• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega motor
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Omega 3.0i (2000) - špatné studené starty
Přejít na stranu  [1] 2
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
robik00
Wednesday 23 February 2011 - 21:22:52 Citovat
Uživatel #1943
Registrován: Thursday 24 December 2009 - 15:28:09
Příspěvků: 4
Ahoj, prosím o radu nebo tip na dobrého mechanika (Pha+okolí). Při studeném startu "jakoby nejde sytič". Motor se dusí a nelze zvýšit otáčky. Tohle se opakuje 2 - 3x a po té už naskočí normálně a otáčky jsou zvýšené (1200rpm). Po rozjezdu se motor dál dusí a normálně jede až po mírném zahřátí. Teplý motor startuje přibližně v polovině případů napodruhé. Nejdříve točí a vůbec "neslíbí" a po vypnutí - zapnutí klíčku okamžitě naskočí. Nové jsou svíčky, kabely, volnoběžný ventil, čidlo teploty, čidlo otáček na klice. Diagnostika neukazuje vůbec nic. Díky Robik00
McJOHN
Wednesday 23 February 2011 - 22:19:04 Citovat
Uživatel #1085
Registrován: Tuesday 17 April 2007 - 15:06:08
Příspěvků: 329
Třeba pan Hrdlička viz Odkaz

[ Upraveno Wednesday 23 February 2011 - 22:20:16 ]

Omega B Caravan X25XE 96´ automat (po opravě už zase slouží a brázdí silnice)
Omega B Sedan X25XE 97´automat (v "pánu", odsloužila si svoje)
Omega A Caravan C20NE 87´ automat (už dojezdila)

ciba
Wednesday 23 February 2011 - 22:47:24 Citovat
xladas
Uživatel #2032
Registrován: Saturday 10 April 2010 - 19:25:36
Příspěvků: 594
ja bych spis doporucil tady na foru uzivatele LEGEND neni nic co by neuspravil obzvlast na omeze kontaktuj ho a budes hodne spokojenej:)
a btw asi to bude problem bud se zapalovaci civkou nebo s necim jako je vaha vzduchu...a kdyz to teple jede ok tak asi civka bych rekl

[ Upraveno Wednesday 23 February 2011 - 23:14:42 ]

Vauxhall Omega B sedan 2.5V6 1997(žába),
Opel Omega B combi 2.5TD na ND1997 (Čertík)
Diagnostika Opel a Ford Praha a okoli, kdyby nekdo chtel Mantzel box tak SZ...
robik00
Friday 25 February 2011 - 06:00:17 Citovat
Uživatel #1943
Registrován: Thursday 24 December 2009 - 15:28:09
Příspěvků: 4
Diky za tipy. Na váhu jsem zapomněl, je taky nová.
Legend
Friday 25 February 2011 - 13:40:00 Citovat
Legend
Uživatel #551
Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51
Příspěvků: 3116
Tohle je celkem typické chování volnoběžného ventilu, ten je nový jako nový, nebo je tam jiný použitý? Tomu dost lidí říká někdy Nový

Moskvič 412 1971 1.5 55kW

Škoda 110LS 1.1 1976 46kW

Trabant 1.1 1991 31kW

Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW

Mercedes C220d kombi W205 143kW

Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW

Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW

Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW
ciba
Friday 25 February 2011 - 18:46:29 Citovat
xladas
Uživatel #2032
Registrován: Saturday 10 April 2010 - 19:25:36
Příspěvků: 594
a taky se muze stat ze nova vec neni dobra..

Vauxhall Omega B sedan 2.5V6 1997(žába),
Opel Omega B combi 2.5TD na ND1997 (Čertík)
Diagnostika Opel a Ford Praha a okoli, kdyby nekdo chtel Mantzel box tak SZ...
Host
Saturday 26 February 2011 - 11:51:39 Citovat
Host
robik00 napsal ...

Ahoj, prosím o radu nebo tip na dobrého mechanika (Pha+okolí). Při studeném startu "jakoby nejde sytič". Motor se dusí a nelze zvýšit otáčky. Tohle se opakuje 2 - 3x a po té už naskočí normálně a otáčky jsou zvýšené (1200rpm). Po rozjezdu se motor dál dusí a normálně jede až po mírném zahřátí. Teplý motor startuje přibližně v polovině případů napodruhé. Nejdříve točí a vůbec "neslíbí" a po vypnutí - zapnutí klíčku okamžitě naskočí. Nové jsou svíčky, kabely, volnoběžný ventil, čidlo teploty, čidlo otáček na klice. Diagnostika neukazuje vůbec nic. Díky Robik00

jaja
Saturday 26 February 2011 - 11:54:04 Citovat
Host
robik00 napsal ...

Ahoj, prosím o radu nebo tip na dobrého mechanika (Pha+okolí). Při studeném startu "jakoby nejde sytič". Motor se dusí a nelze zvýšit otáčky. Tohle se opakuje 2 - 3x a po té už naskočí normálně a otáčky jsou zvýšené (1200rpm). Po rozjezdu se motor dál dusí a normálně jede až po mírném zahřátí. Teplý motor startuje přibližně v polovině případů napodruhé. Nejdříve točí a vůbec "neslíbí" a po vypnutí - zapnutí klíčku okamžitě naskočí. Nové jsou svíčky, kabely, volnoběžný ventil, čidlo teploty, čidlo otáček na klice. Diagnostika neukazuje vůbec nic. Díky Robik00

jaja
Saturday 26 February 2011 - 11:56:21 Citovat
Host
ještě bych vyměnil snímač klikove hřídele
McJOHN
Saturday 26 February 2011 - 12:17:54 Citovat
Uživatel #1085
Registrován: Tuesday 17 April 2007 - 15:06:08
Příspěvků: 329
jaja napsal ...

ještě bych vyměnil snímač klikove hřídele

Metoda výměny stylem pokus-omyl, aneb ono to třeba pojede není zrovna na místě. Když už je podezdření na čidlo kliky, je dobré ho nejprve změřit nebo za předpokladu,že se auto nastartuje, napíchnout diagnostiku.
cidlo klikové hrídele se dá zmerit ohmetrem. Viz. tento dokument parametry cidla kliky


Omega B Caravan X25XE 96´ automat (po opravě už zase slouží a brázdí silnice)
Omega B Sedan X25XE 97´automat (v "pánu", odsloužila si svoje)
Omega A Caravan C20NE 87´ automat (už dojezdila)

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  [1] 2  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.2192 sec,0.1692 z toho dotazů.