Autor
|
Příspěvek
|
Anonymní | Tuesday 12 April 2005 - 08:44:09 | | |
nechaj skontrolovt alternator aj baterku - vlastna skusenost pokial nemas v okruhu 13,5V servo nefunguje 1. prerazena BAT. ti stahuje napatie v sieti /moj pripad/ dosledok- zhoreli dve diody v mostiku a alternator isiel do p*dele. 2.dobra BAT. ale vadny diodovy mostik alebo regulator. AK mas motor ISUZU je tam japonec HITACHI. Ondrej |
| |
|
Anonymní | Tuesday 12 April 2005 - 09:29:10 | | |
No pokud mas G Astru nemas tam nahodou elektricke hydro rizeni ? To si totiz hlida samo palubni napeti a pokud je nizke tak se to servo nerozjede. Takze zni nemusi byt praskly remen jen muze byt nejaka chyba v alternatoru ci necem jinem. |
| |
|
Anonymní | Tuesday 12 April 2005 - 10:14:47 | | |
Yper napsal ... To je celkem jedno, chtěl jsem tím říci, ľe pokud je to 1,7 se vąím, tak tam potom jsou 3x řemen - 1x rozvod, 1x tuąím klima+vodní pumpa a 1x altík+servo. Kdyby neměl klimu tak je to pořád jedno, protoľe by mohla být hnána třeba rozvodem, ale altík se servem by měl být prostě zvláą» - a to je asi jeho problém, ľe má něco s řemenem. Jedno je mozna kolecko u trakaca!! Chtel jsem ti rict,ze tam ma EHPS-Electro Hydraulic Power Steering,TZN ze pokud auto nedobiji tak ani neridi,protoze to servo ma takovy odber ze by se hned vybila baterka.Takze pokud ma upadeny remen nebo problem s alternatirem ta porad nepujde servo.A myslim si ze ma v prdeli altik |
| |
|
Dallas | Tuesday 12 April 2005 - 10:17:29 | | |
Anonymní194.108.122.70 napsal ... Yper napsal ... To je celkem jedno, chtěl jsem tím říci, ľe pokud je to 1,7 se vąím, tak tam potom jsou 3x řemen - 1x rozvod, 1x tuąím klima+vodní pumpa a 1x altík+servo. Kdyby neměl klimu tak je to pořád jedno, protoľe by mohla být hnána třeba rozvodem, ale altík se servem by měl být prostě zvláą» - a to je asi jeho problém, ľe má něco s řemenem. Jedno je mozna kolecko u trakaca!! Chtel jsem ti rict,ze tam ma EHPS-Electro Hydraulic Power Steering,TZN ze pokud auto nedobiji tak ani neridi,protoze to servo ma takovy odber ze by se hned vybila baterka.Takze pokud ma upadeny remen nebo problem s alternatirem ta porad nepujde servo.A myslim si ze ma v prdeli altik |
| |
|
Anonymní | Tuesday 12 April 2005 - 10:27:31 | | |
Proc opakujes to co jsem uz napsal vyse ? Takze uz vite proc jsem chtel vedet jestli je to F ci G. Samo ze Dallas ma pravdu, nez zacnete radit je potreba vedet o jaky typ auta jde, zrovna pro tento pripad. |
| |
|
pr»ka | Tuesday 12 April 2005 - 12:48:02 | | |
Pánové já se poseru ,konečně jsem narozil na pořádné chytrouąe.Tak se pánové ukaľte.Mám G EHPS,kdyľ je to studené tak jako by servo nefungovalo,jako by kola byly přimrzlé,kdyľ překonám odpor a točím tak to jde jeątě pak párkrát to zatuhne ,kdyľ točím naopak ,po pár otočení vąe v pořádku.Tak se ukaľte ,to jsem zvědav a ne ľe se budete hádat |
| |
|
Anonymní | Tuesday 12 April 2005 - 13:16:17 | | |
Takze, ale to bude chtit nejakou odmenu |
| |
|
Anonymní | Tuesday 12 April 2005 - 13:17:52 | | |
1. kontrola napeti - pripoj voltmetr na EHPS nastartuj pokud je palubni napeti OK a dela ti to stale bod 2 ale az za odmenu |
| |
|
Anonymní | Tuesday 12 April 2005 - 13:19:00 | | |
2. vypustit olej vycistit nejakym pripravkem (nevym presne jak se to jmenuje) a dat novy olej |
| |
|
Anonymní | Tuesday 12 April 2005 - 13:19:34 | | |
3. rozebrat rizeni a vycistit kanalky |
| |
|
|