Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Sintra :: SINTRA :: Sintra podvozek |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
DOT3/4 |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
martin |
| ||
Host | Zdarec Pánové no a rači i Dámy, Sintra 3.0 Olej do brzdové a do posilovače řízení je stejná že?a ted otázka 3 nebo 4 DOT?na víčku od brzdové cosi píšou v angličtině je tam cosi psaný o 3 i o 4.ps:potřebuju dolit do posilivače řízení. Diky za odpověď | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | Do brzdové soustavy lze použít brzdovou kapalinu DOT4, ale do posilovače řízení v žádném případě ne, do posilovače se lije stejná kapalina jako do automatické převodovky - specifikace Dexron III Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
Colommbo |
| ||
Uživatel #2374 Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05Příspěvků: 1192 | Mezi brzdovými kapalinami specifikace DOT3 a DOT4 je v podstatě základní rozdíl v bodu varu, DOT4 jej má vyšší. A náplň posilovače řízení je na bázi hydraulického oleje stejně jako v AT, jak píše kolega Legend... W124 E320 Coupé - u mě dobrý | ||
| |||
martin |
| ||
Host | jj už si vzpomínám s převodovkou to bylo stejný tak dikec | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Pokud nejezdis na krev a okruhy, tak DOT3 bohate staci. Rozdil je v tom bodu varu, ale k tem hodnotam se pri bezne jizde nepriblizis ani zdaleka Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Jasně, ale postupně se znehodnocuje bod varu náplně pohlcováním vlhkosti, takže DOT4 logicky vydrží o něco déle s přijatelným bodem varu. | ||
| |||