Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Omega 3.0i (2000) - špatné studené starty |
Přejít na stranu [1] 2 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
robik00 |
| ||
Uživatel #1943 Registrován: Thursday 24 December 2009 - 15:28:09Příspěvků: 4 | Ahoj, prosím o radu nebo tip na dobrého mechanika (Pha+okolí). Při studeném startu "jakoby nejde sytič". Motor se dusí a nelze zvýšit otáčky. Tohle se opakuje 2 - 3x a po té už naskočí normálně a otáčky jsou zvýšené (1200rpm). Po rozjezdu se motor dál dusí a normálně jede až po mírném zahřátí. Teplý motor startuje přibližně v polovině případů napodruhé. Nejdříve točí a vůbec "neslíbí" a po vypnutí - zapnutí klíčku okamžitě naskočí. Nové jsou svíčky, kabely, volnoběžný ventil, čidlo teploty, čidlo otáček na klice. Diagnostika neukazuje vůbec nic. Díky Robik00 | ||
| |||
McJOHN |
| ||
Uživatel #1085 Registrován: Tuesday 17 April 2007 - 15:06:08Příspěvků: 329 | Třeba pan Hrdlička viz Odkaz [ Upraveno Wednesday 23 February 2011 - 22:20:16 ] Omega B Caravan X25XE 96´ automat (po opravě už zase slouží a brázdí silnice) Omega B Sedan X25XE 97´automat (v "pánu", odsloužila si svoje) Omega A Caravan C20NE 87´ automat (už dojezdila) | ||
| |||
ciba |
| ||
xladas Uživatel #2032 Registrován: Saturday 10 April 2010 - 19:25:36Příspěvků: 594 | ja bych spis doporucil tady na foru uzivatele LEGEND neni nic co by neuspravil obzvlast na omeze kontaktuj ho a budes hodne spokojenej:) a btw asi to bude problem bud se zapalovaci civkou nebo s necim jako je vaha vzduchu...a kdyz to teple jede ok tak asi civka bych rekl [ Upraveno Wednesday 23 February 2011 - 23:14:42 ] Vauxhall Omega B sedan 2.5V6 1997(žába), Opel Omega B combi 2.5TD na ND1997 (Čertík) Diagnostika Opel a Ford Praha a okoli, kdyby nekdo chtel Mantzel box tak SZ... | ||
| |||
robik00 |
| ||
Uživatel #1943 Registrován: Thursday 24 December 2009 - 15:28:09Příspěvků: 4 | Diky za tipy. Na váhu jsem zapomněl, je taky nová. | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | Tohle je celkem typické chování volnoběžného ventilu, ten je nový jako nový, nebo je tam jiný použitý? Tomu dost lidí říká někdy Nový Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
ciba |
| ||
xladas Uživatel #2032 Registrován: Saturday 10 April 2010 - 19:25:36Příspěvků: 594 | a taky se muze stat ze nova vec neni dobra.. Vauxhall Omega B sedan 2.5V6 1997(žába), Opel Omega B combi 2.5TD na ND1997 (Čertík) Diagnostika Opel a Ford Praha a okoli, kdyby nekdo chtel Mantzel box tak SZ... | ||
| |||
Host |
| ||
Host | robik00 napsal ... Ahoj, prosím o radu nebo tip na dobrého mechanika (Pha+okolí). Při studeném startu "jakoby nejde sytič". Motor se dusí a nelze zvýšit otáčky. Tohle se opakuje 2 - 3x a po té už naskočí normálně a otáčky jsou zvýšené (1200rpm). Po rozjezdu se motor dál dusí a normálně jede až po mírném zahřátí. Teplý motor startuje přibližně v polovině případů napodruhé. Nejdříve točí a vůbec "neslíbí" a po vypnutí - zapnutí klíčku okamžitě naskočí. Nové jsou svíčky, kabely, volnoběžný ventil, čidlo teploty, čidlo otáček na klice. Diagnostika neukazuje vůbec nic. Díky Robik00 | ||
| |||
jaja |
| ||
Host | robik00 napsal ... Ahoj, prosím o radu nebo tip na dobrého mechanika (Pha+okolí). Při studeném startu "jakoby nejde sytič". Motor se dusí a nelze zvýšit otáčky. Tohle se opakuje 2 - 3x a po té už naskočí normálně a otáčky jsou zvýšené (1200rpm). Po rozjezdu se motor dál dusí a normálně jede až po mírném zahřátí. Teplý motor startuje přibližně v polovině případů napodruhé. Nejdříve točí a vůbec "neslíbí" a po vypnutí - zapnutí klíčku okamžitě naskočí. Nové jsou svíčky, kabely, volnoběžný ventil, čidlo teploty, čidlo otáček na klice. Diagnostika neukazuje vůbec nic. Díky Robik00 | ||
| |||
jaja |
| ||
Host | ještě bych vyměnil snímač klikove hřídele | ||
| |||
McJOHN |
| ||
Uživatel #1085 Registrován: Tuesday 17 April 2007 - 15:06:08Příspěvků: 329 | jaja napsal ... ještě bych vyměnil snímač klikove hřídele Metoda výměny stylem pokus-omyl, aneb ono to třeba pojede není zrovna na místě. Když už je podezdření na čidlo kliky, je dobré ho nejprve změřit nebo za předpokladu,že se auto nastartuje, napíchnout diagnostiku. cidlo klikové hrídele se dá zmerit ohmetrem. Viz. tento dokument parametry cidla kliky Omega B Caravan X25XE 96´ automat (po opravě už zase slouží a brázdí silnice) Omega B Sedan X25XE 97´automat (v "pánu", odsloužila si svoje) Omega A Caravan C20NE 87´ automat (už dojezdila) | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 | |