• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra ostatní
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Jakou baterii - z Obi?
Přejít na stranu  [1] 2 3 4
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
OnD
Tuesday 11 October 2005 - 09:31:53 Citovat
Host
Mam orig. baterku 45Ah z roku 1998 (7-my rok) a mam obavy, abych v zime po tydnu v horach nastartoval. Ted s klesajicimi rannimi teplotami, pozoruji, ze motor naskauje pozdeji (do 2s - drive do 1s).
Loni mi na horach 5-ty den alarm baterku vyhoukal a od te doby je alarm nepouzitelny - do 30 minut zacne houkat bez priciny. Cetl jsem, ze to muze byt klesajicim napetim baterie. Je to mozne? V Astra F mam baterku 8 let zatim bez problemu.

- Na co je treba si pri koupi baterky dat pozor? Tedy jestli je treba vybirat podle vyrobce, ci staci koupit v akci OBI baterii Dynalite 60Ah a 1190Kc?
- Koupit 45Ah nebo radeji 60Ah s tim, ze 60Ah mene namahana vydrzi dele? BTW nepredpokladam, ze mi auto vydrzi dalsich 7 let.

Diky.
OnD
AstraG X16XEL
tom
Tuesday 11 October 2005 - 09:43:12 Citovat
Host
Zkus hledet podrobněji v poradně třeba tu??????http://www.opelclubrenbau.cz/forum_viewtopic.php?28.26231 _rendek _legion
Václav GT
Tuesday 11 October 2005 - 10:17:35 Citovat
Host
Baterii Dynalite 60 Ah á 1190,-Kč (koupenou v OBI) mám jeden rok, odpařování destilky skoro nulové, startovací výkon dobrý (no aby ne, když je rok stará). Kapacita 100 %, alternátor mi tlačí 14,2 - 14,4 Voltů. Jedná se o Akumu vyráběnou pro obchodní řetězce. Poměr ceny k výkonu je dobrý. Má startovací proud 440 A (cena 1190,-Kč), např Akuma Comfort 60 Ah, 600 Ampér je za 1990,-Kč. Při koupi nekoukej jen na kapacitu baterie, ale i na ten startovací proud (zatížitelnost). Dobře je to vysvětleno na odkazu Odkaz
Stefan
Tuesday 11 October 2005 - 10:46:44 Citovat
Host
Mal som podobny problém, raz sa mi stalo, že sa mi spúšťal alarm pravidelne každych 30min bezdôvodne. Po zložitom patrani som objavil banálnu príčinu: Nechal som zapnuté jedno interiérové svetielko nad zadnými dverami, čo som si nevšimol. Po konzultacii so servisom mi bolo potom vysvetlené, že alarm sleduje odber prúdu aj po odstavení auta a toto svetielko vyhodnotil ako zvýšený odber a v pravidelných intervaloch upozorňoval, že niečo nie je v poriadku. Rovnako som zistil, že aj zle zavreté dvierka na schránke pred spolujazdcom takisto spúšťajú alarm (mám to overené).
Z toho vyplýva, že pravdepodobne máš v aute nejaký odber prúdu aj pri odstavenom vozidle a to môže byť aj dôvod vybíjania baterie. Hľadaj, hľadaj, hľadaj...
OnD
Friday 14 October 2005 - 08:37:31 Citovat
Host
Tak jsem vecer po prijezdu meril napeti na baterii a 1minuti po vypnuti motoru mela 13,4V, 5 minut po vypnuti mela 13,1V a dnes rano (0 stupnu C) mela 12,04V, na ktere se po odpojeni spotrebice rychle vracela.
Po prostudovani diskuse zminene vyse (by tom) se ukazuje, ze hlavnim problemem pri vyberu baterie bude jeji rozmer - aby se mi pod kapotu vesla - stavajici baterka ma na vysku 17,5cm, akuma dela vysoke 22.3cm

A ted otazka: Stavajici Opel baterka je cela uzavrena a nema zadne otvory na dolevani kapaliny, jen z cela kouka zrejme kanalek na odvod par. Lze ocekavat, ze po odlomeni vrsku baterky uvidim do clanku a budu tak moci pripadne dolit destilku? Jeste bych starou baterii rad pouzil jako zalozni na nejake "aplikace" treba na chate.
OnD
Mike
Monday 17 October 2005 - 23:27:07 Citovat
Host
2 OnD :
jestli máš origo Opel, tak pod tou vrchní samolepkou je zatavené víko, které když odloupneš, tak vidíš do článků stejně jako u normální baterky.
takže jí můžeš zkusit dolít, co to s ní udělá.
mě originál klekl po 6ti letech a po této "destrukci" jsem zjistil, že baterka je suchá !
už jsem měl ale koupenou Vartu, tak jsem nezkoušel, jestli by jí dolití destilky zachránilo.
vvdd
Tuesday 18 October 2005 - 00:57:09 Citovat
Host
OnD napsal ...
Tak jsem vecer po prijezdu meril napeti na baterii a 1minuti po vypnuti motoru mela 13,4V, 5 minut po vypnuti mela 13,1V a dnes rano (0 stupnu C) mela 12,04V, na ktere se po odpojeni spotrebice rychle vracela.
Po prostudovani diskuse zminene vyse (by tom) se ukazuje, ze hlavnim problemem pri vyberu baterie bude jeji rozmer - aby se mi pod kapotu vesla - stavajici baterka ma na vysku 17,5cm, akuma dela vysoke 22.3cm

A ted otazka: Stavajici Opel baterka je cela uzavrena a nema zadne otvory na dolevani kapaliny, jen z cela kouka zrejme kanalek na odvod par. Lze ocekavat, ze po odlomeni vrsku baterky uvidim do clanku a budu tak moci pripadne dolit destilku? Jeste bych starou baterii rad pouzil jako zalozni na nejake "aplikace" treba na chate.
OnD

Tenhle prudkej pokles napětí spouští ten alarm, nehledej v tom nic jinýho
OnD
Tuesday 15 November 2005 - 15:09:06 Citovat
Host
Tak se ozyvam cca mesic po instalaci baterie z Obi. Zasadni problem pri jejim nakupu byl nakonec jeji rozmer, takze jsem vybiral nikoliv podle kapacity, ale podle velikosti (zejmena vysky) baterie. Nakonec 55Ah se pod haubnu vesla s rezervou 1cm.

Motor ted naskoci snaze, ale problem s alarmem zustava - ted se vzdy rozhouka do 1 minuty po uzamceni. Takze pokles napeti ho nejspis nespousti. Nejake typy? Pry se da nejak deaktivovat vnitrni pohybove cidlo, ale podle "Jak na to" jsem nepochopil stlacenim ceho. Prislo mi to jako stlacenim vypinacu svetylek u zrcatka, coz nefunguje.
Asi je to na novy vlakno...
Dekuji

Ond, Astra G X16XEL
JOB
Tuesday 15 November 2005 - 15:19:45 Citovat
Uživatel #447
Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16
Příspěvků: 3695
Zkoušel jsi měřit kolik ti tlačí altík do baterky Řekl bych že jestli ti dává víc než má tak za prvé odděláš baterku a za druhé to může způsobovat ten pokles napětí po vypnutí motoru.
Toto je pouze můj názor tak mě prosím elektrikáři nebíjte

Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a)
Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´
Fiat Scudo 1,9 D 96´
ARO M-461 76´

ms
Tuesday 15 November 2005 - 20:24:41 Citovat
Host
na starej sierre som mal problem so spustajucim sa alarmom a chyba bola v tom, ze diody, ktore oddelovali dvere, aby sa vzajomne neovplyvnovali, boli a takom plastovom odkrytom puzdre v priestore pod volantom a zoxidovali tak, ze sa oxidy vzajomne dotykali a to sposobovalo spustanie alarmu. Prisiel som na to nahodou. V Opli si tento problem nechcem ani predstavit. Ale moze to byt aj cokolvek ine. A na mojej vebe sa senzor pohybu deaktivuje stlacenim tlacidla na strednom paneli a nasledovnym zamknutim a zapnutim alarmu. Mal by si take tlacitko mat aj na astre.

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  [1] 2 3 4  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.3498 sec,0.2844 z toho dotazů.