Autor
|
Příspěvek
|
peter | Sunday 11 May 2014 - 13:54:35 | | |
| |
|
Stepo | Sunday 11 May 2014 - 15:28:55 | | |
Zkus vycistit klapku. Pokud je tam necistota, muze se zadrhavat, zvlaste kdyz je motor jeste studeny a teleso klapky neni prohrate ( mensi vule ). Volnobeh ridi elektronika, predpokladam, ze u Tveho vozu uz hybe klapkou primo ( starsi mely obtokovy ventil nebo krokovy motor, jak sam uvadis ) |
| |
|
Anonymní | Sunday 11 May 2014 - 20:00:18 | | |
Klapka je vycistena |
| |
|
Colommbo | Sunday 11 May 2014 - 21:16:03 | | |
Předpokládám, že motor Z14XE bude mít elektronický plynový pedál a elektronickou škrtící klapku. Na motoru Y26SE v Omeze to mám stejně a příčinou identických potíží - houpání otáček při vyřazené rychlosti mezi cca 600 a 2000 - mi kdysi způsobovala vadná váha vzduchu. El. plyn. pedál se údajně kazí opravdu velmi výjimečně...
W124 E320 Coupé - u mě dobrý |
| |
|
Anonymní | Sunday 11 May 2014 - 22:07:56 | | |
Moj motor z14xe nema vahu vzduchu ma len cidlo teploty nasavaneho vzduchu |
| |
|
Anonymní | Thursday 15 May 2014 - 19:22:50 | | |
tak nik neprodi |
| |
|
|