Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Výměna startéru V6 |
Přejít na stranu [1] 2 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Zdar, nemá někdo fintu jak vyměnit startér bez vyndání motoru z auta? Překáží tam pravý držák a ten nejde kvůli jednomu šroubu odmontovat a ten šroub nejde šroubovat dokud se nevyndá silentblok protože je utopenej v díře těsně vedle silentbloku- a to by se musel motor nadzvednout tak o 8-10cm... Do toho se mi strašně chce (všechno odstrojit...) Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
ciba |
| ||
xladas Uživatel #2032 Registrován: Saturday 10 April 2010 - 19:25:36Příspěvků: 594 | ja jsem mel problem ho vyndat na vyndanem motoru hodne stesti.. Vauxhall Omega B sedan 2.5V6 1997(žába), Opel Omega B combi 2.5TD na ND1997 (Čertík) Diagnostika Opel a Ford Praha a okoli, kdyby nekdo chtel Mantzel box tak SZ... | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | Jedině pryč držák, jinak to nejde. Nezbyde než přizvednout motor. A proč sundáváš startér? Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Protoze je spatnej, jen cvaka a kouri se z nej (koupil jsem dalsi Omegu, no... ) Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
lesak |
| ||
Vectra A 3,0 V6 Uživatel #1443 Registrován: Saturday 01 March 2008 - 20:49:44Příspěvků: 450 | [quote] Jedině pryč držák, jinak to nejde. Nezbyde než přizvednout motor. A proč sundáváš startér? Plotože je rozbytéééj. Autoopravna-Pneuservis Plzeň a okolí Odtahová služba | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Tak panove, jde to ale dre to V podstate staci ocesat pravou stranu (tempomat, box, nadrzku strenou) u silentbloku odriznout zespoda precuhujici zavit, odsroubovat silentblok, na druhe strane ho radeji povolit, aby se moc neprohybal a motor nadzvednout na prave strane - jde to 4-5cm coz s uriznutym zavitem staci k vyndani silentbloku. Motor nejak zajistit a odsroubovat drzak (muze zustat na jednom sroubu ze 4, at se lip trefuje, staci pootocit) odsroubovat starter, kvuli hornimu sroubu je potreba E12 orech na 1/4 golu, delsi tam nevleze a zlamat si hnaty.... Pred tim samozrejme odpojit baterku a kabely, coz jde zeshora prekvapive dobre. Dat novy starter a vse obracene smontovat Delal jsem to 3,5 hodiny a to bylo uz trosku odstrojeny. Tak hodne stesti, at to nepotrebujete, pricinou byly sjete a zaolejovane uhliky, asi jak to tam chca.o z hlav netesnym vikem. [ Upraveno Thursday 01 September 2011 - 20:56:57 ] Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Vejfuk |
| ||
Host | Joj, starter od oleje mam diky vikum taky. Tak se mam pripadne na co tesit. | ||
| |||
nebi007 |
| ||
Host | Tak jsem se včera pokoušel o vyndání stratéru na MV6, všechno šlo v pohodě a myslel jsem si že to v Oplu dobře spočítali a stratér půjde ven bez demontáže držáku motoru. Bohužel to nejde, což jsem si dnes potvrdil i tímto příspěvkem. Je nutné ten šroub silentbloku řezat, když bych celý motor co nejvíce přizvedl? To řezání případně dělat asi pouze pilovým páskem že? Díky | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Jj, platkem do pilky na zelezo, tesne za matkou. IMHO je to lepsi, uz jsem se bal ten motor vic naklonit - docela to sponuje na svodech, aby nepraskly... (potrubi se dole opre o podlahu) Mimochodem, nevite, kde sehnat uhliky do toho starteru? Jinak vypada v pohode. Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
nebi007 |
| ||
Host | JardaB díky za odpověď, vyfuky mám komplet dole, ale pro jistotu ten šroub radši uříznu. | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 | |