Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra podvozek |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Brzdove desticky a kotouce |
Přejít na stranu 1 2 [3] 4 5 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Martas |
| ||
Host | X3 napsal ... Kolik mm na sirce musi byt na brzdovem kotouci? Co se povazuje za "hranicni stav"? Diky Je to popsano treba v Jak na to ..... Lisi se to auto od auta, i dle vybaveni a dle typu kotouce. | ||
| |||
qpc |
| ||
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500 Uživatel #255 Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01Příspěvků: 5329 | celkem slušnou zkušenost mam se značkou ATE Odkaz Astra-H OPC Odkaz i500.html Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT". Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš..... | ||
| |||
NIO |
| ||
Host | X3 napsal ... Kolik mm na sirce musi byt na brzdovem kotouci? Co se povazuje za "hranicni stav"? Diky je to podle druhu kotouce jestli jsou chlazene nebo ne a na jaky druh opla to pak je. je to od 7mm az po 22 u chlazenych. Omega ma jeste vic, ale to tu rozepisiovat nema cenu. | ||
| |||
Ascona |
| ||
Host | Musim se jeste na zaver pochlubit s myma brzdama Videla jsem ty stare kotouce mely 0,5 cm, mam ty s vnitrnim chlazenim jak psal NIO, takze nove maji tech 2,2 cm, desticky byly uplne sjete Takze bych tak jeste prakrat zabrzdila a uz bych dobrzdila!!!! Nicmene vcera vecer uz byla Vectra hotova i s tim rozvodakem a drazkovym remenem, nechala jsem si vymenit i vodu+fridex, silentblok-drzak vzduchoveho filtru, tazke je ted jako nova Doufam, ze neni jeste nejaka zrada, kterou nemam podchycenou a ze ted bude krasne jezdit | ||
| |||
Lib |
| ||
Host | Coz o to, ony ty kotouce budou brzdit dobre i sjety (viz moje) ale pak riskujes, ze pri prudsim zabrzdenim se ti ty kotouce bud zvlni nebo v horsim pripade prasknou, protoze uz jsou tenky | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | Jednoduchý kotouč má tloušťku 7 mm. Doporučená nejmenší tloušťka je 5 mm. Dvojité kotouče se počítají stejným způsobem - měříme na nich každou desku zvlášť a neměla by jít (i jen jedna z nich) pod oněch 5 mm - to je ještě tzv. záruka pevnosti. My ale víme, že snesou i slabší tloušťku, že! Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Ono u tech chlazenych je taky sranda, kdyz se zborti ty vnitrni zebra. Nechapal jsem, na prvni pohled jeste hezke kotouce, docela silne steny a zebra vyhnily... bylo to zvlneny jak nazrana uzovka Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Duffy |
| ||
Host | tyjo, vy mi dáváte brouky do hlavy... Hned zítra to raděj omrknu (když nebude močit z nebe, taxi stříknu brzdiče ) | ||
| |||
qpc |
| ||
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500 Uživatel #255 Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01Příspěvků: 5329 | JardaB napsal ... Ono u tech chlazenych je taky sranda, kdyz se zborti ty vnitrni zebra. Nechapal jsem, na prvni pohled jeste hezke kotouce, docela silne steny a zebra vyhnily... bylo to zvlneny jak nazrana uzovka to už jsem viděl u jedné starší Vectry.. Odkaz Astra-H OPC Odkaz i500.html Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT". Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš..... | ||
| |||
Ascona |
| ||
Host | Duffy, jsi nadherne ruzove prasatko-se ti fakt povedlo No po tom, co jsem videla ja na sve VeBe, tak bych to doporucila vsem. Ja si jeste naivne teda myslela, ze kdyby byly brzdy K.O., tak ze to poznam na brzdeni. Brzdy brzdily uplne normalne a uz ani nachapu jak, kdyz tam nebylo poradne o co brzdit | ||
| |||
Přejít na stranu 1 2 [3] 4 5 | |