Autor
|
Příspěvek
|
Lib | Wednesday 01 June 2005 - 12:44:41 | | |
EGR ma treba i vsemi opevovana Honda |
| |
|
EnRico | Wednesday 01 June 2005 - 12:56:49 | | |
Jo jo Honda, proslavená hezkou českou stránkou o jeho odpojení. Asi kupujou stejnej xindl jako Opel, něco na způsob Made for LIDL ... |
| |
|
jirka | Thursday 02 June 2005 - 12:00:38 | | |
podle mě to musí mít skoro vąechny auta co splní Euro 4- emis.limit. Akorát ľe u Opla se to nějak nepovodlo,holt německá ąkodovka. Je zajímavé, ľe se na emisích neřeąí NOx.Byl jsem na technické a přímo jsem se na to ptal. Odpověd´- neměříme!? Tak nevím, co jsi o tom mám myslet. Dá se sehnad jinde mjauto- autodíly snad prodávají EGR za 3800,-. |
| |
|
Anonymní | Thursday 02 June 2005 - 14:42:21 | | |
EGR maj vsechny auta a serou se u nich taky. Teda oni se neserou , ale zasiraji, coz asi neni chyba toho ventilu |
| |
|
EnRico | Thursday 02 June 2005 - 22:35:18 | | |
Dejchat jedy nemusím, i jsou relativně slabý a neměřej se, takľe sice chválím úmysl, ale pliju na provedení. Jiný značky EGR určitě řeąej taky, ale rozhodně ne tak často. Já ho měnil ve 3,3 letech stáří vozu.
Dokonce uľ nějaká automobilka sériově vyřeąila Euro4 i bez EGR ... ale bohuľel si nevzpomenu, která to je. |
| |
|
riwal | Friday 03 June 2005 - 07:14:37 | | |
EGR je sr*čka, kterou bohuľe řeąí větąina výrobců u motorů z 90. let, nemysli si, ľe se u jinejch aut neserou - je to to samý, protoľe je to přesně místo kam ľádnej mechanickej ventil nepatří - prochází tím svinstvo, ale pod malym tlakem, takľe se holt usazuje karbon a vąechny svinstva co z fuku dou. Nové moderní motory z tohoto století jsou řeąeny bez tohoto ekologického "vylepąení". Proč asi - no protoľe problémy s tim měli vąechny značky a ne jen Opel. |
| |
|
|