Autor
|
Příspěvek
|
bubu | Monday 11 October 2004 - 10:06:00 | | |
| |
|
riwal | Monday 11 October 2004 - 10:24:18 | | |
Kat je jediné vylepąení vozu, které sniľuje výkon a zvyąuje spotřebu - tolik staré rčení. Ale výfuky jsou dnes dělané tak aby motor měl optimální protitlak a tudíą se počítá i s katem. U některých motorů odstranění katu prokazatelně zvýąí výkon i sníľí spotřebu, ale u některých to můľe mít opačný efekt. Vejfukáři tvrdí, ľe pokud jde o turbo motor - kat ven. Turbo samo zajią»uje dostatečný protitlak. Asi se nespleteą kdyľ vyndáą kat u motoru starąí koncepce, protoľe s nejvyąąí pravděpodobností na kat jeątě nebyl konstruován a kat k němu byl dodáván aľ později. U nových motorů bych byl obezřetnějąí a rozhodně bych to konzultoval s nějakým odborníkem. |
| |
|
bubu | Monday 11 October 2004 - 14:37:49 | | |
no,je to 18.16V X18XE |
| |
|
riwal | Monday 11 October 2004 - 14:41:22 | | |
No tam bych to bez katu nezkouąel, jedině, ľe bys vyměnil celej fuk za laděnej spočítanej bez katu a to počítej tak 20k. |
| |
|
NIO | Monday 11 October 2004 - 20:50:24 | | |
tam jeste neni lamb)a(da jak rikal jeden nas klient za katem tak to klidne muzes zkusit. |
| |
|
riwal | Tuesday 12 October 2004 - 07:11:47 | | |
No vidíą a radu si dostal - tak kat ven. |
| |
|
bubu | Tuesday 12 October 2004 - 11:40:50 | | |
jo,lambda je před katem ,no zkusit,jak to zavařim bez katu,tak ho tam pak horkotěľko budu vracet,nevíte o někom kdo to u X18Xe nebo X20Xe zkusil? |
| |
|
Anonymous | Wednesday 13 October 2004 - 09:33:57 | | |
Hih ... no já na základě vlastních zkuąeností - C20XE bych uľ kat nevyndaval ... za prvé efekt veąkerej ľádnej .... spíą bych tipnul zhorąení .... a za druhý pokud k tomu plánujeą NIOvu trubku místo zadního tlumiče nebo průchozí zadní tlumič (to mam já) tak to bude hrozně uřvaný ..... |
| |
|
Anonymous | Wednesday 13 October 2004 - 09:35:51 | | |
To předchozí jsem byl já - Bad |
| |
|
riwal | Wednesday 13 October 2004 - 09:58:52 | | |
Pochopili jsme - nikdo jinej takhle laděnej fuk nemá |
| |
|
|