Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
omega nestartuje |
Přejít na stranu [1] 2 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Motýlek |
| ||
Uživatel #1193 Registrován: Wednesday 11 July 2007 - 18:51:16Příspěvků: 100 | Cau kluci,mel bych trochu problém se startovanim,starter toci jako blazen a motor nic,na poněkolikáté naskoci ale tak jako lině se roztoci,normalne by se mel při startu protočit vyssima otackama a hned spadnout na volnobech,je jedno jestli je to studeny nebo teply,dela to porad,kdyz to naskoci tak vse pracuje dobře,vykon,zvysovanim teploty klesa volnobech,tahne,necuka,volnobech nekolisa,atd.jen to nechce normalne chytnout,pripada mi to jako když při startu je hodne chuda smes,jestli je to mozne.Nebo to udelalo taky to ze pustim starter a v okamziku když by mel motor naskocit tak starter vypne a hned se zase roztoci a tak se to opakuje cyklicky stále dokola při stalem drzeni klicku ve startovaci poloze,to je divny,co?cerpadlo je vymeneny,cidlo kliky není stare,tak nevim,a Vy? Omega B. 2.5V6 X25XE Irmscher | ||
| |||
Host |
| ||
Host | Snímač teploty vody , regulátor tlaku paliva , snímač teploty vzduchu nebo váha vzduchu . Všechno tohle zkontroluj . | ||
| |||
Host |
| ||
Host | Ještě doplnim,ze to zlobi uz delší dobu,tedy občas to zazlobilo,ale postupem casu se to zhoršovalo,ze bude problém se startem se dalo vypozorovat tak 3 az 4 starty dopředu,zacalo to dyl tocit nez to chytlo a samotny start byl jako kdyby motor nevedel jestli ma naskocit nebo ne,dalo by se to prirovnat ke Skode 100 bez sytice,mj.ta me nikdy nezklamala | ||
| |||
Motýlek |
| ||
Uživatel #1193 Registrován: Wednesday 11 July 2007 - 18:51:16Příspěvků: 100 | To doplneni jsem psal ja,zapomel jsem se prihlasit. _; Omega B. 2.5V6 X25XE Irmscher | ||
| |||
Host |
| ||
Host | Tak to bude nejspíš ten snímač teploty vody | ||
| |||
mirek |
| ||
Uživatel #1410 Registrován: Wednesday 30 January 2008 - 13:04:29Příspěvků: 44 | Zdravím, mám prosbu. Nestartuje mi Omega 2,5V6 r.v.2000. Zkusil jsem na radu vyměnit čidlo otáček kliky (z vrakoviště) a nepomohlo to Napíchnul jsem to tedy dnes na OPCOM a ten mi vyhodil tyto dvě hlášky: 94 Hall-Sensor Spannung hoch 135 Kontrolleuchte Spannung niedrig Prosím o radu kde mám hledat problém. Děkuji předem za radu. Omega A 2,4i - odejitá Omega B 2,5 V6 - odejitá Omega C 2,2 16V - odejitá Omega C 2,5 V6 Omega C 2,6 V6 Caravan Vectra B 1,6 16V | ||
| |||
Colommbo |
| ||
Uživatel #2374 Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05Příspěvků: 1192 | Jen čistě teoreticky: čidlo kliky je taky snímač fungující na principu Hallova jevu a v podstatě jediné čidlo, při jehož poruše prostě ne a nenastartuješ... W124 E320 Coupé - u mě dobrý | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | Nejčastější závady jsou špatné čidlo kliky a nebo špatné palivové čerpadlo. Palivové čerpadlo se dá zkontrolovat tak, že se odpojí palivové hadice v blízkosti sání (převlečné matice 17 a 19mm) a po otočení klíčku do polohy rozsvícených kontrolek musí z jedné hadice několik vteřin téct benzín. Pokud ne, bude chyba v čerpadle, nebo relé (méně časté). Pokud palivo poteče, tak je pravděpodobně chyba v čidle kliky. Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
mirek |
| ||
Uživatel #1410 Registrován: Wednesday 30 January 2008 - 13:04:29Příspěvků: 44 | Čidlo kliky jsem zkusil vyměnit a chová se to stejně. Že by bylo vadné i to druhé je divné ale není to vyloučené - bral jsem ho z vrakáče, tak by vadné mohlo být. Dotaz - je to čidlo shodné s 2,6V6, mohl bych ho vymontovat z druhého auta které je v pohodě a vyzkoušet. Kolik typů těchto snímačů kliky pro Omegy V6 je? A co to hlášení z diagnostiky, nemůže to být něco se zapalováním? Omega A 2,4i - odejitá Omega B 2,5 V6 - odejitá Omega C 2,2 16V - odejitá Omega C 2,5 V6 Omega C 2,6 V6 Caravan Vectra B 1,6 16V | ||
| |||
Colommbo |
| ||
Uživatel #2374 Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05Příspěvků: 1192 | Nejsem tak chytrej, ale čidla na V6 by měla být v podstatě dvojí a základní rozdíl je v připojovacím třípinovém konektoru - starší provedení (do r. 1998...?) má rohy konektoru ostré, kdežto novější (od r. 1999 a také na Y26SE) má rohy již zakulacené. A zkušenost z nedávného výpadku a výměny čidla na Y26SE - čerpadlo funguje, na vstřikovací lištu benzín jde ale vstřiky do válců už nee, svíčky jsou suché a nedávají jiskru, tedy zapalování nefunguje... [ Upraveno Sunday 17 November 2013 - 21:06:03 ] W124 E320 Coupé - u mě dobrý | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 | |