Omega umí takhle dobře brzdit a hlavně brzdy vůbec nevadnou a nemají žádný tendence vibrovat, nebo vlnit se. A to už jsem jim párkrát na dálnici zatopil! Doporučuju nešetřit! Chtěl jsem Powerdisky, ale nebyly k sehnání, tak jsem zvolil Zimmermanny a nelituju. | ||
| |||
qpc |
| ||
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500 Uživatel #255 Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01Příspěvků: 5329 | jo,jo,Zimmermann je slušná záležitost Odkaz Astra-H OPC Odkaz i500.html Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT". Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš..... | ||
| |||
Jerry |
| ||
Jerry Uživatel #596 Registrován: Monday 30 January 2006 - 05:26:15Příspěvků: 783 | Ahoj Otvírám tohle vlákno abych nezakládal zbytečně nový. Od posledního příspěvku cca před 6ti lety se asi dost změnilo. Musím na své OC vyměnit komplet brzdy na předku. Nejde mi snad vyloženě o cenu nebo značku či noname ale spíš o radu dle vašich zkušeností co doporučíte popř. na co si dát bacha. Díky Jerry Omega C Caravan 2,5 DTI, Calibra 2.0 16V (110), Vectra C 2.2 DTI dříve Omega B Caravan 2.0 8V, Omega B Caravan 2.0 16V Ecotec, Vectra A/B 1.8 16V, Ford Scorpio 2.0, Škoda 110, Škoda 1000, Fiat 128 | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 | |