Autor
|
Příspěvek
|
dralan | Wednesday 07 September 2005 - 11:25:45 | | |
| |
|
Anonymní | Wednesday 07 September 2005 - 13:32:54 | | |
Funguje to tak.že když motorek dojede na doraz,tak pochopitelně se nemůže točit dál,ale proud (300mA) do něj neustále teče,což mu rozhodně nesvědčí.Po chvíli je hezky horký.I já jsem se domníval,že tam jsou koncové spínače ale nejsou.Tady na poradně mi pomohl jeden hoch ze slovenska.Dodatečná montáž koncových mikrospinač" a dvou diod a je po problémech.Pošli mi e-mail hned Ti to zapojení poišlu.Chodí to bezvadně |
| |
|
Pepa | Wednesday 07 September 2005 - 20:24:47 | | |
Bylo by možné poslat mi to zapojení?jBuď od té dobroty a pošli mi to na e-mail:zika.j@tiscali.cz |
| |
|
dralan | Thursday 08 September 2005 - 06:11:56 | | |
Děkuji předem
Email |
| |
|
Anonymní | Friday 23 September 2005 - 09:23:22 | | |
Muzete mi prosim ten navod na upravu nekdo poslat? mam stejny problem, Diky, R
Email |
| |
|
Yper | Friday 23 September 2005 - 11:14:28 | | |
Možná by se také hodilo, kdyby jsi to poslal i LIBovi - ten na svých stránkách schraňuje podobné návody, které zveřejňuje samozřejmě s autorskými právy toho, kdo návod sepsal - nevydává to jako své dítě. Každopádně to dává dohromady i do doby, než se to udělá na těchto stránkách.
Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech |
| |
|
Jerry ... | Friday 23 September 2005 - 22:44:46 | | |
A jste si opravdu jistí, že to není hlídáno v ovládání té klapky?? Není tam třeba hlídaný protékající proud a při překročení se napájení pro danou dorazovou polohu přerusí?? (Něco jako dorazy na oknech). Moc se mi nezdá, že by výrobce provedl takovouhle "prasárnu" s trvalým napájením motorku. |
| |
|
toust. | Friday 23 September 2005 - 23:10:25 | | |
K tomu motorku. Jak se dostane klapka do patricne polohy at zavreno ci otevreno, zvysi se pochopitelne proud a motorek se vypne. Pac by ten motorek hvizdal kdyby se nevypnul . |
| |
|
Milan | Saturday 24 September 2005 - 11:50:32 | | |
Nevím jak to je u Astry F a pod.ale Astra G má motorek se šnekovým převodem,dojde-li na kterýkoliv doraz,motorek se zastaví,ale je trvale pod proudem (300mA).Měl jsem to rozebrané a měříl jsem i v autě.Převod je šnekový a motorek nedokáže překonat doraz ,tudíž se zastaví (nemůže "hvízdat",ale je trvale pod proudem.Kdo nevěří může si to ověřit měřením. |
| |
|
Jerry ... | Saturday 24 September 2005 - 12:06:51 | | |
A jen tak pro zajímavost. Měřil jsi pouze na straně motorku, nebo jsi se podíval na plošňák u tlačítka ovládání klapky???? Tipnul bych si, že to proudové vypínání prostě odešlo a proto se motor protáčí. Stále se mi prostě nechce věřit tomu, že by to bylo udělané takhle "prasácky". |
| |
|
|