• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Zafira :: ZAFIRA :: Zafira elektrika
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Stav paliva - nesouvisí to ale s elektrikou.
Přejít na stranu  [1] 2
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Hainz
Sunday 19 November 2006 - 06:23:01 Citovat
Host
Mám problém s kontrolkou stavu paliva. Včera jsem natankoval plnou nádrž a po ujetí asi 50 km najednou koukám, že mi stav paliva ukazuje pod půl nádrže. Vylezu s auta, zkontroluju případný únik paliva jak v motoru, tak kolem nádrže a nic, všude sucho. Tak jsem u nejbližší benzinky chtěl dotankovat abych zjistil kolik tam toho dám. Při otevírání uzávěru nádrže mě zarazil velký podtlak, který se po otevření vyrovnával nezvykle dlouho. Dolil jsem tam opravdu jen to, co jsem skutečně vyjel, sednul do auta a kontrolka byla OK (plná nádrž). Po ujetí asi 10 km se ale vše opakovalo. Znovu jsem vylezl, povolil uzávěr a zase dlouhý sssssssssssssssssssssssss při vyrovnání podtlaku a kontrolka potom byla opět OK. Koukal jsem na uzávěr, ale nic jsem nevykoukal, nechal jsem ho tedy víc volný (jen nepatrně dotažený), ale ani to nepomohlo a vše se za chvíli zase opakovalo.

Máte někdo nějakou radu. Domnívám se, že je někde něco přicpaný, nějakej průduch, ale nevím kde to hledat.
Martas
Sunday 19 November 2006 - 07:50:18 Citovat
Host
Mas pricpany odvzdusnovaci hadicky, dej si vyhledat uz se to tu obsirne prohledavalo ...

Kolik jsi toho benzinu natocil to co se tam ma vejit ?
prťka
Sunday 19 November 2006 - 08:44:03 Citovat
Host
Budeš mít ucpaný filtr odvzdušnění nádrže...řeš to co nejrychleji nebo si můžeš zdeformovat nádrž
JOB
Sunday 19 November 2006 - 10:22:41 Citovat
Uživatel #447
Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16
Příspěvků: 3695
To jsou následky, když se tankuje až po víčko !! Tankovat se má max. do vypnutí pistole když je zastrčená.

Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a)
Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´
Fiat Scudo 1,9 D 96´
ARO M-461 76´

Hainz
Sunday 19 November 2006 - 13:28:50 Citovat
Host
Tak jsem o tom něco přečetl a docela jsem se vyděsil. Nenašel jsem ale kde se ten filtr nachází a ani nevím jestli se do toho mám pouštět sám. Jak zjistím jestli to jsou jen hadičky nebo filtr? Pod tím víčkem co je pod sedadlem najdu vlastně co?
Koudy
Sunday 19 November 2006 - 15:26:05 Citovat
Host
Palivové čerpadlo.
VGT
Monday 20 November 2006 - 14:53:28 Citovat
Host
Zafiru neznám, ale VeA má filtr odvětrání nádrže v pravém předním podběhu. Přístup je k němu zespodu (od PP kola - musí se vyndat plastová vložka blatníku). Do tělesa filtru vedou tři nátrubky. Na jednom je připojena hadička vedoucí z nádrže, na druhém hadička vedoucí na regenereční ventil a poté do sacího potrubí motoru. Třetím nátrubkem se přisává okolní vzduch. Kdyby byl ucpaný ten třetí nátrubek, tak by se to mohlo projevovat tak, jak píšeš. Nezdá se mi to však pravděpodobné (ale možné je úplně všechno).
Spíše bych to tipoval na "zavzdušňovací potrubí nádrže".Bývá u jiných vozů poblíž otvoru pro tankování a je v něm ventil, který má zabránit úniku výparů paliva do ovzduší a vytékání paliva při převrácení vozu. Tento ventil může být přilepený.
Hainz
Tuesday 21 November 2006 - 06:42:16 Citovat
Host
VGT: včera jsem volal do servisu a taky se přikláněli k tomu ventilu co popisuješ Ty, takže asi u Zafiry bude. Odkud se k němu ale dostanu? Mleli něco o tom, že možná bude potřeba demontovat nádrž, což mi příjde dost práce.
Martas
Tuesday 21 November 2006 - 06:52:09 Citovat
Host
U AG/Zafiry je nadrzka s aktivnim uhlim umistena v podbehu pred spolujezdcem a 'ventilek" odvzdusneni je umisten na zacatku odvzdusnovaci hadicky ktera je z nadrze vyvedena zezadu zezhora rekneme z prostoru za palivovym cerpadlem.

[ Upraveno Tuesday 21 November 2006 - 07:04:42 ]
VGT
Tuesday 21 November 2006 - 08:55:38 Citovat
Host
2 Martes+ Hainz: no vida, oni jsou nakonec ta auta skoro všechna stejná . K přilepení toho ventilu v zavzdušňovacím potrubí nádrže mohlo dojít při tankování po hrdlo. Dá se někdy uvolnit jednoduše poklepáním na to potrubí. Také se dá při otevřeném víčku nádrže do zavzdušňovacího potrubí s citem fouknout. S vyndáním nádrže bych ještě počkal. U starších vozů, kde výše zmíněné způsoby nebyly úspěšné (tam by demontáž a montáž nádrže čítala polovinu ceny vozu) se to někdy řeší i tak, že se do víčka nádrže vyvrtá malá dírka (tento způsob však není ten správný).

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  [1] 2  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1693 sec,0.1399 z toho dotazů.