Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra podvozek |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Poloosa na 1.8XE1 |
Přejít na stranu 1 [2] 3 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | Jo a to silné rupání v rejdu někdy dělá horní uložení tlumice v podběhu. Je tam ložisko, které se občas lehce přidře, stalo se mi to u OB. Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
Sova |
| ||
Host | Tak jsem prohodil předek za zadek a levé za pravé a pořád to samé. Jinak jsem z Prahy,teda kousek od Prahy a řekl bych, že moje umění, co setýče oprav aut končí někde na tom prohození kol. | ||
| |||
Prazdroj |
| ||
Prazdroj Uživatel #419 Registrován: Monday 29 August 2005 - 22:19:11Příspěvků: 827 | Zajed si do chráštan u pRAHY JE TAM vraskoviště a je tam Astra G 1,8 a poolosi tam ještě byli před půl rokem a nessou drahý jedni z levnejch vrakáčů. A hodně ochotný. Západní čechy, Škoda 100, Škoda 105,Daevo,Matiz,Astra G, Kadett, Zafira, Vectra A, Vectra B,Pegot Boxer | ||
| |||
Sova |
| ||
Host | Tak jsem prohodil předek za zadek a levé za pravé a pořád to samé. Jinak jsem z Prahy,teda kousek od Prahy a řekl bych, že moje umění, co setýče oprav aut končí někde na tom prohození kol. | ||
| |||
Sova |
| ||
Host | Prazdroj napsal ... Zajed si do chráštan u pRAHY JE TAM vraskoviště a je tam Astra G 1,8 a poolosi tam ještě byli před půl rokem a nessou drahý jedni z levnejch vrakáčů. A hodně ochotný. No zkusim jim cinknout, ale hlavně bych tu poloosu potřeboval na Vectru a ne na Astru.(počítám, že je v tom rozdíl ) | ||
| |||
Boulder |
| ||
Host | Hoši mně se ta vaše debata nějak nezdá. Jestli to v plnym rejdu cvaká nebo klepe atd.. tak bych řekl ,že je situace jasná. Dal bych novej homokloub prachovku a samo vazelinu což je v sadě a je po problému. V poloose samotné to bude dost těžko. Jo a jestli je to 1.8 16v tak kloub by měl bejt stejnej s vectrou a asi i kadetem 20 16v(možná všechny GSI) Ps: kloub na poloose je nakleplej a zajištěn segrovkou takže demontáž na zvedáku + trochu zručnej mechoš memůže být problém oprava max za 4tis kč Udělej si vejlet do Prostějova a já ti to tady s někým dohodnu za dopoledne to musí být.... _; | ||
| |||
qpc |
| ||
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500 Uživatel #255 Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01Příspěvků: 5329 | [No zkusim jim cinknout, ale hlavně bych tu poloosu potřeboval na Vectru a ne na Astru.(počítám, že je v tom rozdíl ) [/quote1180651518] poslal jsem ti mejlik,tak to pořeš a uvidíš Odkaz Astra-H OPC Odkaz i500.html Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT". Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš..... | ||
| |||
Palic |
| ||
Uživatel #437 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 07:12:36Příspěvků: 493 | zdar : mel jsem podobny problem jako sova, mam srovnany origo kola 7Jx16 na nich nove michelin pilot primacy auti po tejdnu jezdeni na geometrii, nelibily se mi vybrace pri caa 90km/h, v barumce mi rekli ze mam nejprve ujet 2000km a pak jiz znovu na prevaze kol, mam najeto od geosky cca 3000 a vybrace se dost podstatne snizily.... po nasazeni pneu byli zaoblene, ted jsou rovnomerne zarovnane... kdyz mi to servismen v barumu rikla cucel jsem na nej jak na vola ze mam nejprve ujet nejake km a pak se uvidi...... ted mu verim gumy si asi sedly a ojely se podle nastaveni podvozku....... netvrdim ze muj pripad bude stejny s tvym, ale vybrace bych zacal resit az po cca 2000 km (dost zavisi na tom jestli mas geo v pohode)....... Astra K ST, B16DTR Astra J ST, A14NEL Vectra B Caravan, X20XEV | ||
| |||
Sova |
| ||
Host | Hmm, taky varianta s těma kolama. Já jsem zatím včera zkusil přezout zpět na zimáky a projel jsem to po dálnici. Dost veliký zlepšení, ale zdá se, že to i tak trošku klepe, ale až tak při 150km/h a to o dost méně, do té doby je naprostej klid. Jenže člověk je už tak zmagořelej, že to stejně nechám prohlídnout, protože nepoznám co je fakt a co si nakecávám. Jinak jsem se už v servisu dozvěděl, proč mi tam na XE1 nepasuje neorigo kloub-prý je délkově v pohodě, ale nesedí zuby u převodovky a kola. Je to divný, když ve všech katalozích to prezentujou jako stejné pro všechny 1.8 85kw. No v pondělí mě čeká další servis, tak uvidíme. | ||
| |||
JOB |
| ||
Uživatel #447 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16Příspěvků: 3695 | Sova napsal ... Hmm, taky varianta s těma kolama. Já jsem zatím včera zkusil přezout zpět na zimáky a projel jsem to po dálnici. Dost veliký zlepšení, ale zdá se, že to i tak trošku klepe, ale až tak při 150km/h a to o dost méně, do té doby je naprostej klid. Jenže člověk je už tak zmagořelej, že to stejně nechám prohlídnout, protože nepoznám co je fakt a co si nakecávám. Jinak jsem se už v servisu dozvěděl, proč mi tam na XE1 nepasuje neorigo kloub-prý je délkově v pohodě, ale nesedí zuby u převodovky a kola. Je to divný, když ve všech katalozích to prezentujou jako stejné pro všechny 1.8 85kw. No v pondělí mě čeká další servis, tak uvidíme. Tak se podívej kolik máš kde drážek a vyber to podle techto údajů. Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a) Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´ Fiat Scudo 1,9 D 96´ ARO M-461 76´ | ||
| |||
Přejít na stranu 1 [2] 3 | |