• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega elektrika
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
dálkové ovládání v klíči OB
Přejít na stranu  [1] 2 3
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
akrij
Monday 02 April 2012 - 21:51:59 Citovat
Host
Zdravím pánové

Vzhledem ke stáří mi špatně spínají kontakty dálky. Jedná se o třítlačítkový model v klíči, rv 2000. Nejdříve jsem věřil, že to bude jen opotřebovaným vrchním gumovým krytem. Ovladač jsem rozloupnul
a zkoušel mačkat mini gumové spínače - tedy právě ty nejsou všechny funkční. Nejlíp na tom je málo používaný spínač ovládání kufru.
Chci se tedy zeptat, zda a jak jste už tenhle problém řešili? Jste tady
někdo šikovnej elektrikář? Jde to vyměnit, nebo musím koupit celou dálku? Díky za rady _;


[ Upraveno Monday 02 April 2012 - 23:00:06 ]
Colommbo
Monday 02 April 2012 - 22:13:30 Citovat
Uživatel #2374
Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05
Příspěvků: 1192
Ahoj, taky Jirko! Třítlačítkové ovládání jsem si jako nové pořizoval ze stejných důvodů před třemi lety u Opla v Praze (Auto-Zralý) a platil jsem tam za něj cca 1.700,-Kč. Nicméně nedávno jsem objevil toto: Odkaz, nemám to vyzkoušené, ale cena je zajímavá... A po případném pořízení musíš zajet do autorizovaného servisu, kde ti provedou přes diagnostickou zásuvku spárování s řídící jednotkou centrálu, mně to kdysi udělali zdarma a na počkání, je to záležitost několika vteřin.




W124 E320 Coupé - u mě dobrý
akrij
Monday 02 April 2012 - 22:58:33 Citovat
Host
Díky za tip , škoda že jen kryt stačit nebude .. Ráno jsem byl v Opel-Staiger, nabídli mi výměnu -ne opravu- za 2500,- A jak říkáš, pak by bylo třeba spárování. Těžko říct jakou maj na to hodinovou normu __; Proto jsem pátral po náhradním řešení.
Třeba u Opel-Zralý bude cena příznivější, zkusím se zeptat.
Zatím !_;
Colommbo
Monday 02 April 2012 - 23:09:04 Citovat
Uživatel #2374
Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05
Příspěvků: 1192
A vezmi si s sebou ke Zralému car pass, pokud ho máš... Zralý Pankrác: 241402266 !_;

[ Upraveno Monday 02 April 2012 - 23:14:38 ]

W124 E320 Coupé - u mě dobrý
Meneator
Tuesday 03 April 2012 - 12:43:54 Citovat
Uživatel #1707
Registrován: Wednesday 01 April 2009 - 08:28:12
Příspěvků: 201
Nejspis by to slo resit i levnejc.

Problem je v tom, ze z ty stary gumy tech tlacitek se uvolnuje takovej mazlavej sajrajt a ten casem zatece do mikrospinacu a zalepi je zevnitr.

Takze velmi pravdepodobne by stacilo sehnat nejakyho zurucnyho elektrikare, kterej by preletoval mikrospinace na ty dalce. Pak taky koupit novou krytku toho ovladace, na ktery jsou ty gumovy tlacitka.

test jestli sou spatny ty mikrospinace je jednoduchej. Spojis dratkem vyvody toho mikrospinace a pokud kontrolka sviti a auto se odemyka, problem je v mikrospinaci.

Co sem hledal na webu, tak GM ani GES nenabízejí presně takové mikrospínače, jaké potřebuješ. Snad by šlo použí jako náhradu naco takovyho
Odkaz , ale je o vic jak 1mm vyšší a má takový hranky nahoře, který bude třeba asi obrousit.

[ Upraveno Tuesday 03 April 2012 - 13:23:06 ]
Meneator
Tuesday 03 April 2012 - 13:31:03 Citovat
Uživatel #1707
Registrován: Wednesday 01 April 2009 - 08:28:12
Příspěvků: 201
pak jsem nasel jeste napr Odkaz , mikrospinac je to tvarem daleko podobnejsi originalu, ale prodejce je podivnej
akrij
Tuesday 03 April 2012 - 17:07:35 Citovat
Host
to Meneator: Po teoretický stránce bych to pochopil, ale tím končím. Až sem moje zručnost nesahá Znáš snad takového šikulu, který by dokázal přepájet mikrospínače?
Meneator
Tuesday 03 April 2012 - 17:34:58 Citovat
Uživatel #1707
Registrován: Wednesday 01 April 2009 - 08:28:12
Příspěvků: 201
Takovyhle veci si pajim zasadne sam, ale mam jen trafopajecku, takze riziko, ze to "zprasim" je pomerne vysoky.

A kdo by takovyhle veci dneska delal za uplatu me ani nenapada. Ale vpodstate asi v kazdy opravne elektra by to meli umet prepajet.

Jinak asi nejvetsi problem je ten atypickej mikrospinac v ty tritlacitkovy dalce.
KopA
Tuesday 03 April 2012 - 21:41:38 Citovat
Nespravuj to co funguje - teprve až se to vys..e!
Uživatel #825
Registrován: Thursday 03 August 2006 - 18:52:15
Příspěvků: 824
Ha, tohle už jsem kámošovi dělal.
Ty mikrospínače jsou KO - membrána se časem vymačká až praskne.

Nějaký mikrospínače co se normálně nedaj koupit mám z předchozího zaměstnání.
Dělal jsem to pro Vectru B - stačilo je zespodu trochu vzít šmirglem a šlape to jako nový.

Samo se to musí mikropájkou (mám) a nemít gramlavý ruce je to titěrná práce.

Pokud na to nespěcháš mohli by jsme na to juknout na letním srazu - oprava zdarma (občas mě baví se v něčem podobným rejpat a často se oprava podaří).

Jestli můžeš hoď sem foto tišťáku s těma spínačema abych věděl jestli jsou stejný jako u Vectry (Asi je výrobce tý dálky Kiekert takže by mohli bejt stejný).

P.S. ještě měl urvanou patici pro baterku tak že jí kus chyběl - to se taky podařilo opravit _;

[ Upraveno Tuesday 03 April 2012 - 21:48:31 ]

Vectra B CD '98 Liftback ● X18XE ● 85kW ● 170Nm ● F18 ● 0-100: 11,0s ● vmax: 203km/h ● 1327kg
akrij
Tuesday 03 April 2012 - 21:44:04 Citovat
Host
ok, udělám si výlet po opravnávch rádií

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  [1] 2 3  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.2027 sec,0.1662 z toho dotazů.