• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra interiér
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Pískání v kabině
Přejít na stranu  1 [2]
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Tomino75
Wednesday 28 September 2005 - 14:42:37 Citovat
Host
X18XE 1998/1999 Caravan.
happy
Wednesday 28 September 2005 - 14:53:31 Citovat
Host
takže to má krokáč taky, a X16XEL taky. JE zvláštní, že jsem ho vyměnil za nový, a dělá to pořád, ale když ho odpojím úplně a nechám trošku otevřenou klapku, aby to nechcípalo, tak po celou dobu jízdy se zvuk neobjeví. Jakmile ho připojím, je to tam zase. Nový krokáč tedy nepomohl a je otázka, jestli to dělá všem, ale jen pár lidí to slyší, protože je to opravdu vysoký tón, nebo jestli díky odpojení krokáče a přepnutím ECU do nouzáku - ale ona se asi nepřepne do nouzkáku, protože se normálně vytáčí nad 4500 normálně, tak jestli se tím odpojením krokáče odpojilo ještě něco dalšího, Nechcete to taky zkusit?
Tomino75
Wednesday 28 September 2005 - 15:20:44 Citovat
Host
Při nejbližší příležitosti to vyzkouším. Ještě mě napadlo, že to může dělat nějaká součástka v ECU pro zpracování dat z nebo do krokáče, proto asi jeho výměna nepomohla.Ale to je jen doměnka.Tom.
ms
Wednesday 28 September 2005 - 15:34:47 Citovat
Host
moze to byt tak ako predpokladas, ze pri odpojenia krokaca nebezi cast elektroniky(hrubo povedane) skusil by som to aj ja len neviem kde je krokac a ci sa mi po pripojeni naspat nieco neprestavi v RJ a nebudem musiet ist na diagnostiku.
happy
Wednesday 28 September 2005 - 16:23:31 Citovat
Host
no já to udělal následovně a to prosím 5x, abych se ujistil:vytáhl jsem konektor z krokáče a na šroubu, co je u lanka, které otevírá klapku, jsem trošku přidal, aby klapka zůstala trochu pootevřená a nezdechalo to. Po nastartování samozřejmě svítila kontrolka motoru, a otáčky byly tolik, na kolik byla klapka otevřená. Dá se to pak regulovat. Po otestování jsem zase zastrčil konektor a šroub vrátil do původní polohy, nastartoval a vše OK. Pokud by náhodou blby otáčky, tak 2x nastavit klíček do polohy zapalování a vypnout. Tím se párkrát vystaví krokáč. To odpojování se ale musí provádět s vytaženým klíčkem ze zapalování, protože jakmile strčíte klíček do zapalování a nastavíte do polohy II, tak už krokáč začíná pracovat. Takže nejlépe je to udělat při odpojené baterce, ale já to dělám, když není klíček v zapalování a nic se nezměnilo a nic jsem nepokazil. A jak jsem napsal, vyzkoušel jsem to 5x. Takže vytáhnout klíček ze zapalování, nejlépe odpojit baterku a pak něco zkoušet. Po zpětném připojení je vše v normálu, ECU si najde krokáč a už neřve. Od posledního testu jsem najel asi 3 tisíce kilometrů a nenechalo to žádné následky. Pokud by se do toho někdo pustil, zajímalo by mě, jaký by to mělo u dotyčného efekt na uvedený zvuk. ...jo a ještě jedna věc. Když je krokáč odpojený, nezapínejte klimu, pokud máte manuální, ECU si s tím neví rady a auto zdechne, nemá tam co regulovat volnoběžné otáčky při zatížení a prostě to umře.

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 [2]  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1430 sec,0.1108 z toho dotazů.