Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega elektrika |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
redukce na autorádio |
Přejít na stranu 1 [2] 3 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Martas |
| ||
Host | Aby svitil porad udaj datumu tak staci nekde odstrihnout jeden drat (nekde v poradne to bylo popisovano), nebo je potreba prez diagnostiku zrusit komunikaci Radio - Display. | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | JardaB: U sebe v autě jsem si to zapojil tak aby šlo rádio zapnout kdykoliv. Je to celkem jednoduché, v ISO konektoru na straně auta se odstřihne černý kabel cca 5cm od konektoru (plus přes klíček), zbytek kabelu směrem do auta se zaizoluje a zblých 5cm směrem k ISO konektoru se rychlosvorkou nebo čokoládou připojí k červenému kabelu v ISO (trvalé plus). Problém s nerozsvícením displeje se taky dá jednoduše vyřešit. Je to zapojené taky na ovládání antény, tzn. že z pinu 6 ISO konektoru vedou 2 červeno bílé kabely, jeden do předzesilovače antény a druhý do displaye. Stačí odpojit kabel vedoucí do displaye a datum bude svítit pořád. Některé Omegy to nemají rozdvojené u ISO konektoru ale přímo ve žlutém konektoru displaye, takže jestli máš na pinu 6 ISO jen jeden červeno bílý kabel, bude potřeba vymontovat display a odpojit to u něj. Omega B ještě nemá jednotlivé konponenty propojené datovou sběrnící can-bus, tak si nejsem jistý, zda to půjde deaktivovat diagnostikou.Ale kdyby jo, tak je zbytečné za to platit. Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
WISAStar |
| ||
Host | ja to udelal tak ze sem si oholil 5 cm dratu na obou stranach a zezadu do iso konektoru (ne v radiu ale ta koncovka) nacpal na staly 12 (pamet) a klicek.... drzi to tam dobre bez letovani nebo nejakyho strihani.... a radio de porad _; Mam tam sonaka s cd changerem. a kdyz tam nekdo chce dat neorigo radio tak neni problem. Je to standartni iso akorak se musi ulomit ten konektor na ovl voplantu a displeje pak to de do kazdyho.. | ||
| |||
tomino |
| ||
Host | Pája napsal ... Nejsem si na 100% jistej, ale myslím, že mě redukce z origa na ISO stála asi 140,- nebo dokonce 99,-. Vím, že jsem nic nepředělával. No poradíte mi prosím kde bych tu redukci sehnal? Rád bych vytáh originál rádio a pak tam nastrčil do toho šuplíku co tam zůstane to redukci a do toho dal potom rádio s ISO kncákem. Pokud to tak tedy jde? nemusí se celý ten šuplík vyndat dráty usříhat a napájet tam Iso protikus? __; | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | ISO konektor jde z toho supliku normalne odsroubovat, ale nepocitej s tim, ze ho tam nechas. Do toho origo "supliku" ti jiny radio pasovat nebude a zcela urcite bude mit konektor na jinym miste takze suplik ven a ke kazdymu slusnymu radiu by ti meli dodat ramecek do kteryho ho zastrcis a jehoz prostrednictvim bude ve strednim panelu drzet. Jinak pomerne kompletni sortiment maji napriklad zde Odkaz | ||
| |||
Host |
| ||
Host | Kup si rádio VDO _; | ||
| |||
WISAStar |
| ||
Host | kurna ja nevim na co porad redukce kdyz v omeze je z vyroby ISO ?????????????? __; ?lola | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | No tak ISO tam sice je, ale jsou to 3 konektory spojeny dohromady a do jinyho radia strcit nejdou... Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | kucí díky za info ve středu mám volno tak na to mrknu jak to tam je _; | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | Stačí odlomit nebo odříznout třetí část iso konektoru, ta je jen pro display. U Sony a většiny dalších rádií vůbec nevadí, že jsou 3 iso spojené dohromady, sony má konektor na kabelech a jde připojit i do těch třech. Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
Přejít na stranu 1 [2] 3 | |