Témata příspěvků | |
stefan | prepacte mi ked som zalozil nove vlakno phladom chyby ale hladam uz druhy den moj problem a nemozem ho najst/ tu/. Moj problem spociva v tom ze po nastartovani a jazdeni asi tak 10-15 min. sa mi rozsvieti kontrolka ABS potom vypnem motor a nahodim naspet a opakuje sa to dookola. Niekedy sa rozsvieti az po pol hodine. Mozete mi pomoct? A druhy problem je s teplotou motoru kolise mi od 92 do 97 je to normalne? dakujem mam opel omega 2liter 16V. X20XEV |
Poslední odpovědi | |
VGT | S tím ABS je nejlepší zajet na diagnostiku závad. Jednotka ABS má svou vlastní ECU a v její paměti by měl být kód závady uložen. S tou teplotou: termostat začíná otvírat při teplotě 92°C a plně otevřen má být při 107°C. Termospínač ventilátoru chladiče má sepnout při při 100°C (v některých verzích dokonce při 105°C). Z těchto důvodů kolísání teploty pokládám za normální jev (někdo tvrdí, že mu teplota nekolísá ani trochu, moje zkušenosti jsou jiné). |
Henry | ABS - moze byt zly kontakt k niektoremu z cidiel, pripadne je to cidlo nacate - zvacsa mu vadi zle zaobchadzanie pri servise poloosi/napravy. Doporucujem diagnostiku, urci ti konkretnu pricinu rozsvietenia kontrolky. |
doktor | s tím abs ti neporadím, protože má vectreu a nevím jak je to u tebe. ale ta teplota je v pohodě. záleží jestli popojíždíš. jakmile ten motor zatížíš, tak se zvedne teplota a následuje buďto zchladnutí samotnou jízdou nebo pomocí vntilátoru. myslím si že by to měli být v pohodě |