Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Zafira :: ZAFIRA :: Zafira motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Za studena nechce jed! |
Přejít na stranu 1 [2] | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Anonymní |
| ||
Host | U těhle motorů je spousta nesmyslných, náhodně, či podmínkou změněných teplot na vině závada řídící jednotky. Úžasně umístěná na motoru, kde trpí teplotními šoky. Např. občas vynechá jiskru pro nějaký válec, bere a nebere data z čidel, houpou otáčky na volnoběh jak blázen. To vše náhodně i pořád a závady na řj se projevují často pomalu a plíživě... Nicméně pokud jsou 100% live data ok(čidlo teploty vody), zkus start kdy se projevuje problém s odpojenou váhou vzduchu. No a závěrem pozor na podtlakové hadičky, kolínka a tak. Bývají spuchřelé a prasklé. | ||
| |||
henry_sk |
| ||
Uživatel #5000 Registrován: Saturday 11 July 2015 - 15:26:16Příspěvků: 7 | O životnosť ECU sa obávam, ale momentálne som presvedčený, že mi problémy nespôsobuje. Chyby čidiel nevypisuje, pričom som ako puntičkár všetky skúšal odpájať a dočkal sa správnej reakcie vo forme chybového kódu. Skúšal som simulovať aj bohatú zmes a chudobnú zmes, chybu hodnôt váhy vzduchu, úspešne. Napriek tomu, dnes ráno teplota 2C, odpojil som váhu a štartoval. Celkom pekne držal voľnobeh, iba raz klesol dole. Váhu som už ale skúšal viackrát odpájať, bez zlepšenia Zajtra dojde nová, uvidíme. Anonymní napsal ... Z jakého programu jsou prosím tyhle grafy? OPCOM LogFileViewer [ Upraveno Tuesday 13 October 2015 - 21:18:52 ] | ||
| |||
henry_sk |
| ||
Uživatel #5000 Registrován: Saturday 11 July 2015 - 15:26:16Příspěvků: 7 | studený štart s odpojenou MAF | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | Už jsem se s tímhle problémem u toho motoru setkal. Za tepla ok, za studena to byla bída. Výměna váhy vzduchu pomohla jen na několik málo týdnů a problém se rychle vrátil. Evidentně jen nějaká náhoda, která nastala pří výměně váhy... Následoval pokus, > komplet všechna čidla a ŘJ byly na zkoušku vyměněny z jiného auta a problém zastudena přetrvával. Usuzuju, že na tom motoru který zastudena zlobil bylo něco s ventily, nebo kroužky - nutno podotknout, že to byla hooodně rozežraná olejnička, kterou byl problém zastudena nakvrdlat, ale jak se to malinko ohřálo, tak to jezdilo bez sebemenšího problému. Pozn. ještě si pamatuju, že při zařazením kvaltu za studena kolísaly otáčky +-300-500ot/min, prostě jak to houpe na volnoběh, tak to houpalo za jízdy. | ||
| |||
henry_sk |
| ||
Uživatel #5000 Registrován: Saturday 11 July 2015 - 15:26:16Příspěvků: 7 | no ked nie su tlaky, tak to moze byt ono mne ich merali na vlaznom motore a boli OK, dam ale zmerat zrana na studenom | ||
| |||
henry_sk |
| ||
Uživatel #5000 Registrován: Saturday 11 July 2015 - 15:26:16Příspěvků: 7 | No a záhada vyriešená, bola to predsa mierne chytená váha vzduchu. Po výmene za novú Magneti-Marelli je všetko OK | ||
| |||
Colommbo |
| ||
Uživatel #2374 Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05Příspěvků: 1192 | Vida, nakonec taky vzduchováha... W124 E320 Coupé - u mě dobrý | ||
| |||
Přejít na stranu 1 [2] | |