Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra podvozek |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Poloosa na 1.8XE1 |
Přejít na stranu 1 2 [3] | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Sova |
| ||
Host | Tak zatím to vypadá bledě, kola opět vyvážena v dobrám pneuservisu a tentokrát jsem na to dohlédnul a pořád klepe přesně ve 110km/h. Přezuto na zimáky a klepe přesně ve 145km/h. Tak holt risknu výměnu toho homokineťáku, sice padne 5 táců, ale zítra uvidíme. A pokud to nepomůže, tak to půjdu do Zralýho jim omlátit o pult. Jinak celá náprava bez jakékoliv vůle (prý). Jediná drobná vůle je prý na převodové skříni. Jinak pro ev. majitele "exotického" 1.8XE1 - díly na nápravě se neshodují s 1.8XE, to jen tak pro info. | ||
| |||
Jára |
| ||
Host | Tak díky Matesovi za smáznutí. Zkusím to znovu. Na mé vebe 2,2 dti 2001 mám pravděpodobně špatný homokinetický kloub. Při zatáčení do prava v malé rychlosti a to i když není plný rejd to pěkně cvaká. Dnes se mi stalo při dojezdu na křižovatku, že se tak rozvybroval volant, že už jsem myslel, že sem píchl, ale naštěstí ne. Nevím jestli to může spolu nějak souviset. Při další jízdě se to už neopakovalo. Tak jsem jel do servisu, kde mi řekli, že to opravdu vypadá na ten homokloub, ale prý se nedá koupit zvlášť, protože ho v nabídce nikde nemají (narozdíl od 2,0 dti) a straší, že to možná bude chtít vyměnit celou poloosu. Tak mě to nedalo, vlezl jsem pod auto a na levém kole je načlá manžeta. Narval sem tam vazelinu, zalepil a jel to projet. Po lupání ani památky. Tak mě zají má, jestli to tak můžu nechat (samozřejmě, že manžeta se dá nová) a nebo jestli bude rozumější to nechat vyměnit- hlavně z bezpečnostního hlediska. A poslední věc: jestli můžu do toho kloubu přidat ještě další vazelinu a to červenou, která je údajně lepší. Dal sem tam z nouze obyč. žlutou. Díky za rady. | ||
| |||
qpc |
| ||
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500 Uživatel #255 Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01Příspěvků: 5329 | kdysi jsem jel ze Švajcu po německé dálnici a najednou to začalo cukat volantem,přesně ten pocit,jakoby se po píchnutí vypustilo přední kolo.Vystoupil jsem a NIC,ani tlumiče,ani kolo,vše Ok,tak se rozjedu a občas to drklo.Dalšim bodem bylo dojet do servisu ADAC asi 15 km,cestu to nepatně pocukávalo.Po projetí s technikem-NIC,takže další jízda vzátěži a ejhle,drc,drc...Výsledkem byl načatej homokineták.Vždy ,když jsem déle jel (asi pul hod) celej se ohřál a začal drcat,tim pádem něšlo auto ani udržet rovně.Stačilo na 15 min zastavit a pak zase pul hodky jet,takto jsem do Prahy jel asi 5hodin.V praze do servisu,výměna a byl klid. Odkaz Astra-H OPC Odkaz i500.html Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT". Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš..... | ||
| |||
mates |
| ||
mates Uživatel #39 Registrován: Sunday 09 November 2003 - 15:22:30Příspěvků: 1953 | Jára napsal ... Tak díky Matesovi za smáznutí. Zkusím to znovu. Noooo...snad se tak moc nestalo, ne? Lexus RX 350 Honda Crosstourer | ||
| |||
Přejít na stranu 1 2 [3] | |