Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: vectra tuning |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
zlepšení běhu motoru, zvýš. výkonu, sníž. spotřeby- benzín. |
Přejít na stranu 1 2 3 ... 49 [50] 51 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
vrgadaa |
| ||
Host | asi ani neujel, 147kW je teoreticky vykon motoru-noveho ne po 460 000 kilometrech, hmotnost auta je zvysena zastavbou plynu, ale co hlavne jsou tam tri diferencialy a ty si z toho vykonu dost ukousnou, nevim jestli je to pravda, ale na forech se uvadi,ze az tretina vykonu se umori v mechanickych ztratach ... ja jen chtel trochu pobourat babovicky, protoze zrychlovaci videa, ktera casto zacinaji, kdy auto uz nestoji, zpravidla z kopce, s merenim na tachometru kdy 200km/hod na tachometru odpovida dle normy i 178km/hod realne rychlosti, anebo stopovani zrychleni manzelkou jsou dost usmevne, to plati i pro ruzne programky na mobily, ktere maji merit zrychleni GPS a ktere majiinterni gpsku, ktera kdyz dobre, tak odecita polohu s frekvenci jednou za sekundu ... ten clanek v odkazu je zajimavy, protoze zaver je ten, ze strasne zalezi na ridici a pak na hmotnosti. ... jinak mne tu stovku auto da taky na dvojku, ale kriticky nebyva ani tak prerazeni ale rozjezd, i kdyz by mne zajimalo co tim mysli u tech motorek radit bez spojky. ze je vhodne se to naucit, protoze je to rychlejsi, vzdyt to odrovna prevodovku, nebo ne? | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | U motorek to jde bez problémů, jen nesmí být motor moc v tahu ani naopak.Tam působí o řád menší síly ohledně hmotnosti, takže to jde- prostě to tam jen kopeš. Když se to nedělá pořád, kolečka to vydrží (ta japonská) | ||
| |||
vrgadaa |
| ||
Host | Odkaz typicke video z kopce | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Jo, to je vidět. Ta Vmax se ale zkouší obtížně, protože tak dlouhou rovinku aby pohledal...........prostě V max je rychlost, kterou jede auto p rovině maximálně kilák po akceleraci z místa a basta !buch | ||
| |||
TOMdesign |
| ||
Uživatel #1280 Registrován: Wednesday 10 October 2007 - 15:42:35Příspěvků: 572 | Jiřik napsal ... Na dvojku mi to dělá 120, takže se nemusím zdržovat řazením na trojku, což je dost zdlouhavé ; opravdu by mě Vragdo zajímalo, o kolik bys mi ujel na 400 metrech se svými 147turbokilowatty ta Astra fakt jede hezky. Hele, co to je,Tomíku? Odkaz To víš, je čas na změnu... Insignia ST OPC fl. /2017/ Insignia Biturbo OPC line fl. - prodáno Signum 2,8 V6 turbo 184 kW Signum V6 CDTI 08/07 - už taky není - VECTRA B 3,0 V6 X30XE - prodáno | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Pokud výkonovou, tipuju Audi S6 | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Odkaz tohle už by mohlo jet líp V8 předělám na sekvenční LPG s velkým toroidem (až 96 litrů) a nulovou ztrátou výkonu za 30 tisíc Odkaz | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Tak dlouhé používání mé Astry F novým majitelem se podepsalo na smrti motoru Údaje: C20XE 110kW na plyn, mnoho úprav zvyšujících výkon, spotřeba průměrně kolem osmi LPG, maximum 11, minimum 6,5. najeto 260 tisíc km, stále ježděno v dost vysokých otáčkách Jak k tomu došlo: prostě už ten nápor krouťáku nevydržel hlníkový držák silentbloku motoru a zlomil se. Motor spadl patronou olejového filtru na nápravnici a prořízl se. Olej vytekl, motor se zadřel na ojnici čtvrtého válce, která se zlomila a prorazila blok pod olejovou měrkou. Nezapomenu!! byla fakt zábavný autíčko | ||
| |||
Colommbo |
| ||
Uživatel #2374 Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05Příspěvků: 1192 | Hlavně už mu nic neprodávej, je to vůl, který si takový auto dostat to pracek vůbec nezaslouží, to není o náporu krouťáku ale o celkovém přístupu k autu (motoru)... !frr W124 E320 Coupé - u mě dobrý | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Už ne, mám to zpátky na dvorku. Jiný známý si tam chce dát 20XE z Kadetta, protože je škoda to sešrotovat, když je tam ta sekvence a TZ. Nebo: Mám tady celou klikovku, ojnice i písty, ale opravovat blok nějakou našroubovanou zasilikonovanou záplatou by bylo dost nespolehlivé. Ta díra má asi 20x15 mm. Nevím. Sranda je, že motor jde stále nastartovat __; | ||
| |||
Přejít na stranu 1 2 3 ... 49 [50] 51 | |