Autor
|
Příspěvek
|
stefan | Sunday 01 April 2007 - 13:02:50 | | |
| |
|
doktor | Sunday 01 April 2007 - 14:26:33 | | |
s tím abs ti neporadím, protože má vectreu a nevím jak je to u tebe. ale ta teplota je v pohodě. záleží jestli popojíždíš. jakmile ten motor zatížíš, tak se zvedne teplota a následuje buďto zchladnutí samotnou jízdou nebo pomocí vntilátoru. myslím si že by to měli být v pohodě |
| |
|
Henry | Sunday 01 April 2007 - 16:29:02 | | |
ABS - moze byt zly kontakt k niektoremu z cidiel, pripadne je to cidlo nacate - zvacsa mu vadi zle zaobchadzanie pri servise poloosi/napravy.
Doporucujem diagnostiku, urci ti konkretnu pricinu rozsvietenia kontrolky. |
| |
|
VGT | Sunday 01 April 2007 - 17:08:34 | | |
S tím ABS je nejlepší zajet na diagnostiku závad. Jednotka ABS má svou vlastní ECU a v její paměti by měl být kód závady uložen. S tou teplotou: termostat začíná otvírat při teplotě 92°C a plně otevřen má být při 107°C. Termospínač ventilátoru chladiče má sepnout při při 100°C (v některých verzích dokonce při 105°C). Z těchto důvodů kolísání teploty pokládám za normální jev (někdo tvrdí, že mu teplota nekolísá ani trochu, moje zkušenosti jsou jiné). |
| |
|
|