Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra interiér |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Servomotorek klapky vzduchu |
Přejít na stranu [1] 2 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Milan |
| ||
Uživatel #411 Registrován: Friday 17 June 2005 - 14:49:11Příspěvků: 307 | Tak jsem konečně koupil na vrakáči ten motorek,zítra ho tam chci namontovat.Mám ale jede dotaz,na samotném konektoru jsem měřil napětí a příslušným tlačítkem se mění jen polarita,napětí tam bylo trvale.To by znamenalo,že motorek je trvale pod proudem,což by mu asi nesvědčilo.Nevíte někdo,jestli náhodou motorek po přepnutí klapky neodpojí od proudu řídící jednotka?Dojde tam totiž k většímu proudu a nevím jestli náhodou na řídící jednotce není nějaký obvod,který by toto uměl.Děkuji za informace Mám Opel Astra 1,6 G caravan rok 1998 | ||
| |||
happy |
| ||
Host | napětí, ne proudu. Drobný detail A Pokud tím motorkem myslíš elektromagnetický ventil regulace volnoběžných otáček, tak je pod napětím pořád od té doby, co máš zaplou elektriku v autě - tedy klíče v poloze II. Ju? | ||
| |||
Milan |
| ||
Uživatel #411 Registrován: Friday 17 June 2005 - 14:49:11Příspěvků: 307 | Myslím tím servomotorek recirkulace vzduchu,který uzavírá klapku vzducu z venku.Pokud motorek klapku otevře nebo zavře,táhlo je na dorazu a motorek se nemůže točit,ale zůstává pod napětím,tím v obvodu teče větší proud,napětí se nemění, to je dáno | ||
| |||
happy |
| ||
Host | ahaa, vnitřní cirkulace. No větší proudový odběr tam tím může vzniknout, problém ale je, že on by pod napětím neměl být, pokud nejede. Ale pokud vím, tak i mně to blbne, bohužel. Zatím jsem se tím nezabýval, i když mě to někdy smolí. | ||
| |||
Milan |
| ||
Uživatel #411 Registrován: Friday 17 June 2005 - 14:49:11Příspěvků: 307 | No ono tam není nic,co by ho odpojilo,měřil jsem napětí avometem přímo na konektoru bez toho motorku.Pokud to ovšem nějak neodpojí řídící jednotka.Nemám schema,takže nevím,jak to funguje.Myslel jsem,jestli stím někdo nemá zkušenosti. | ||
| |||
henrich |
| ||
Host | Pani, tento problem so riesil pred par tyzdnami. Ano, je tam stale napatie, ale elektronika obmedzuje prud, ked zisti jeho zvysenie na doraze az do zmeny polarity (prepnutie klapky recirkulacie). Vsetko to funguje az do kritickeho opotrebovania, ked sa uz motorcek nestaci po zmene polarity pohnut - dovodom je asi vacsia vola prevodnych ozubeni - vsetky su z plastu Z vrakacu som to nechcel zhanat, slaba istota, kolko este vydrzi. Opel pytal vela... Ja som sa s tym drbal dlho, kym ma nenapadlo spravit namotnovat dorazove mikrospinace na tu packu zvonkajsej strany krabicky. Dalej stacila jednoducha schemicka s dvoma diodami a slape to. Zabepecil som tak vypinanie motorceka este pred dorazom. Stalo to dost casu, ale ma to bavilo Zatial to chodi a dufam, ze ma nesklame... | ||
| |||
Milan |
| ||
Uživatel #411 Registrován: Friday 17 June 2005 - 14:49:11Příspěvků: 307 | Bylo by možné poslat mi to zapojení?já bych to nevymyslel a byl bych rád,kdyby se to dalo vypínat.Buď od té dobroty a pošli mi to na e-mail:konecny.m@centrum.cz | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | Milan : mas to v poste henrich | ||
| |||
Caklik |
| ||
Host | Taky bych poprosil o schema. Diky. Email | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | Caklik : kukni si postu henrich | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 | |