Autor
|
Příspěvek
|
Tlumex | Thursday 20 October 2005 - 20:22:18 | | |
jo a mam najety taky kolem tech 200 tisici kilometrovych pry 130 ! Motor je v pohode lita jako za mlada! Ale myslim ze moc zalezi na predchozim majiteli /lech/ |
| |
|
Gullwing | Thursday 20 October 2005 - 20:44:35 | | |
Mám OC 2,2 benzín z 10/2001. Na jaře jsem za ní dal 269tis když měla 67tis. Vše docela Ok ale mám najeto jen 80tis. Do plynu bych nešel. 1. moc toho nenajezdím. 2. Po Praze 10l venku 8l takže žádná trága 3. a hlavně nemoh bych do garáže jelikož je podzemní. |
| |
|
RBr | Thursday 20 October 2005 - 20:55:44 | | |
Já koupil omegu před půl rokem. Rrok 99, v benzinu 2.0 , 16 ventil. To je 100 kW. Žádnej tryskáč ale svezení pohodový, pohodlná a prostorná kára. A solidně vybavená. Pár tisicím jsem již musel investovat (vodní čerpadlo, zámek dveří, čidlo otáček....) ale jinak držák. A spotřeba 7,5 až 9 podle zatížení a stylu, průměr 8,4. Chce to se v Omeze projet a neodoláš _s103 |
| |
|
Peto | Thursday 20 October 2005 - 21:21:54 | | |
Dekuji za rekace. Asi do toho pujdu. Ta omega dovezena z Nemecka ma prej i navigaci a nejaky DVD prehravac. Vite o tom nekdo neco? Je to vubec pouzitelny v CR? Mam taky strach ze zadniho pohonu a diferaku. Budu vdecny za vsechny vase dalsi reakce ohledne Omega C. Dekuji moc. |
| |
|
Jirka OB 2,5TD | Thursday 20 October 2005 - 21:42:03 | | |
Peto napsal ... Mam taky strach ze zadniho pohonu a diferaku. Budu vdecny za vsechny vase dalsi reakce ohledne Omega C. Dekuji moc. Nevím co tím myslíš,ale diferák má každý auto a co se týče zadního náhonu tak kolem toho je opravdu mnoho předsudků.Vyskoušel jsem všechny možný kombinace , ale já osobně motor vpředu a nahon na zadek preferuju.Chce to si to jen trochu osvojit.Většina lidí co to pomlouvá to srovnává s žigulíkem což mi příjde směšný. |
| |
|
Gullwing | Thursday 20 October 2005 - 21:57:15 | | |
No já mám trochu strach ze zimy, páč jí mám teprve od jara a před tím jsem fakt asi jezdil naposled se Žigulem (s tímto uspořádáním). Asi hodím do kufru dva pytle písku. Nechápu proč nedávali TCčko (mimo 3,2 za příplatek) Už jsem se tu ptal jestli by to nešlo dodělat ale asi nikdo neví |
| |
|
Jirka OB 2,5TD | Thursday 20 October 2005 - 22:09:15 | | |
No já jsem byl loni na horách s OA a pohoda.Je fakt že jsem měl nový zimáky a taky to byla stará omega sedan.Je to taky otom jesli umíš šlapat na plyn nebo jestli znáš jenom dvě polohy plynu (volnoběh a plnej) Když jí dáš gumy tak se nemusíš bát,myslím že budeš mile překvapen. |
| |
|
Gullwing | Thursday 20 October 2005 - 22:17:03 | | |
Včera jsem objednal Dunlop Wintersport M3 za á 1720,- tak snad bude pohoda |
| |
|
Tlumex | Friday 21 October 2005 - 05:26:13 | | |
Gullwing: dobra volba na doporuceni K_P uz je mam na aute |
| |
|
mates | Friday 21 October 2005 - 08:26:53 | | |
2 Gullwing: že nemá TC? Já ho mám na 2,5 V6 z roku 96...a měl jsem ho i na VecA V6 z roku 94...tak nevím. Jinak ho často v zimě vypínám...průjezd zatáčko bokem je super Ale na horách na sněhu je to pomocník. Jakej motor do Omegy - už tady nylo napsáno hodně, jen hledat. Osobně tvrdím, že minimum je 2,5 V6...ideál 3,0 MV6...super 4,6 V8 _rendek
Lexus RX 350 Honda Crosstourer |
| |
|
|