Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega interiér |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Páčka s ovládáním tempomatu |
Přejít na stranu 1 2 3 [4] | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | Dnes jsem konečně koupil páčku tempomatu a chodí to skvěle. Mám třítlačítkové provedení, můžete někdo napsat, jak se ovládá? Zatím jsem zjistil jak ho zapnout/vypnout, ale nevím přesně jak přidávat a ubírat rychlost. Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | Dodělávali jste už někdo tempomat do VéBé 2.0 Di či DTi? Co nejdříve se podívám, zda mi tam nepřebývá nějaký konektor a případně kolik má drátů. Hlavně mne ale zajímá, zda náhodou není zapotřebí tuto fci ještě doprogramovat u matlalů v Opelu - to by mne tedy celkem rozhodilo! ?lola Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
Dmcd |
| ||
Host | Yper napsal ... Dodělávali jste už někdo tempomat do VéBé 2.0 Di či DTi? Co nejdříve se podívám, zda mi tam nepřebývá nějaký konektor a případně kolik má drátů. Hlavně mne ale zajímá, zda náhodou není zapotřebí tuto fci ještě doprogramovat u matlalů v Opelu - to by mne tedy celkem rozhodilo! ?lola Ype mam takovej pocit ze na 2.0 Di je to potreba aktivovat ale na DTi uz asi ne (ma stejnou RJ jako Y22DTR(H))... Na 2.2DTi to potreba neni... | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | No, a to je to, co potřebuji vědět přesně - abych věděl, zda se do toho pustit, protože ve skutečnosti 2.0 DTi je stejný jako 2.0 Di, jen s tím rozdílem, že má možná silnější turbo (resp. možná silnější vnitřnosti v turbu, ale skříň je stejná i způsob přepouštění spalin - bohužel jsem to ještě neprověřoval - jsem lajdák) a navíc intercooler. Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
Dmcd |
| ||
Host | Yper napsal ... No, a to je to, co potřebuji vědět přesně - abych věděl, zda se do toho pustit, protože ve skutečnosti 2.0 DTi je stejný jako 2.0 Di, jen s tím rozdílem, že má možná silnější turbo (resp. možná silnější vnitřnosti v turbu, ale skříň je stejná i způsob přepouštění spalin - bohužel jsem to ještě neprověřoval - jsem lajdák) a navíc intercooler. Jenze mam pocit ze kdyz jsem cucel do schemat, tak na 2.0Di je jina RJ nez na 2.0DTi a v tom prave muze byt zakopanej pes... RJ pro 2.0DTI a 2.2DTI je identicka, takze by problem nemel byt... | ||
| |||
KopA |
| ||
Host | Legend napsal ... Dnes jsem konečně koupil páčku tempomatu a chodí to skvěle. Mám třítlačítkové provedení, můžete někdo napsat, jak se ovládá? Zatím jsem zjistil jak ho zapnout/vypnout, ale nevím přesně jak přidávat a ubírat rychlost. Ovlada se to takhle: zapnout=podrzet chvili I (horni tlac. vpredu) mackat na pozadovane rychlosti pak ji to udrzuje. Pridat 5km=stisknout kratce I (horni tlac. vpredu) ubrat 5km=stisknout kratce R (horni tlac. vzadu tedy bliz k sobe jako k ridici). Vypina se 0-chvilicku podrzet (dolni tlac.) nebo seslapnutim brzdy nebo spojky (osobne brknu o brzdu). Pokud je tempomat vyplej a byl predtim v provozu tak kratkym stiskem R se zapne a vyvola se predtim nastavena rychlost auto samo zrychli nabo zpomali (takova pamet) delsim stiskem R se to vymaze. Takhle to funguje teda aspon u VectryB ale myslim ze u Omegy to bude stejny pokud mas tu packu s dvema podlouhlejma tlacitkama nad sebou kde to horni je kolibka a funguje za dve tlacitka (celkem teda 3 jak si doufam psal). | ||
| |||
mates |
| ||
mates Uživatel #39 Registrován: Sunday 09 November 2003 - 15:22:30Příspěvků: 1953 | Kopa: jo jo...ale myslím, že to skáče po 2km (zkušenost + uživ. příručka str. 159 ), jinak tak nějak. Lexus RX 350 Honda Crosstourer | ||
| |||
JOB |
| ||
Uživatel #447 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16Příspěvků: 3695 | Legend napsal ... Dnes jsem konečně koupil páčku tempomatu a chodí to skvěle. Mám třítlačítkové provedení, můžete někdo napsat, jak se ovládá? Zatím jsem zjistil jak ho zapnout/vypnout, ale nevím přesně jak přidávat a ubírat rychlost. No a jak je to s těma pinama? Jsou jenom dva nebo čtyři ? A to číslo by nebylo ? Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a) Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´ Fiat Scudo 1,9 D 96´ ARO M-461 76´ | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | JOB napsal ... Legend napsal ... Dnes jsem konečně koupil páčku tempomatu a chodí to skvěle. Mám třítlačítkové provedení, můžete někdo napsat, jak se ovládá? Zatím jsem zjistil jak ho zapnout/vypnout, ale nevím přesně jak přidávat a ubírat rychlost. No a jak je to s těma pinama? Jsou jenom dva nebo čtyři ? A to číslo by nebylo ? Jsou tam jen 2 piny. Na číslo páčky se ještě podívám, až půjdu do auta. Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
JOB |
| ||
Uživatel #447 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16Příspěvků: 3695 | Tak jsem dnes koupil konečně páčku, dokonce od člověka co uvádí X3 úplně na začátku.Je to super _; Cena 600,- kč Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a) Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´ Fiat Scudo 1,9 D 96´ ARO M-461 76´ | ||
| |||
Přejít na stranu 1 2 3 [4] | |