Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra ostatní |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
silné kouření z výfuku |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Veronika |
| ||
Host | Zdravím všechny, mám problém s autem, minulí měsíc jsem si koupila svoje první auto Opel Astra (H) GTC 1.4 16V, hned po koupí jsem ho vzala do autoservisu tam mi jen odvzdušnili brzy a doplnili klimatizaci a řekli že je auto v perfektním stavu, brzdy mi brzdí málo a klimatizace nefunguje fouká jen teplý vzduch, a aby toho nebylo málo tak se mi za poslední tři dny začalo silně kouřit při startování a jízdě z výfuku, což mě trápí nejvíc protože nevidím v zadním zrcátku auta zamnou, nevíte někdo čím to může být? díky moc za rady | ||
| |||
Colommbo |
| ||
Uživatel #2374 Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05Příspěvků: 1192 | Jestliže klima nechladí, je v ní buď opět málo náplně, tzn. že někudy uniká, anebo nefunguje správně kompresor klimatizace (notabéne je-li málo chladiva v okruhu a tedy nízký tlak, ŘJ to vyhodnotí jako stav ohrožující kompresor, jenž je aditivem v chladivu i mazán, a kompresor nesepne), chtělo by to tedy v první řadě provést opětovně kontrolu množství náplně a podle toho postupovat případně dál. Co se brzd týče, těžko na dálku radit či tipovat, doporučuju nechat udělat jejich celkovou kontrolu, ale V JINÉM SERVISU . A pokud motor po startu a při jízdě nadměrně kouří, může do spalovacího prostoru pronikat buď voda ( bílý kouř, vadným těsněním pod hlavou) nebo olej (kouř do modra, netěsnícími gufírky ventilových dříků či přes pístní kroužky, popř. opět vadným těsněním hlavy válců). Mate mě jen, že, aspoň jak to popisuješ, se stav změnil prakticky náhle, to by vypadalo fakt spíš na podfouklé těsnění hlavy. Neuvařilas motor...? Neubývá chladící kapalina nebo olej...? Jak vypadá motorový olej na měrce - je normálně tmavohnědý nebo černý nebo vypadá jak bílá káva a připomíná emulzi...? To je tvé první auto vůbec nebo jen první Opel...? W124 E320 Coupé - u mě dobrý | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | To vypada na peknej vrak a ne auto v super stavu... Ten servis bych uz objizdel obloukem. Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
qpc |
| ||
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500 Uživatel #255 Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01Příspěvků: 5329 | přesně,jak psal Colombo.A odkud jsi? třeba by ti někdo okouknul a poradil.. Odkaz Astra-H OPC Odkaz i500.html Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT". Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš..... | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | To je zivot, ja dnes nechal alfu 166 JTD na Morave, aby ji dali na vrakac, spojka a nenadelas nic... Vzalo to i prevodovku a cenu opravy radsi ani neodhaduju Snad se to vejde do asistence k PR i s pujcenou octou a 800 km Kazdopadne nejede to spatne, TDI, 74kW, mezi 2100 a 2300 ot fakt zatah Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||