zdravím Vás, trošku bych popsal můj problém se zahřátým motorem.Abych hned vyloučil čerpadlo, tak je repasované v Boschi najeto asi 4.tis.Při studeném startování atˇuž je teplota okolí -20 nebo +35°, tak auto chytne na otočení klíčku úplně bezvadně.Pak nastane problém při prohřátí motoru cca 20-50-120km,auto startuju tak, že otočím klíčkem a teď se auto při startování začne strašně moc třást, jakoby nevím běželo na jeden válec pak druhý třetí atd. to celé trvá asi 5 vteřin, chytne,pak se auto srovná jakoby nic a jede , vše je bez problému.Chtěl jsem se zeptat, jestli se s tím už někdo nesetkal.Vyměněny jsou přepadové hadičky,gumičky na vstřikách,podtlaky, čidlo vody atd. už nevím coby.
Ahoj, kamaráde! Co vím, tož vlnovec jako oplí náhradní díl se nedodává, jest nutno 1. vlézt pod auto nebo jej zvednout, 2. změřit délku a průměr, 3. podle toho koupit a 4. nechat céóčkem přivařit... Odkaz
Nechci plevelit srazové vlákno tak se zeptám tady. Bude na srazu někdo kdo by byl schopen a ochoten se mi trochu pohrabat v elektrice? Samozřejmě to ocením.