Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega elektrika |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Omega MV6 nespina chlazeni |
Přejít na stranu [1] 2 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
misan26 |
| ||
Host | Ahoj tak jsem si vytahl omegu konecne z garaze. Kdyz sem ji vyndaval chytla hned na prvni otoc zadny problem vsechno spinalo ventilatory a chlazeni dobry. Ted kdyz sem stim jezdil chvilku po meste tak najednou rucicka vyletla ke 100C° a vejs. Ihned jsem tedy zastavil motor nevaril nic ale sahary nebezeli. Menil jsem cidlo ktere je hned nahore na chladici a 2krat max 3 to seplo a opet nic. Pochybuju ze by odeslo hned toto cidlo. Ale kdyz vtom 3 pinovem konektoru proklemuju dva piny ventilatory se rozbehnou. Voda nemizi nic neutika, slem nebo neco v nadrzce neni. Termostat otvira z meho pozorovani jak mile teplota na budiku vlyezla k 90 po nastarovani behem chvilky to kleslo z toho usuzuju ze spousti spravne. Nevi nekdo cim by mohl vznikat tento problem ?? popř to čidlo ktere je dole na chladici ridi ktere ventilatory ?? dekuji | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Me tohle delala kazda MV6, to predtim nedelalo??? Mam takovou teorii, ze to lokalne prehriva chladic oleje, ktery je u cidla. Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | NN pred tim si drzela porad nejakych 90-95 stupnu ale prave nesepnou vubec sahary. Zkousel jsem pres ten testovaci konektor spinat ventilatory a to fungovalo. Tak prave zjistuju ktery to cidlo co ridi jeslti to spodni nebo tak . Jeste se zeptam kdyby byl treba zavzdusneni system je mozny ze by tam byla bublina a proto to nespinalo ?? | ||
| |||
Colommbo |
| ||
Uživatel #2374 Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05Příspěvků: 1192 | Ventilátor by měl být spínaný spodním čidlem na tělese chladiče a systém se přes ventil ve víčku expanzky odvzdušňuje sám... W124 E320 Coupé - u mě dobrý | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | No kdy sem si auto vytahl tak sem prijel do liberce a pri zastaveni bezela sahara po tom se vypnula. Jinak sem koukal ze jsou dva druhy vicek na nadobce ja mam takovou klasickou a bratr kdyz sem koukal dnes ma jeste v tom vicku jakoby takovy ventil nafotim. Jinak ja mel zato ze horni cidlo prave spina ventilatory zduvodu ze tepla voda stoupa nahoru.. | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | Anonymní napsal ... Jinak ja mel zato ze horni cidlo prave spina ventilatory zduvodu ze tepla voda stoupa nahoru.. Tos me teda pobavil | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | proc ?? ted sem se nejak ztratil | ||
| |||
Colommbo |
| ||
Uživatel #2374 Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05Příspěvků: 1192 | Marťas to asi myslel tak, že tvůj předpoklad byl sice logický, teplá kapalina je lehčí než studená a proto je nahoře, ale v tomhle případě musíš brát do úvahy i vrtuli vodní pumpy, která celý obsah systému stále dokola míchá a zajišťuje jeho koloběh... W124 E320 Coupé - u mě dobrý | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | To vicko musí drzet pretlak, mozna by mohl byt problém v tom. Taky muze byt ucpany chladic, ze se třeba tepla voda dolu k cidlu moc nedostane, nebo je skrznej maly prutok... Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | No zajimave je ze kdyz z toho horniho cidla vycvaknu ten 3 pinovy konektro a propojim C-1 rozbehnou se vsechny vetraky na prvni stupen kdyz propojim C-2 bezi jen hlavni sahara na 2 stupen | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 | |