Autor
|
Příspěvek
|
Mike | Thursday 16 March 2006 - 21:29:45 | | |
mam stejny problem jako JanS se stejnym autem, akorat to je Astra G. Slapnu na plyn jako kdyz slapnete do h***a. Zajimave je, ze mi mechanik urcil i podobnou pricinu (bez diagnostiky, ale je to dobry motorar). Take se mi do toho nechtelo a nechce. Muzu jen potrdit, ze jsem jezdil s Atrsou F s timhle motorem a tek reagoval okamzite a nechalo se s nim jet i 180 na 4. Jen pro info, nevim kde to sehnat jinde, ale kdyz jsem se tenkrat ptal Zraleho na ty katy, tak mi psal 22 tis. za orig a 14 tis. za neorig!!! Ale je to uz asi 1,5 roku. |
| |
|
Mike | Thursday 16 March 2006 - 21:33:16 | | |
tak oprava, tady je citace dopisu, je to ze Zari 2004 "Dobrý den,originál stojí cca 23000,- a neoriginál 9000,- Kč včetně DPH. Životnost obou by měla být přibližně stejná. S pozdravem Autotechnik Zralý" |
| |
|
astraman | Monday 20 March 2006 - 17:02:34 | | |
Co palivový čerpadlo, dává správný tlak? |
| |
|
NIO | Monday 20 March 2006 - 17:11:03 | | |
jeste me napadl potenciometr skrtici klapky--- nastavuje zatez. |
| |
|
Anonymní | Friday 21 April 2006 - 14:42:45 | | |
Dobrý den. Chci se s vámi podělit o výsledek řešení mého problému. Přišel na něj jeden koumes, co dělá auta srdcem, jen pouhým poslechem motoru.
Příčinou všech problémů s akcelerací byl volný (plandal tam jak hadr ve větru) rozvodový řemen. Takže ať se jdou technici od Libereckého Oplu, co mají diagnostické přístroje jen na parádu a velkou kapsu na peníze, zahrabat do hnoje. Už se vidím jak bych čuměl s hubou dokořán po zakoupení jimi doporučovaného katalizátoru za 16táců..... |
| |
|
|