• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Sintra :: SINTRA :: Sintra podvozek
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
DOT3/4
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
martin
Monday 21 May 2012 - 11:49:00 Citovat
Host
Zdarec Pánové no a rači i Dámy,
Sintra 3.0 Olej do brzdové a do posilovače řízení je stejná že?a ted otázka
3 nebo 4 DOT?na víčku od brzdové cosi píšou v angličtině je tam cosi psaný o 3 i o 4.ps:potřebuju dolit do posilivače řízení.
Diky za odpověď
Legend
Monday 21 May 2012 - 12:58:52 Citovat
Legend
Uživatel #551
Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51
Příspěvků: 3116
Do brzdové soustavy lze použít brzdovou kapalinu DOT4, ale do posilovače řízení v žádném případě ne, do posilovače se lije stejná kapalina jako do automatické převodovky - specifikace Dexron III

Moskvič 412 1971 1.5 55kW

Škoda 110LS 1.1 1976 46kW

Trabant 1.1 1991 31kW

Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW

BMW E61 facelift 525d 145kW

Citroen C5 kombi 2.0 16V LPG 103kW

Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW

Opel Astra G kombi 1.4 16V 55kW

Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW

Renault Grand Espace 3.0 DCi 130kW

Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW
Colommbo
Monday 21 May 2012 - 14:56:32 Citovat
Uživatel #2374
Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05
Příspěvků: 1158
Mezi brzdovými kapalinami specifikace DOT3 a DOT4 je v podstatě základní rozdíl v bodu varu, DOT4 jej má vyšší. A náplň posilovače řízení je na bázi hydraulického oleje stejně jako v AT, jak píše kolega Legend...

Omega Y26SE - u mě dobrý
martin
Monday 21 May 2012 - 21:39:15 Citovat
Host
jj už si vzpomínám s převodovkou to bylo stejný tak dikec
JardaB
Monday 21 May 2012 - 21:53:05 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Pokud nejezdis na krev a okruhy, tak DOT3 bohate staci. Rozdil je v tom bodu varu, ale k tem hodnotam se pri bezne jizde nepriblizis ani zdaleka

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
Jiřik
Tuesday 22 May 2012 - 13:31:58 Citovat
Host
Jasně, ale postupně se znehodnocuje bod varu náplně pohlcováním vlhkosti, takže DOT4 logicky vydrží o něco déle s přijatelným bodem varu.

Rychlá odpověď:

 

 
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.2328 sec,0.2057 z toho dotazů.