Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra tuning |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
chip,nebo vyšší tlak v pal.syst? |
Přejít na stranu 1 2 [3] 4 5 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Martas |
| ||
Host | Jakub napsal ... Ahoj, mám jeden dotaz. Co takhle do sacího potrubí ten vzduch nenechávat jen nasávat, ale vhánět ho tam. Stačil by nějaký ventilátor. Myslel jsem že bych ho připojil před Filtr a pustil...Do škrtící klapky bych tím pádem vháněl víc vzduchu a ŘJ. by k tomu přiřadila víc benzínu. Co myslíte? jj normalne se tomu rika turbo/kompresor | ||
| |||
qpc |
| ||
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500 Uživatel #255 Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01Příspěvků: 5329 | je to pěkná blbost,ale proti gustu: Odkaz Odkaz Astra-H OPC Odkaz i500.html Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT". Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš..... | ||
| |||
ondra |
| ||
Host | Jj, známej si to koupil...že prej to má zvýšit výkon:-) a ejhle, nic... . Takže akorát vyhozený peníze. Každý, kdo normálně logicky uvažuje, musí už jen z principu fungování toho větráku, přijít na to, že je to nesmysl a výkon to nezvýší. | ||
| |||
Host |
| ||
Host | ondra napsal ... Jj, známej si to koupil...že prej to má zvýšit výkon:-) a ejhle, nic... . Takže akorát vyhozený peníze. Každý, kdo normálně logicky uvažuje, musí už jen z principu fungování toho větráku, přijít na to, že je to nesmysl a výkon to nezvýší. Promiň ale celej princip zvyšování výkonu je přeci v tom...dostat do válce víc směsi. Proč je tohle teda nelogický? Ventilátor nažene při určitém otevření škrtící klapky víc vzduchu než, kdyby si ten motor vzduch nasával sám. Tím pádem bude k tomu vzduchu dodanej i benzín. Myslím že princip takhle sám o sobě není hloupej, ale jestli říkáš že to nefunguje bude zrada někde jinde. | ||
| |||
ciba |
| ||
xladas Uživatel #2032 Registrován: Saturday 10 April 2010 - 19:25:36Příspěvků: 594 | tak si precti o tlaku v sani a pak rikej ze je chyba jinde:DD Vauxhall Omega B sedan 2.5V6 1997(žába), Opel Omega B combi 2.5TD na ND1997 (Čertík) Diagnostika Opel a Ford Praha a okoli, kdyby nekdo chtel Mantzel box tak SZ... | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | Host napsal ... Promiň ale celej princip zvyšování výkonu je přeci v tom...dostat do válce víc směsi. Proč je tohle teda nelogický? Ventilátor nažene při určitém otevření škrtící klapky víc vzduchu než, kdyby si ten motor vzduch nasával sám. Tím pádem bude k tomu vzduchu dodanej i benzín. Myslím že princip takhle sám o sobě není hloupej, ale jestli říkáš že to nefunguje bude zrada někde jinde. Takhle to funguje jenom u dieselu k nepreplnovanymu motoru v podstate staci pridat turbo a funguje to .... U benzinu je to o necem uplne jinym a funguje to jen ve velmi malych mezich a jeste spatne. | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Myslím, že to principielně nemůže fungovat vůbec. Pokud by měl elektrickej větrák něco dodat, musel by mít výkon v kW a to nemá. Např. kompresory prý údajně odeberou klidně 20kW, prostě vytvoření tlaku stojí práci. Na to ventilátor z počítače nestačí Lepší to sání zprůchodnit, než tam klást další překážky. | ||
| |||
misan26 |
| ||
Host | Tomin napsal ... To WISAStar : to dlouhe sani tam ma svuj duvod Zvetsuje kroutici moment v nizkych otackach vyuzitim rezonance pulsu vzduchu. V6ky jsou naladene (vackama) dost do otacek (aby z 2.5 dostali na 170 koni) a tak jim chybi kroutak dole. Takze to "leci" promennou delkou sani. Jses si vedom ze zkracenim sani (cimz muzes zvetsit vykon ve vysokych ot.) ztratis to nemnoho kroutaku co 2.5v6 ma dole ? Delku sani muzes prepinat tou klapkou ktera je uprostred toho "harapagu", takze si to muzes vyzkouset - pridratuj tu klapku v otevrenem stavu (coz by jinak otevrela ECU az nekde nad 3000 ot.) a jdi se projet. ECU o tom nebude mit paru, protoze tam neni snimac polohy a tak se nemusis bat ani pameti zavad. To Jirik: jses stopro presvedcenej ze zvetsenim prumeru skrtici klapky bude mit znatelnyt vliv na zvyseni plneni motoru ? Proc by to pak neudelal rovnou vyrobce, tedy spis proc by to vyrobce zamerne skrtil ? (napada mi jen zakonne pojisteni). Je mi jasne ze muzes na motoru delat tisice uprav ktere budou zvedat vykon o cele jedno procento, ale jsem zvedav co/kolik tato uprava prinese. Tady pises ze klapky v sani maji vliv na kroutak a tak stim souhlasim, ale proc auto jede lepe s mantzel boxem..?? nema zadny klapky a jede to stim lepe... pokud mas prime sani nejaky konycky filtr v motoru tak by to chtelo v prvni rade dobre zaizolovat svody termo paskou nebo keramicke postrik.... hned bude lepsi odvod splodin a budes natahovat studeny vzduch a ne teply z motoru | ||
| |||
jakub |
| ||
Host | Ok, tenhle napad zavrhnu. Dík za příspěvky. | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | misan26 napsal ... Tady pises ze klapky v sani maji vliv na kroutak a tak stim souhlasim, ale proc auto jede lepe s mantzel boxem..?? nema zadny klapky a jede to stim lepe... pokud mas prime sani nejaky konycky filtr v motoru tak by to chtelo v prvni rade dobre zaizolovat svody termo paskou nebo keramicke postrik.... hned bude lepsi odvod splodin a budes natahovat studeny vzduch a ne teply z motoru Protoze ten box jenom zlepsuje pruchodnost a toho vzduchu se tam dostane o trosku vic ale predevsim to rychleji reague na otevreni klapky a tim potrebu vice vzduchu, kdezto jakejkoliv "ventilator" toho vzduchu prida nasobky a to uz u benzinu nefunguje. | ||
| |||
Přejít na stranu 1 2 [3] 4 5 | |