• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega podvozek
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
ZADNÍ NÁPRAVA OMEGA NA VZDUCH. MÌCHU
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Jerry
Friday 08 September 2006 - 00:34:38 Citovat
Jerry

Uživatel #596
Registrován: Monday 30 January 2006 - 05:26:15
Příspěvků: 783
Nevíte nekdo prosím cím je rízený kompresor pro dofukování vzduchových mechu na zadní náprave Omegy ??? Neco se stím stalo a vypadá to jako ukrutný ofroad. Je to prý kvuli xenonum. Nevím jestli svetla rídí nápravu nebo náprava svetla, Ale je to prý nejak spojený.
Za radu díky



Omega C Caravan 2,5 DTI, Calibra 2.0 16V (110), Vectra C 2.2 DTI dříve Omega B Caravan 2.0 8V, Omega B Caravan 2.0 16V Ecotec, Vectra A/B 1.8 16V, Ford Scorpio 2.0, Škoda 110, Škoda 1000, Fiat 128
RRAAFF
Friday 08 September 2006 - 07:25:39 Citovat
RRAAFF
Uživatel #519
Registrován: Monday 19 December 2005 - 10:51:16
Příspěvků: 965
Osobně si myslím, že to se světlama nemá vůbec co dělat. Xenony mají svoje čidla, který zjišťují naklápění cesty a hejbou se nahoru a dolu jako u jiných aut bez dofukovacích tlumičů.
Chybu bych hledal spíš v těch tlumičích. Určitě mají někde nějaký výpustný ventil, kterým vyfouknou vzduch a auto sníží, není nějaký poškozený?

Opel Vectra B 1,8 16V sedan 307 000km, již není
Škoda Fabia Combi 70kW, 2023
Vranoch
Friday 08 September 2006 - 20:27:47 Citovat
Host
Stalo se mi to same. Na naprave jsou dve cidla. Jedno pro xenony - male na levem kole, ridi naklapeni svetel. Druhe - vetsi krabicka na pravem kole ridi kompresor dofukovani. Kdyz je auto moc dole, tak sepne kompresor, kdyz je moc nahore, tak sepne solenoid v telese kompresoru, ktery trochu vzduchu vypusti. Me odesel ten snimac (neni to snimac, ale ridici jednotka s elektronikou, neda se opravit), takze dofukoval, ale nevypoustel. Solenoid byl OK. Da se to vyzkouset, do telesa kompresoru vedou 4 draty, dva pro kompresor, dva pro solenoid. Kdyz rozpojis konektor a cvaknes tam napajeni (je to uhloprickou pres konektor), tak jedna kombinace by mela spustit kompresor, druha cvaknout solenoidem. Ten snimac je k mani na vrakacich za cca 500. Cenu telesa kompresoru nevim, ale tipoval bych to spis na ten snimac.
Jerry
Wednesday 29 November 2006 - 23:54:57 Citovat
Jerry

Uživatel #596
Registrován: Monday 30 January 2006 - 05:26:15
Příspěvků: 783
Tak ze vysvetlení. Je tam nekde mezera od kompresoru nez staci kablik zabehnout do chraneneho mista napr. do kastle a ten byl trefený asi kamenem a strihnul solenoidový kablík. V pocitaci to nahlasilo dve chyby : Nehlasi se solenoid a prefouknutý tlumice. Alespon takhle mi to bylo receny. Jinak nalezeni zavady osetreni (omotani) svazku kabliku stoji u autorizovaneho servisu OPEL 3.650,-kc. Tak ze kdyby neco tak prosim hledejte ustreleny kablik.
Ahoj

Omega C Caravan 2,5 DTI, Calibra 2.0 16V (110), Vectra C 2.2 DTI dříve Omega B Caravan 2.0 8V, Omega B Caravan 2.0 16V Ecotec, Vectra A/B 1.8 16V, Ford Scorpio 2.0, Škoda 110, Škoda 1000, Fiat 128
Vranoch
Thursday 30 November 2006 - 08:47:02 Citovat
Host
Mel jsem uplne stejny problem. Myslel jsem, ze je to snimacem polohy napravy, ale problem byl v uplne shnilem (vnitrku) konektoru. Bohuzel se mi zatim nepodarilo sehnat samotny konektor, vsude mi vnucuji cely kabelovy svazek ... de..l.ve. Nemate nekdo napad, kde sehnat 8-mi polovy zacvakavaci konektor?
vrgada
Thursday 30 November 2006 - 17:18:24 Citovat
Host
vrakoviste?
m.a.x.i.m.u.s
Thursday 30 November 2006 - 18:25:40 Citovat
Host
Tahle věcička je jenom u kombiku, nebo i u sedanu? __;
Jerry
Thursday 30 November 2006 - 23:55:30 Citovat
Jerry

Uživatel #596
Registrován: Monday 30 January 2006 - 05:26:15
Příspěvků: 783
Me se ptej já byl vykulenej jako sova kdyz jsem to zjistil. Myslel jsem ze tyhle vymozenosti ma jenom citroen ale vono je to uz i v BMW a buh vi gde

Omega C Caravan 2,5 DTI, Calibra 2.0 16V (110), Vectra C 2.2 DTI dříve Omega B Caravan 2.0 8V, Omega B Caravan 2.0 16V Ecotec, Vectra A/B 1.8 16V, Ford Scorpio 2.0, Škoda 110, Škoda 1000, Fiat 128
vrgada
Friday 01 December 2006 - 08:43:01 Citovat
Host
citroen ma hydropneu, ale tady je jen dofukovani zadnich tlumicu, ma to jak kombik tak sedan, ale jen nektere lepsi vybavy, mam to i na ackove omeze z 92 roku, je to takova kostka s potenciometrem (snimacem polohy) asi a k tlumicum dozadu vedou tenke hadicky na dofukovani. Myslim si ze to mam po smrti a neresim to. Tuhletu vymozenost mel uz opel snator v roce 87 a tam to dokonce slo nejak nastavovat (tuhost pruzeni?). Jinak u bile jsem mel taky ty tlumice, ale bez dofukovani kompreesorem, byl tam vzadu vpravo ventilek, jak od auta amohl jsem si u benzinky dofouknout zadek, coz jsem delaval pred cestou doChorvatska (plnej naklad)
Jerry
Friday 01 December 2006 - 09:29:11 Citovat
Jerry

Uživatel #596
Registrován: Monday 30 January 2006 - 05:26:15
Příspěvků: 783
Jo to ja vim ze citroeni to maj s kapalinou. Brácha je blázen zase do nich a dokonce vlastní jednoho sestikolovýho.

Omega C Caravan 2,5 DTI, Calibra 2.0 16V (110), Vectra C 2.2 DTI dříve Omega B Caravan 2.0 8V, Omega B Caravan 2.0 16V Ecotec, Vectra A/B 1.8 16V, Ford Scorpio 2.0, Škoda 110, Škoda 1000, Fiat 128

Rychlá odpověď:

 

 
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1487 sec,0.1152 z toho dotazů.