Autor
|
Příspěvek
|
Lososs | Monday 07 November 2005 - 06:01:36 | | |
| |
|
prtka | Monday 07 November 2005 - 07:08:54 | | |
A co vnitřní cirkulace...není zaseklý motorek a klapa je pořád pro vnitřek a vlhkost se ti honí pořád dokola.Vypni rádio ať je klid a přepni vnitřek/venek měl by se změnit intenzita na vnitřek je silnější..měl by jsi to poznat...nezapomeň ,že když máš knoflík jen na přední okno vnitřní nefunguje...musíš to mít jinam |
| |
|
Stefan | Monday 07 November 2005 - 08:11:16 | | |
Ak si dlho nemenil peľový filter, tak to bude zrejme on. Ja som mal tiež veľké problémy so zamlžovaním okien. Po výmene filtra je všetko úplne OK! Človek by neveril, čo môže spôsobiť nevymenený filter. |
| |
|
Prazdroj | Monday 07 November 2005 - 11:11:07 | | |
Dej pozor ta klapka nefunguje při zapnutém foukání jen na přední sklo musíš přepnout na jinou polohu třebas na vnitřní to je pust to na obličej a na nohy.
Západní čechy, Škoda 100, Škoda 105,Daevo,Matiz,Astra G, Kadett, Zafira, Vectra A, Vectra B,Pegot Boxer |
| |
|
Stefan | Monday 07 November 2005 - 11:23:19 | | |
Toť: Prazdroj to čo hovoríš už spomínal Prtka. Snáď by som dodal, že keď vymontuješ skrinku pred spolujazdcom (6 skrutiek) tak tú klapku je krásne vidieť a zapínaním/vypínaním vnútornej cirkulácie je možné skontrolavať, či naozaj preklápa. Osobne si však myslím, že to bude peľový filter. Výmena tu bola viackrát popísaná. |
| |
|
Lososs | Monday 07 November 2005 - 12:07:09 | | |
Díky kluci, mrknu na to a uvidim
Lososs |
| |
|
tokin | Monday 07 November 2005 - 12:14:29 | | |
Já si myslím, že je to tou klapku.Je to dost častý problém Asterr, mají totiž motorek, co ovládá tuto klapku pod neustálým napětím, tudíž se se... na každém druhém autě.Samozřejmě, že to může být i pylák, teď na podzim se zasírá kdejakým bordelem ze stromu zpadaným &| |
| |
|
Gullwing | Monday 07 November 2005 - 12:27:46 | | |
2Lossos. Je to někdy zapocený když k tomu přijdeš? Mohlo by ti tam taky někudy týct. Mrknul bych na koberce jestli nejsou mokrý. |
| |
|
Milan | Monday 07 November 2005 - 15:40:24 | | |
Je to na 99 procent ta klapka, motorek je skutečně trvale pod proudem a přehřívá se a zasekává.Klapka pak zůstává v poloze vnitřní cirkulace.Měl jsem ten problé u mé Astry v létě.Řešil jsem to dvěma mikrospínači a dvěma diodama,takže když motorek dojde na doraz tak sepne mikrospínač a připojí diodu v nepropustném směru a tím je motorek bez napětí.Totéž se opakuje na opačném dorazu. |
| |
|
prtka | Monday 07 November 2005 - 15:46:41 | | |
Milane a všem elektronkám ten spínač a diodu jsi tam dal na ten zaseklý motorek a nebo sis sehnal jiný a hned si to tam pro jistotu dal? |
| |
|
|