Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: vectra tuning |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Turbo na benzín |
Přejít na stranu [1] 2 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Dominik |
| ||
Host | Dobrý den chtěl bych své auto vylepšit o turbo motor je 1.6 16V 74kW jaký máte názory? | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | Že jsi ........ Pravděpodobně se jedná o starý x16xel, který má dost problémů se sebou samým. Navíc najeto v dnešní době 300tis km... Buď rád, že ti to jezdí a nešťourej do toho. Pořádně to stejně neuděláš, protože bychom se bavili o částce v řádu desetitisíců (čerpadlo oleje, řj- origo samozřejmě s turbem nepočítá, samotný turbo a mnoho dalšího od převodovky až po poloosy a v neposlední řadě mnoho desítek hodin ladění) Stejně tam chceš narvat nějaký turbo z vrakálu, tak si ho tam dej, navrtej si blok aby ses měl kde chytnout na olej a až si to dokurvíš, tak jezdi na koloběžce. Prostě si kup silnější auto. Stejně to chceš na machrování a zabít o strom se můžeš v kilu i s tím co máš, jen neber nevinného sebou. V obci DO 50km/h Mimo obec DO 90km/h Na dálnici DO 130km/h. Tak na co chceš předělávat starýho sráče? K čemu ?!? [ Upraveno Tuesday 10 March 2015 - 12:28:00 ] | ||
| |||
vrgadaa |
| ||
Host | sice vulgarne ale spravne, pokud chce-clovek rychle silne auto, tak si ho ma koupit, relativne zalevno lze poridit na sportovnivozy.cz-ted tam maji treba calibru v turbu za par korun, prestavba by mela mit smysl a krome motoru je zapotrebi resit i podvozek-financni a spolehlivostninesmysl, fakt je lepsi koupit vyresene auto | ||
| |||
Dominik |
| ||
Host | Pro anonima: jsi pěkný č...... že se dokážeš takhle bavit s normálním člověkem který se jen optal zakopej se do země i se svýma sprostýma kecama! dá se to podat slušně a s úctou ke druhému člověku i když mě jsi absolutně někde, tak i tak si vážím tvého názoru a děkuju za radu [ Upraveno Tuesday 10 March 2015 - 12:28:26 ] | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | Já jsem dost možná ..... ,to není ale nebezpečný. Ale ty tvý nápady jako osadit starej krám s vylítanym motorem turbem jsou mnohem nebezpečnější. V lepším přápadě ti to auto jen shoří až si to dobastlíš. Na co to chceš, popravdě? Na okruh, na uzavřenou trať? Kdepak co, na okresky, kde by jsi s tim lítal rád jak dobytek. Prostě jen na machrování. Takže si dej velkej pozor, aby jsi své nápady neuvedl v praxi, protože nemáš díky svému myšlení daleko od kluků, co se včera večer zabili v golfu. Pamatuj: V obci DO 50km/h Mimo obec DO 90km/h Na dálnici DO 130km/h. [ Upraveno Tuesday 10 March 2015 - 12:28:56 ] | ||
| |||
qpc |
| ||
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500 Uživatel #255 Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01Příspěvků: 5329 | Dominiku,za prvé se ti divim,že reaguješ na anonyma,byt sebesprostějšího.Kdo je u mě anonym a stydí se nejen občas za jméno,ale i za více,s tim není nutno vůbec komunikovat,pakliže je i sprostý,vypovídá to i o jeho povaze a slušnosti a jak vidíš,tanto člověk si myslí,jakej je machr a přitom ted my všichni vidíme,že je to jen kus vulgárního prasátka A za druhé k věci,přijde ti smysluplné upravovat tvé auto v řádu cca 120-150tis tak,aby to vše mělo smysl,funkčnost i bezpečnost? Jak je již psáno,tento motor byl jednim z nejméně podařených výrobku GM a je jen rarita,když i dnes funguje jak má a tudíž je opravdu nesmyl ho jakkoliv ladit a přetěžovat.V té cene koupíš již hezkou astru OPC Géčko a určitě je to jiná liga [ Upraveno Sunday 08 March 2015 - 18:12:11 ] Odkaz Astra-H OPC Odkaz i500.html Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT". Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš..... | ||
| |||
vrgadaa |
| ||
Host | Odkaz upravena calibra na 200kW za 56 000Kc vyhovi na rychle dosazeni rychlostnich limitu 50/90/130 ... anebo neco jineho v podobnych cenovych relacich | ||
| |||
otto |
| ||
Uživatel #4950 Registrován: Monday 09 February 2015 - 19:19:55Příspěvků: 5 | ja som upravoval 1,6 16v X16XEL zo zafiry na jednobodovy vstrek ,kratke sanie ,uplne odstavenie EGR do mojej vectry B 1,6 8V X16szr, na povodnu RJ.motor ma nestal nič,mal nabehane 70000cca.po po prerabke šlape super,vykon na brzde 127koni ,prienerna spotreba 5,9 l. Len je trocha pomala prevodovka.5-ka pohode berie už od 50km.prikladam nejake to foto po uprave.pohode šlape aj na nitro + 45koni vyjazdene štyry 5kg flaše zatial bez problemu.po uprave som na nom urobyl tri krat chorvatsko plus bežne jazdenie.som spokojny. | ||
| |||
Dominik |
| ||
Host | co že tam máš s tím sáním tu trubičku? tomu nějak nerozumím a zajmá mě to | ||
| |||
Jerry |
| ||
Jerry Uživatel #596 Registrován: Monday 30 January 2006 - 05:26:15Příspěvků: 783 | Pro anonyma už sem radši nelez !!! Ještě jeden příspěvek tohoto typu a mažu vlákno !!! [ Upraveno Tuesday 10 March 2015 - 12:30:32 ] Omega C Caravan 2,5 DTI, Calibra 2.0 16V (110), Vectra C 2.2 DTI dříve Omega B Caravan 2.0 8V, Omega B Caravan 2.0 16V Ecotec, Vectra A/B 1.8 16V, Ford Scorpio 2.0, Škoda 110, Škoda 1000, Fiat 128 | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 | |