Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega elektrika |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Palubní počítač , tempomat |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Bizzy |
| ||
Host | Ahoj, mám omegu 2,5 td r.v. 98 x25dt. Chci si dodělat tempomat a palubák to je jediný co mi na tom autě chybí. Je tu o tom spousta vlken ale z žádnýho sem presně nepochopil co mam sehnat co kde zapojit apod. uz to tu čtu asi 4 hodiny a ne poprvé. Mám jednoduchej display ( datum, čas, telpota) a smaozdrejmě vysypanej | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | Urcite musis koupit display s palubakem, obe packy (steracu i blinkru). Ostatni zalezi na priprave a taky na tom, jestli mas manual nebo automat (spinac spojky, brzdovych svetel), nejaky draty, spojky ... a nakonec pocitej s cestou do autorizaku k nastaveni indexu palubaku. | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Myslim, ze podstatne jednodussi bude koupit Omegu v odpovidajici vybave a treba to lepsi prehodit... Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | JardaB napsal ... Myslim, ze podstatne jednodussi bude koupit Omegu v odpovidajici vybave a treba to lepsi prehodit... jj pravda pravdouci .... Nevim jak je to u toho BMW motoru jestli nema elektronickej plyn ale pokud ne tak jeste jednotku tempomatu ... a pak u toho palubaku je to hromada dratovani nez "zrusis" kontrolni system kterej se moc dodelat neda resp krome zarovek da ale je to dost nerentabilni. | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | Tempomat je u motoru 2.5TD jednoduchej dodělat, stačí koupit páčku blinkrů (se 2 vývody pro tempomat, bežně jsou 4 pro jiné motorizace a ta by nefungovala), brzdovej spínač se 4 vývodama a spojkovej spínač, pokud v autě nejsou připravené a už to funguje. S palubním PC je spousta práce, to nemá asi moc cenu dodělávat, nebo když už, tak to zapojit bez kontroly žárovek a hladin provozních kapalin, prostě ho mít jenom kvůli spotřebě, dojezdu apod Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
pepek |
| ||
Host | k Tempomatu: Omega 2,5TD (96kw) by měla mít vše potřebné v základu. Stačí skutečně jen dokoupit tu páčku blinkrů s ovládáním tempomatu co má 2 drátový konektor a je to hotovo (bez návštěvy servisu). Jak píše Legend 4-drátová páčka na 2.5 TD nefunguje (oproti 2.5DTI či v benzínech). Takže sehnat 2 pin a může se tempomatovat . | ||
| |||
Tomis |
| ||
Uživatel #786 Registrován: Saturday 01 July 2006 - 19:57:40Příspěvků: 263 | k Tempomatu: mel jsem jakousi vybavu co nemela ani natazeny kablik do pocitace motoru, takze se musi natahnout 2 vodice, jeden se uzemni, celkem jedno kam a druhy na patricny kabel do RJ - je to uz nejaky cas co jsem to delal, tak ted nevim presne jaka to tam byla barva, tusim nejaky fialovo cerny (bez zaruky-bych se musel mrknout do schematu), ale bacha jsou tam 2, ja to samozrejme na poprve zapojil na ten druhy a divil se, ze to nejde. packa je 2 vodicova, stisknute tlacitko se rozlisuje na zaklade odporu vuci zemi.(nekde mam i fotku teto desticky s SMD odpory - kdyby nekdo chtel bastlit) _________________________________________________________________ Opel Omega B Caravan X25DTI - provozovany prevazne na olej Opel Omega C Caravan 3.0 DTI - BMW M57D30 - r.v. 2003 jo a taky mi zbyl jeste nejaky ten automat na svetla tak kdyby nekdo mel nahodou potrebu, tak dejte vedet. | ||
| |||
Bizzy |
| ||
Host | Tak tempomat udělám když je to tak jednoduchý, jen sehnat tu páčku s tím palubákem bych si pohrál taky, chci ho jen kvůli spotřebě a tak dál... | ||
| |||