Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Tigra :: TIGRA :: Tigra elektrika |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Kontrolka ABS |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Anonymní |
| ||
Host | Zdravím,v Tigře mi svítí kontrolka ABS,nevíte čím to může být?? [ Upraveno Thursday 04 January 2007 - 21:37:42 ] | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | Anonymní napsal ... Zdravím,v Tigře mi svítí kontrolka ABS,nevíte čím to může být?? No pokud se vylouci vada ridici jednotky airbagu tak je nekde nejaka zavada, muze byt v airbagu jako takovem (patrone), pokud mas bocni airbagy tak se ti pri posunivani sedadla mohl na okamzik rozpojit kontakt pod sedadlem atd .... Zajed na diagnostiku, vyctou ti co se ridici jednotce nelibi. Jo a sice nepravdepodobna ale prece moznost je palubni napeti pod 10,5 V [ Upraveno Thursday 04 January 2007 - 21:39:11 ] | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | napětí je ok...o tom, že může nízký napětí tu kontrolku rožnout vím. tak asi nezbyde než utratit za diagnostiku | ||
| |||
JOB |
| ||
Uživatel #447 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16Příspěvků: 3695 | Hoši , hoši, jeden o voze a druhej o koze. Co má společnýho kontrolka ABS s Airbagem ? Jestli svítí ABS tak to může dělat zkrat v zásuvce na tažný ,nebo čidlo nebo můžešv mít zacpaný ty drážky na poloosách. Jestli svítí Airbag tak může být špatný kontakt pod sedačkou a vymazat to jde pouze na diagniostice Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a) Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´ Fiat Scudo 1,9 D 96´ ARO M-461 76´ | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | no fakt ale to co píšeš zjistím jen na té diagbostice | ||
| |||
iopkek |
| ||
Host | Anonymní napsal ... Zdravím,v Tigře mi svítí kontrolka ABS,nevíte čím to může být?? S největší pravděpodobností vadné některé čidlo u kol. | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | Souhlas s "iopkopek". Pravděpodobně odešlo nějaké čidlo na kolech. Já se těmto vadám snažím preventivně předcházet. Pravidelně tlakovým vzduchem profukuju hřebenatky na kolech - zbavuji je rzi, aby elektromagnetické impulsy snímané čidly byly jasné a všechny kontakty vedoucí od čidel ABS (nejen od nich!) prostříkávám kontaktolem a kontroluji těsnost gumových těsnění na jejich konektorech. Ona skutečně může být závada také v jejich kontaktech. Nízké palubní napětí bych vyloučil, protože to by jsi asi nenastartoval a kdyby přeci jen nastartoval, tak v okamžiku běhu motoru altík zvedne palubní napětí a kontrolka ABS by zhasla. Mně se to teď děje při každé zimě, protože diesel na start po nažhavení spotřebuje hafo proudu a poklesne mi napětí v síti a kontrolka ABS se na chvíli rozsvítí, ale vzápětí tak po 3 vt. zase zhasne. Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | Pokud to bude cidlo tak s nejvetsi pravdepodobnosti to nebude leve predni, z nej se berou udaje pro ABS, TC a Tachometr. | ||
| |||