Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Zástavba z 2,5 na 3,0 nebo 3,2 |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
mr. "T" |
| ||
Host | Omluva za debilní dotaz. Určitě se to tady už někde probíralo ale nemůžu to najít... Co by obnášelo předělání 2,5 na 3,0 případně 3,2? Co je jinak, co dokoupit atd... p.s. je to automat pokud je tam i v tomto ohledu něco jinak. Nebo zachovat 2,5 -> 2,5. Díky! | ||
| |||
aaa |
| ||
Host | 2,5 a 3,0 je celkem brnkačka,je to prakticky stejnej motor ,stejná elektrika..;) | ||
| |||
Colommbo |
| ||
Uživatel #2374 Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05Příspěvků: 1192 | Jak píše aaa, motory 2.5 a 3.0 jsou v principu identické, ale u 3.2 (v Omeze pouze s AT) už je rozdíl - elektronický pedál plynu, elektronická škrtící klapka, chybí krokáč a EGR, místo nich navíc další dvě lambdy - tady by byla možná záměna spíš jen s 2.6 ... W124 E320 Coupé - u mě dobrý | ||
| |||
TOMdesign |
| ||
Uživatel #1280 Registrován: Wednesday 10 October 2007 - 15:42:35Příspěvků: 572 | Odkaz Insignia ST OPC fl. /2017/ Insignia Biturbo OPC line fl. - prodáno Signum 2,8 V6 turbo 184 kW Signum V6 CDTI 08/07 - už taky není - VECTRA B 3,0 V6 X30XE - prodáno | ||
| |||