Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Monza :: MONZA :: Monza ostatní |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
koupì monzy |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Borbet |
| ||
Host | Tohle auto mì uchvátilo.......Taky bych nìjakou rád. Potøebuju poradit skoro nic o ní nevím co za motor ? vybavu a atd? Email | ||
| |||
Fimfarum |
| ||
Host | Monza je krasne auto ale ješte jsem v ČR nevidel že by ho nekdo prodaval. Jinak myslim že motory ma 2,5 R6 a 3,0 R6. Vybava je obvikle posilovač rizeni a strešne okno. To je tak všechno. Hlavne kouzlo tohoto auta je motor a tvar karoserie. | ||
| |||
KopA |
| ||
Nespravuj to co funguje - teprve až se to vys..e! Uživatel #825 Registrován: Thursday 03 August 2006 - 18:52:15Příspěvků: 824 | No jestli myslis tuhle tak ta by se mi taky libila _; Odkaz Odkaz ale tu starou ne-e. Vectra B CD '98 Liftback ● X18XE ● 85kW ● 170Nm ● F18 ● 0-100: 11,0s ● vmax: 203km/h ● 1327kg | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | KopA: to není ono ta stará to je špica ?lola | ||
| |||
JOB |
| ||
Uživatel #447 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16Příspěvků: 3695 | Tak to mě se stará líbý.Nedávno byla celkem pěkná 2,5 v annonci asi za 30 tis. Taky bych mohl Commodora Cupé Odkaz _; Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a) Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´ Fiat Scudo 1,9 D 96´ ARO M-461 76´ | ||
| |||
Borbet |
| ||
Host | prej 3,0 je lepší masírka | ||
| |||
JOB |
| ||
Uživatel #447 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16Příspěvků: 3695 | Samozřejmě bych šel taky do většího obsahu.U takového auta je to fuk. Je to >83´ a to znamená 1/12 povinného ručení _; Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a) Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´ Fiat Scudo 1,9 D 96´ ARO M-461 76´ | ||
| |||
JOB |
| ||
Uživatel #447 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16Příspěvků: 3695 | Odkaz Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a) Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´ Fiat Scudo 1,9 D 96´ ARO M-461 76´ | ||
| |||
VGT |
| ||
Host | Opel Monza Odkaz luxusní kupé odvozené s Opla Senator. V r.1978-82 typ Monza A1, motory : 2,8 karburátor (140 koní), 3,0 karbec (150 ks), od r.81 2,8 vstřik a 3,0 vstřik (180 ks bez katu). Od 1983 facelift na Monza A2 .... Monza GSE (ještě sportovnější verze, např. sedačky Recaro) Odkaz Irmscher dělal i motory 3,6 24V (200 ks). Pak další evoluce na Monza C, motory 2,0; 2,2; 2,5; 3,0. Odkaz Malá serie ( 22 kusů) odvozená z Monzy: Bitter CD Odkaz | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | Bitter CD je odvozen od Diplomat (CD = Coupe Diplomat) Bitter SC je odvozen od Senotor (SC= Senator Coupe) | ||
| |||