• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Zafira :: ZAFIRA :: Zafira motor
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
chlasta vodu z chladica
Přejít na stranu  1 [2] 3
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Henry
Sunday 28 May 2006 - 13:33:18 Citovat
Host
Ved prave, tej diagnoze sa snazim logicky ubranit, pretoze mi to hadice ani okruh netlakuje! Preto som sa pytal, ci je to nutny sprievodny jav, ci neexistuje aj moznost, ze je prasknuta hlava/tesnenie tak aby tadial sla voda do valca, ale tlak von nie.
Okrem pripadu, ked je okruh dlhsou jazdou zahriaty na prevadzkovu teplotu, vtedy je citit mierne tvrdsie hadice, co myslim, je u kazdeho auta normalne.
Martas
Sunday 28 May 2006 - 13:37:53 Citovat
Host
Henry napsal ...

Ved prave, tej diagnoze sa snazim logicky ubranit, pretoze mi to hadice ani okruh netlakuje! Preto som sa pytal, ci je to nutny sprievodny jav, ci neexistuje aj moznost, ze je prasknuta hlava/tesnenie tak aby tadial sla voda do valca, ale tlak von nie.
Okrem pripadu, ked je okruh dlhsou jazdou zahriaty na prevadzkovu teplotu, vtedy je citit mierne tvrdsie hadice, co myslim, je u kazdeho auta normalne.


Prave proto ze zadne priznaky nemas ti nic jinyho nezbejva, kdyzbys je mel je to jasny.
macil
Sunday 28 May 2006 - 13:42:25 Citovat
Host
2 Henry:
Otvor nádržku s chl. kvapalinou a skús ovoňať.
Henry
Sunday 28 May 2006 - 14:40:09 Citovat
Host
No bol som ovonat, dal som na prst a cuchol - tazko definovany zapach, ale urcite som citil nemrznucu zmes
Co ineho by tam mohlo by citit, Macil? Olej?
macil
Sunday 28 May 2006 - 14:47:47 Citovat
Host
Spaliny. A nevoňaj prst, ale nádržku. I keď u nafty to asi nebude tak cítiť ako u benzínu.
Henry
Sunday 28 May 2006 - 22:14:12 Citovat
Host
No OK, bol som ovonat nadrzku. Nemyslim, ze je to rozdiel. Spaliny diesla tam urcite necitim. Ak tam su, nemrzka ich razantne presmrdi/prevonia
macil
Sunday 28 May 2006 - 23:35:07 Citovat
Host
Hmm... takže sme nič nezistili. No aj tak ti nezostáva nič iné, ako nechať to rozobrať. Všetky príznaky, resp. ich nedostatok, nasvedčujú tomu, že by to mohlo byť to tesnenie.
Yper
Monday 29 May 2006 - 08:06:57 Citovat
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
Netěsnost pod hlavou se projevuje hlavně průnikem spalin do okruhu chladící vody. Voda zešedne a někdy v ní plavou cucky.
Může samo dojít i k průniku vody do spalovacího prostoru nebo do okruhu mazání, ale to je velmi vzácný jev (nikoliv však nemožný).
Předně se podívej na stav všech objímek na chladícím okruhu.
Vzhledem k tomu, že se ti ale celý okruh netlakuje, tak bych to spíš tipoval na vadné víčko na expanzní nádržce. Mohou v něm být mikropraskliny, kterými může kapalina unikat v podobě páry, ale to jen tak nezjistíš.
Při studeném motoru dolej chladící kapalinu na horní rysku. Pak, až se motor ohřeje, se znovu podívej na stav kapaliny v expanzní nádržce. Pokud hladina stoupne, tak to bude nejspíš víčko. Než bych řešil těsnění pod hlavou (na to je času dost), tak bych vyměnil víčko expanzky a sledoval, zda se to změní.
Pokud není okruh vody natlakován v důsledku netěsnosti na něm, tak by také mohla být i teplota motoru na nižších hodnotách, než bývala obvykle. U každého auta je to ale jiné a to v důsledku sčítání chyb na budíku a samotného čidla.

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
Henry
Monday 29 May 2006 - 17:02:35 Citovat
Host
2 Yper:
Nahodou som vcera po ochutnavke/ovonani dolieval na studenom motore vodu presne po rysku, za ucelom presnejsieho odpozorovania toho ubytku.
A dnes, hned co som dosiel z prace (20 km jazda po kopcoch, motor pekne zahriaty), pozeral som na nadrzku. Voda v nej bola nad rysku mozno tak na 2 deci. Vodna hadica termostat>chladic nebola vobec natlakovana, bola uplne makka. No rozhodne maksia, ako za studena...
To je divne. Teraz som zmateny, nie som si uz isty, ci som natlakovane hadice po burlivej jazde nahmatal na tomto aute, alebo minuly rok na predoslej mazde __;
Z nadrzky sa paradne parilo, no a ked som pozrel pod viecko nad ventilmi, tak z oleja sa tiez pekne parilo

Viecko som uz vcera obzeral, nevidim na nom nic zvlastne. A netusim, kde tu na okoli take, ale 100% dobre zozeniem. Co sa stane, ked ho zasrobujem napr. cez igelit a budem tak jazdit?

[ Upraveno Monday 29 May 2006 - 17:06:17 ]
JOB
Monday 29 May 2006 - 17:21:06 Citovat
Uživatel #447
Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16
Příspěvků: 3695
Henry napsal ...


Viecko som uz vcera obzeral, nevidim na nom nic zvlastne. A netusim, kde tu na okoli take, ale 100% dobre zozeniem. Co sa stane, ked ho zasrobujem napr. cez igelit a budem tak jazdit?

Tím akorát vyřadíš přetlakovej ventil,to bych nedělal.Maximálně tak na vyskoušení.

Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a)
Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´
Fiat Scudo 1,9 D 96´
ARO M-461 76´

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 [2] 3  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.2047 sec,0.1637 z toho dotazů.