• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra eletrika
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
baterie vs. servo
Přejít na stranu  1 [2] 3
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Toto téma je zamčeno
Autor Příspěvek
Anonymní
Tuesday 12 April 2005 - 08:44:09
Host
nechaj skontrolovt alternator aj baterku - vlastna skusenost
pokial nemas v okruhu 13,5V servo nefunguje
1. prerazena BAT. ti stahuje napatie v sieti /moj pripad/
dosledok- zhoreli dve diody v mostiku a alternator isiel do p*dele.
2.dobra BAT. ale vadny diodovy mostik alebo regulator.
AK mas motor ISUZU je tam japonec HITACHI.
Ondrej
Anonymní
Tuesday 12 April 2005 - 09:29:10
Host
No pokud mas G Astru nemas tam nahodou elektricke hydro rizeni ? To si totiz hlida samo palubni napeti a pokud je nizke tak se to servo nerozjede. Takze zni nemusi byt praskly remen jen muze byt nejaka chyba v alternatoru ci necem jinem.
Anonymní
Tuesday 12 April 2005 - 10:14:47
Host
Yper napsal ...
To je celkem jedno, chtěl jsem tím říci, ľe pokud je to 1,7 se vąím, tak tam potom jsou 3x řemen - 1x rozvod, 1x tuąím klima+vodní pumpa a 1x altík+servo. Kdyby neměl klimu tak je to pořád jedno, protoľe by mohla být hnána třeba rozvodem, ale altík se servem by měl být prostě zvláą» - a to je asi jeho problém, ľe má něco s řemenem.

Jedno je mozna kolecko u trakaca!!
Chtel jsem ti rict,ze tam ma EHPS-Electro Hydraulic Power Steering,TZN ze pokud auto nedobiji tak ani neridi,protoze to servo ma takovy odber ze by se hned vybila baterka.Takze pokud ma upadeny remen nebo problem s alternatirem ta porad nepujde servo.A myslim si ze ma v prdeli altik
Dallas
Tuesday 12 April 2005 - 10:17:29
Host
Anonymní194.108.122.70 napsal ...
Yper napsal ...
To je celkem jedno, chtěl jsem tím říci, ľe pokud je to 1,7 se vąím, tak tam potom jsou 3x řemen - 1x rozvod, 1x tuąím klima+vodní pumpa a 1x altík+servo. Kdyby neměl klimu tak je to pořád jedno, protoľe by mohla být hnána třeba rozvodem, ale altík se servem by měl být prostě zvláą» - a to je asi jeho problém, ľe má něco s řemenem.

Jedno je mozna kolecko u trakaca!!
Chtel jsem ti rict,ze tam ma EHPS-Electro Hydraulic Power Steering,TZN ze pokud auto nedobiji tak ani neridi,protoze to servo ma takovy odber ze by se hned vybila baterka.Takze pokud ma upadeny remen nebo problem s alternatirem ta porad nepujde servo.A myslim si ze ma v prdeli altik

Anonymní
Tuesday 12 April 2005 - 10:27:31
Host
Proc opakujes to co jsem uz napsal vyse ? Takze uz vite proc jsem chtel vedet jestli je to F ci G. Samo ze Dallas ma pravdu, nez zacnete radit je potreba vedet o jaky typ auta jde, zrovna pro tento pripad.
pr»ka
Tuesday 12 April 2005 - 12:48:02
Host
Pánové já se poseru ,konečně jsem narozil na pořádné chytrouąe.Tak se pánové ukaľte.Mám G EHPS,kdyľ je to studené tak jako by servo nefungovalo,jako by kola byly přimrzlé,kdyľ překonám odpor a točím tak to jde jeątě pak párkrát to zatuhne ,kdyľ točím naopak ,po pár otočení vąe v pořádku.Tak se ukaľte ,to jsem zvědav a ne ľe se budete hádat
Anonymní
Tuesday 12 April 2005 - 13:16:17
Host
Takze, ale to bude chtit nejakou odmenu
Anonymní
Tuesday 12 April 2005 - 13:17:52
Host
1. kontrola napeti - pripoj voltmetr na EHPS nastartuj pokud je palubni napeti OK a dela ti to stale bod 2 ale az za odmenu
Anonymní
Tuesday 12 April 2005 - 13:19:00
Host
2. vypustit olej vycistit nejakym pripravkem (nevym presne jak se to jmenuje) a dat novy olej
Anonymní
Tuesday 12 April 2005 - 13:19:34
Host
3. rozebrat rizeni a vycistit kanalky
Přejít na stranu  1 [2] 3  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.2489 sec,0.1800 z toho dotazů.