Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega elektrika |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
imobilizér |
Přejít na stranu 1 2 3 [4] 5 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
pepex2.5TD |
| ||
Host | Zdravím všechny, teď jsemsi f práci zařídil volno, protože opět nemůžu nastartovat.Svítí mi na palubce ten "utíkací pán" Přestala chodit dálka, teď už to ani v autě před startem neodpípnu. Přemýšlým o deaktivaci toho svítícího utíkáčka. poslal by mi někdo radu kde jsou ty zdvojený kabele, popřípadě jinej způsob jak bezproblémů odjet do práce? Díky. | ||
| |||
Host |
| ||
Host | Legend napsal ... Záleží jaký máš typ imobilizéru. Modely asi do 10/1994 měly imobilizér ovládaný infra dálkou a pokud se auto odemklo jenom klíčem, tak nešlo nastartovat. V palubní desce je tlačítko se symbolem utíkajícího človíčka a to se rozsvítí, pokud dojde k odemknutí auta klíčem a signalizuje nemožnost nastartování. Modely zhruba do konce roku 1995 měly infra dálku, která sloužila jen k odemknutí auta a v klíčku byl čip imobilizéru, tzv. transpondér, který bezdrátově komunikuje s řídící jednotkou motoru a při použití klíče bez čipu nebo s jiným čipem nejde nastartovat. Tlačítko s človíčkem měly jen modely s alarmem a tlačítko slouží k deaktivaci pohybovyých čidel v B-sloupcích, třeba když v autě zůstane pes, aby to nehoukalo. Novější modely měly mikrovlnnou dálku a stejný typ imobilizéru. Nejstarší typ imobilizéru lze deaktivovat svépomocí (to radši nebudu zveřejňovat kvůli možnému zneužití, mohu poslat e-mailem), novější typy musí na diagnostiku a funkce imobilizéru se zakáže v jednotkce motoru. Podle popisu myslím, že máš ten nejstarší typ do 10/94, je to tak? | ||
| |||
zdrazam |
| ||
Host | Ahoj kluci, mam problem asi s imobilizerem, jak jsem se docetl mam 2,5 V6 benzin r.v: 96 a pri startovani mi blika porucha motoru, toci ale nejde palivo a cerpadlo je ok. Da se nejak odpojit immobilizer? kdyztak na email Email Diky moc | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Nasel bych RJ+cteci krouzek+1 klic k tomuhle motoru, kdyz tak napis soukrome a dohodnem se. Email Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
odpojeni imobilizeru |
| ||
Host | Cao, ještě jsem se dočetl, že by měl jít imobilizer odpojit neboli propojit na tvrdo. řj imobilizeru by měla být někde za airbagem spolujezce, ale žádnou jsem tam nenašel. Brouzdal jsem po fórech a zjistil, že imobilizérů bylo několik a podle toho co jsem zjistil jsem došel k závěru, že tuto jednotku imobilizéru měly asi jen auta do roku 94. Můžete mi to někdo potvrdit? Měl jsem na rozbrání jednu MV6 z roku 92 a tam ta jednotka byla, ale už přesně nevím ve kterých místech. | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | Je to tak, jen modelový rok 1994 má jednotku imobilizéru za airbagem a dá se vyřadit, u novějším modelů jedině vyměnit řídící jednotku motoru včetně kroužku okolo zapalování a čipu v klíči. Nebo sehnat řídící jednotku z auta z roku 1994 a připojit ji do stávajícího auta, potom pojede bez imobilizéru. Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
selma |
| ||
Host | Host napsal ... Legend napsal ... Záleží jaký máš typ imobilizéru. Modely asi do 10/1994 měly imobilizér ovládaný infra dálkou a pokud se auto odemklo jenom klíčem, tak nešlo nastartovat. V palubní desce je tlačítko se symbolem utíkajícího človíčka a to se rozsvítí, pokud dojde k odemknutí auta klíčem a signalizuje nemožnost nastartování. Modely zhruba do konce roku 1995 měly infra dálku, která sloužila jen k odemknutí auta a v klíčku byl čip imobilizéru, tzv. transpondér, který bezdrátově komunikuje s řídící jednotkou motoru a při použití klíče bez čipu nebo s jiným čipem nejde nastartovat. Tlačítko s človíčkem měly jen modely s alarmem a tlačítko slouží k deaktivaci pohybovyých čidel v B-sloupcích, třeba když v autě zůstane pes, aby to nehoukalo. Novější modely měly mikrovlnnou dálku a stejný typ imobilizéru. Nejstarší typ imobilizéru lze deaktivovat svépomocí (to radši nebudu zveřejňovat kvůli možnému zneužití, mohu poslat e-mailem), novější typy musí na diagnostiku a funkce imobilizéru se zakáže v jednotkce motoru. Podle popisu myslím, že máš ten nejstarší typ do 10/94, je to tak? | ||
| |||
selma |
| ||
Host | mám problém s imo na Opel Omega 2.5 V6 r.v.10/94.Mám nefunkční dálku,protože to předchozí majitel vykuchal.Můžete někdo poradit jak odstranit ten imobilizér.Rozsvítil se ten utíkající panáček a nejde nastartovat.Prosím o radu na Email | ||
| |||
Tomm |
| ||
Host | Ahoj LEGEND nebo někdo má úplně stejný problém z imob jako převážná většina pisatelů v tomto vlákně. Můžu taky poprosit o návod jak se ho zbavit ? Díky. email: Email | ||
| |||
Eiffelek |
| ||
Host | Dobrý den, taky prosím o radu.Mam omegu b karavan r.v. 94 , taky mi nejde nastartovat a svítí utíkající panáček na panelu, rad bych se imobilizéru zbavil.Mail je Emailěkuji za odpověd | ||
| |||
Přejít na stranu 1 2 3 [4] 5 | |