Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega elektrika |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Nezávislé topení |
Přejít na stranu 1 [2] | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
pepek |
| ||
Host | Zdravím, nebyl by nějaký aktuálnější odkaz? Nějak se mi to nechce otevřít. Popřípadě kde to je umístěnop na FTP? Dík. | ||
| |||
pepek |
| ||
Host | Už jsem našel:-)). Nebylo by prosím nějaké foto, jak to má být správně (nejspíše od výroby) zapojeno, popřípadě jaké přesné umístění (hadic, těla, kabeláže)? Mám OC 2,5DTi a tam ani před tím PP kolem není moc místa. Teď tam mám sice místa trochu více (původně byl IC), ale i tak si nejsem jist, jak by se tam webasto vešlo a jak vést např. hadice. Předem díky. | ||
| |||
Petr |
| ||
Host | Ahoj mám Omegu b (c)rv 2003, Dnes jsem při výměně žárovky v mlhovce zjistil že mám NT hydronic d3wz Eberspacher. Ale za celou dobu co auto mám (7let) nikdy neběžel. Ted nevím co s tím. Porádíte mi někdo? Čerpadlo paliva funguje zbytek díky nevědomosti nemohu odskoušet. ( petr.kromeriz zavináč email.cz ) | ||
| |||
pepek |
| ||
Host | U me (OC, 2.5 DTi) je take Eberspacher D3WZ. Je to přihřívač (ne NT - pokud si nepletu ozn.). Měl jsem jej zablokovaný a v haji sitko, tak nejel. Těch možností proč nefunguje je ale mnoho, chce to vyčíst chyby, vymazat je. Pak to vyzkoušet nanovo, zase načíst a po té odstranit závadu (y). Pokud nemáš možnost sám, tak zkus třeba zde - Odkaz. Jinak je to (alespoň u mne) nastavený na +5°C. Takže pokud bude víc, tak to samo ani neblafne. | ||
| |||
Petr |
| ||
Host | Ahoj díky za reakci Ano vím že je to jen přihřívač, jde o to že se to dá přestavět na NT. (Tak jsem to vhodil do jednoho pytle ) Oc, 2,2DTI Jakmile budu mít chvilku tak tam zajedu jsem Kroměřížák Moc díky | ||
| |||
Host |
| ||
Host | pepek napsal ... U me (OC, 2.5 DTi) je take Eberspacher D3WZ. Je to přihřívač (ne NT - pokud si nepletu ozn.). Měl jsem jej zablokovaný a v haji sitko, tak nejel. Těch možností proč nefunguje je ale mnoho, chce to vyčíst chyby, vymazat je. Pak to vyzkoušet nanovo, zase načíst a po té odstranit závadu (y). Pokud nemáš možnost sám, tak zkus třeba zde - Odkaz. Jinak je to (alespoň u mne) nastavený na +5°C. Takže pokud bude víc, tak to samo ani neblafne. Po telefonickém rozhovoru jsem zjistil že v tom servise nezjištují a neopravují NT.. | ||
| |||
pepek |
| ||
Host | No mně jej tam kdysi "vyléčili" (spolu s jinými ránami . Asi to byl takový bonus. Každopádně přihřívač jde přestavět na NT. Je k tomu potřeba dokoupit přestavbovou sadu nebo koupit nějakou straší použitou (ř.j., kabely a asi i vodni čerpadlo). Jinak vstřícní radou (email, tel.) i prodejem novych i použ. ND (sekce bazar) jsou zde: Odkaz .... (snad se to také nezměnilo). Není to ani tak daleko od KM. | ||
| |||
Petr |
| ||
Host | Mimochodem já tam mám i pomocné čerpadlo. To je právě to proč si myslím že by to mohlo být NT. Ale nenašel jsem hodiny, ale po telefonu mi servisní technik v opelu řekl že by to mohlo být přestavěné jen na DO a díky tomu se sám nezapne. | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Ja mam v alfe webasto, ktere se zapina jednim dratem na konektoru jak jsem dohledal a bylo vadne rele, ktere zapina do webasta stavu - na to jsem ale prisel, az kdyz jsem to vymontoval, rozebral a zkousel v garazi na stole - aspon jsem to vycistil Kazdopadne to je take prihrivac ale staci, jen jsem si udelal extra prepinac, aby se to dalo pustit i nad 5 stC, nez dojedu na prvni krizovatku, uz to funi z topeni docela teply. Ale taky se da nastartovat a par minut pockat, az se to hezky vyhreje, doma v teple Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Přejít na stranu 1 [2] | |