Autor
|
Příspěvek
|
Tomino75 | Wednesday 28 September 2005 - 14:42:37 | | |
X18XE 1998/1999 Caravan. |
| |
|
happy | Wednesday 28 September 2005 - 14:53:31 | | |
takže to má krokáč taky, a X16XEL taky. JE zvláštní, že jsem ho vyměnil za nový, a dělá to pořád, ale když ho odpojím úplně a nechám trošku otevřenou klapku, aby to nechcípalo, tak po celou dobu jízdy se zvuk neobjeví. Jakmile ho připojím, je to tam zase. Nový krokáč tedy nepomohl a je otázka, jestli to dělá všem, ale jen pár lidí to slyší, protože je to opravdu vysoký tón, nebo jestli díky odpojení krokáče a přepnutím ECU do nouzáku - ale ona se asi nepřepne do nouzkáku, protože se normálně vytáčí nad 4500 normálně, tak jestli se tím odpojením krokáče odpojilo ještě něco dalšího, Nechcete to taky zkusit? |
| |
|
Tomino75 | Wednesday 28 September 2005 - 15:20:44 | | |
Při nejbližší příležitosti to vyzkouším. Ještě mě napadlo, že to může dělat nějaká součástka v ECU pro zpracování dat z nebo do krokáče, proto asi jeho výměna nepomohla.Ale to je jen doměnka.Tom. |
| |
|
ms | Wednesday 28 September 2005 - 15:34:47 | | |
moze to byt tak ako predpokladas, ze pri odpojenia krokaca nebezi cast elektroniky(hrubo povedane) skusil by som to aj ja len neviem kde je krokac a ci sa mi po pripojeni naspat nieco neprestavi v RJ a nebudem musiet ist na diagnostiku. |
| |
|
happy | Wednesday 28 September 2005 - 16:23:31 | | |
no já to udělal následovně a to prosím 5x, abych se ujistil:vytáhl jsem konektor z krokáče a na šroubu, co je u lanka, které otevírá klapku, jsem trošku přidal, aby klapka zůstala trochu pootevřená a nezdechalo to. Po nastartování samozřejmě svítila kontrolka motoru, a otáčky byly tolik, na kolik byla klapka otevřená. Dá se to pak regulovat. Po otestování jsem zase zastrčil konektor a šroub vrátil do původní polohy, nastartoval a vše OK. Pokud by náhodou blby otáčky, tak 2x nastavit klíček do polohy zapalování a vypnout. Tím se párkrát vystaví krokáč. To odpojování se ale musí provádět s vytaženým klíčkem ze zapalování, protože jakmile strčíte klíček do zapalování a nastavíte do polohy II, tak už krokáč začíná pracovat. Takže nejlépe je to udělat při odpojené baterce, ale já to dělám, když není klíček v zapalování a nic se nezměnilo a nic jsem nepokazil. A jak jsem napsal, vyzkoušel jsem to 5x. Takže vytáhnout klíček ze zapalování, nejlépe odpojit baterku a pak něco zkoušet. Po zpětném připojení je vše v normálu, ECU si najde krokáč a už neřve. Od posledního testu jsem najel asi 3 tisíce kilometrů a nenechalo to žádné následky. Pokud by se do toho někdo pustil, zajímalo by mě, jaký by to mělo u dotyčného efekt na uvedený zvuk. ...jo a ještě jedna věc. Když je krokáč odpojený, nezapínejte klimu, pokud máte manuální, ECU si s tím neví rady a auto zdechne, nemá tam co regulovat volnoběžné otáčky při zatížení a prostě to umře. |
| |
|
|