Autor
|
Příspěvek
|
Petris | Thursday 21 July 2005 - 19:06:02 | | |
| |
|
Anonymní | Thursday 21 July 2005 - 19:47:48 | | |
jasně a ala by se pak na to i vymyslet logika, která by ho řekněmě po 10 sekundách sama přepojila na to druhé, aniž by se cokoliv muselo ručně přepínat. |
| |
|
Anonymní | Thursday 21 July 2005 - 20:23:33 | | |
nazdar,a to jako u bramborovýho motoru? mara. |
| |
|
Anonymní | Thursday 21 July 2005 - 21:58:21 | | |
no já bych řekl že lepší finta je si nechat seštelovat vstřik čerpadlo protože se vytahá rozv.řetěz a rozhodí se celý časování vstřiku.proto to blbě chytá když nežhaví.mám to seštelovaný a motor tiká jak hodinky a mám dojem že je to trošku živější |
| |
|
Václav | Friday 22 July 2005 - 09:48:27 | | |
2Petris: To je "finta" jak u náklaďáků před 50 lety (žhavit ručně tlačítkem a je to ještě jednodušší, netřeba přepínat sem tam) |
| |
|
Mike | Friday 22 July 2005 - 22:01:57 | | |
2 Václav: ručne se žhavilo ještě u MB z 80.-let |
| |
|
Anonymní | Saturday 23 July 2005 - 12:13:06 | | |
saša-nevíte kdo by seřídil čerpadlo někde v okolí Pardubic |
| |
|
Anonymní | Saturday 23 July 2005 - 12:14:16 | | |
saša-nevíte kdo by seřídil čerpadlo někde v okolí Pardubic a kolik by to stálo??? |
| |
|
PEPA | Saturday 23 July 2005 - 16:05:19 | | |
Spíš by se mě a myslím i všem šikulům tady hodilo říct jak se má to čerpadlo otočit. Který šrouby a jakým způsobem to vůbec otočit a kdyby to měl někdo i nafocený postup bylo by to super, oplákům zdar. |
| |
|
Anonymní | Saturday 23 July 2005 - 20:38:25 | | |
Saša-pro pepu tu máš pravdu mě to taky připadá že do toho auta každej rve jenom prachy a raděj zajed do servisu a přitom se to dá udělat doma když nejseš uplný dřevo a tak se ke tvoji prozbě připojuju |
| |
|
|